Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. GTANet.com

    1. GTA Online

      1. Los Santos Summer Special
      2. The Diamond Casino Heist
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Frontier Pursuits
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    3. Crews

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Help & Support
    2. Red Dead Redemption

    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA VI

      1. St. Andrews Cathedral
    3. GTA V

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    4. GTA IV

      1. The Lost and Damned
      2. The Ballad of Gay Tony
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
    5. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    6. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    7. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    8. Portable Games

      1. GTA Chinatown Wars
      2. GTA Vice City Stories
      3. GTA Liberty City Stories
    9. Top-Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    1. GTA Mods

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Red Dead Mods

      1. Documentation
    3. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    4. Featured Mods

      1. Design Your Own Mission
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Rockstar Games

    2. Rockstar Collectors

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Movies & TV
      5. Music
      6. Sports
      7. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    3. Gangs

    1. Announcements

    2. Support

    3. Suggestions

The Dedito Gae

:U -----€==8

Recommended Posts

El Dildo

super gay

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niobium

damn you really hate osho lmao

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Algonquin Assassin

5000 posts is a n00b amount.

 

Congrats you beautiful loser. :^:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niobium

how the fu*k do i only have about 3000 posts when i joined before you

Edited by Niobium
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciel
Oh man this reminds me of one of my favourite GIFs:

t8IHPh.jpg

I'm stealing this.

 

And congrats. Make it a goal to reach 10,000 posts before getting banned.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
UshaB

Haha! :lol: Congrats you you filthy ganga!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gnocchi Flip Flops

how the fu*k do i only have about 3000 posts when i joined before you

LOL look at my post count :D

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
trip

Yeah. I had to ask myself..."what to get a twelve year old"? At first I thought a cool Lego set. Then I thought "at twelve that might seem too kiddie".

 

So I thought this cool Kenx coaster was pretty cool and challenging...yet fun. Enjoy.

51NPKKE7R4L._SX300_.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
poppafewpills

I'm one of them friggen people that didn't make the initial list, but the proverbial " who knows who I am... "

 

Always a damn brides maid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Star-Lord

 

how the fu*k do i only have about 3000 posts when i joined before you

LOL look at my post count :D

 

Look! Jesus on a hover board.

 

 

I'm starting to believe some of you are bots - posting even while you sleep.

 

 

Congrats Midnight Hitman. :)

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
PhillBellic

maxresdefault.jpg

 

Congrats, you weirdo. :lol:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
marco6158

damn you really hate osho lmao

You can't really blame Midnight for that

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mak

Congrats, so this is what it feels like? The glory? Was it worth it?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arachne

 

 

 

You're lose,brah.

Edited by Arachne
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Dedito Gae

super gay

you are
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
El Dildo

yeah but I am rubber and you are glue.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTA_stu

u r gay

 

I thought he was from Argentina.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
SinZer0s

XD

Share this post


Link to post
Share on other sites
PhillBellic

 

 

how the fu*k do i only have about 3000 posts when i joined before you

LOL look at my post count :D

 

Look! Jesus on a hover board.

 

 

I'm starting to believe some of you are bots - posting even while you sleep.

 

 

Congrats Midnight Hitman. :)

 

 

Greetings, Darth Plagueis.

 

I'm GTAForums Construct 706967 V03.07.12 Rev15.10.AC.

 

:pp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toghrul Rahimli

People who f*cking suck:

-Osho

-Osho

-Osho

 

I like Osho's philisophy. Your topic sucks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Dedito Gae

I like Osho's philisophy.

You mean spamming fanboyism and regurgitated criticisms ad nauseam?

GG

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTA36362355

I'm sure your stepdad got very happy. Congrats, sucker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niobium

i found this topic in the international section and voted on my favorite protag but i don't speak spanish.

 

kwWj9dO.png?1

 

damn it feels good to be a gangsta

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Th3MaN1

Congratulations! Also

 

 

dufIEky.gif

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niobium

Congratulations! Also

 

 

dufIEky.gif

 

i'm stealing this gif

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daz

Why are you jizzing into a duck's mouth in the topic title?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Th3MaN1

 

Congratulations! Also

 

 

dufIEky.gif

 

i'm stealing this gif

 

o63c2.gif

Edited by Th3MaN1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Dedito Gae

Why are you jizzing into a duck's mouth in the topic title?

The title reflects the quality of the topic me thinks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chewie

Congrats you troll.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Dedito Gae

Congrats you troll.

You just saying that cuz i live under a bridge and eat goats.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.