Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. GTANet.com

    1. GTA Online

      1. The Cayo Perico Heist
      2. Find Lobbies & Players
      3. Guides & Strategies
      4. Vehicles
      5. Content Creator
      6. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Frontier Pursuits
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    3. Crews

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Help & Support
    2. Red Dead Redemption

    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA VI

      1. St. Andrews Cathedral
    3. GTA V

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    4. GTA IV

      1. The Lost and Damned
      2. The Ballad of Gay Tony
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
    5. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    6. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    7. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    8. Portable Games

      1. GTA Chinatown Wars
      2. GTA Vice City Stories
      3. GTA Liberty City Stories
    9. Top-Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    1. GTA Mods

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Red Dead Mods

      1. Documentation
    3. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    4. Featured Mods

      1. Design Your Own Mission
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Rockstar Games

    2. Rockstar Collectors

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Movies & TV
      5. Music
      6. Sports
      7. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    3. Gangs

    1. Announcements

    2. Support

    3. Suggestions

GTAForums does NOT endorse or allow any kind of GTA Online modding, mod menus, tools or account selling/hacking. Do NOT post them here or advertise them, as per the forum rules.

[PS3] MMC4 - Midnite Millionaires Club NIGHTLY Meet Ups 11:00pm EST


SouthWestPayDay

Recommended Posts

Bossman_518

Lol sorry im a bit of an ass bruh. You can come chill with us if you want but dont go promoting your meets in our meet up thread.

 

Dont forget NO CRUST!!!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

Lol sorry im a bit of an ass bruh. You can come chill with us if you want but dont go promoting your meets in our meet up thread.

Dont forget NO CRUST!!!

....and don't forget to have your momma make it....lol
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

0_0.jpg0_0.jpg

0_0.jpg

Looks like someone is hacking the internets...lol

 

 

 

....by the way Bolts....I ran into 2 of your exes....Princess and Buttercup

 

0_0.jpg

 

You getting on tonight Bolts?....Boss is already in a lobby with a few new members.

Edited by SouthWestPayDay
Link to post
Share on other sites
Bolts823

hell yeah im gonna be with my homeboy

Edited by Bolts823
Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

hell yeah im gonna be with my boy

 

You have a boy?
Link to post
Share on other sites
Bolts823

i had all intent to grt on but i guess its not in the cards tonight im gonna try once more

Link to post
Share on other sites
Bolts823

well guys ill see you tommorow hopefully im not gonna risk bricking my console

Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

well guys ill see you tommorow hopefully im not gonna risk bricking my console

 

I am watching Netflix and "Bolts834 is Online"...."Bolts834 is Offline"...."Bolts834 is Online"...."Bolts834 is Offline" keeps popping up on my screen....lol

 

 

In other news....Bolts finally got on, and we had another fun MMC night.

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

Edited by SouthWestPayDay
Link to post
Share on other sites
MoneyFb09

Dmn It doesnt look like i missed alot lol.. i should be on all afternoon... if i get home anytime soon

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

crew sounds pretty interesting but the time zone difference would kill it

Yeah....that was our major issue when we joined a crew from across the ocean....one of the reasons we started our own

Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

ANY MEET UP 2DAI??

EVERY day homie

Link to post
Share on other sites
Bossman_518

Lol this dude ^^^ gets invited then leaves bc there arent enough people....then asks for an invite back. Get it together breh.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
mraqeel

i joined and ther was like 3 of uze or sumfin so i go to u n the mike invite me wen ders more pple which u didnt ?

Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

Didn't realize there is a mandatory minimum of people that NEEDED to be in a lobby...lol

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

Its all good. Hopefully tonight lobby will be back to normal.

Me and Bolts only had 2 other members with us....but we went to a public lobby and had fun just like we ALWAYS do.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
TheDjsicdog

 

well guys ill see you tommorow hopefully im not gonna risk bricking my console

 

I am watching Netflix and "Bolts834 is Online"...."Bolts834 is Offline"...."Bolts834 is Online"...."Bolts834 is Offline" keeps popping up on my screen....lol

 

 

In other news....Bolts finally got on, and we had another fun MMC night.

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

that's was

Fun bro

 

Its all good. Hopefully tonight lobby will be back to normal.

Me and Bolts only had 2 other members with us....but we went to a public lobby and had fun just like we ALWAYS do.

I am one of the other members

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

 

 

well guys ill see you tommorow hopefully im not gonna risk bricking my console

 

I am watching Netflix and "Bolts834 is Online"...."Bolts834 is Offline"...."Bolts834 is Online"...."Bolts834 is Offline" keeps popping up on my screen....lol

 

 

In other news....Bolts finally got on, and we had another fun MMC night.

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

that's was

Fun bro

 

Its all good. Hopefully tonight lobby will be back to normal.

Me and Bolts only had 2 other members with us....but we went to a public lobby and had fun just like we ALWAYS do.I am one of the other membersYeah....I know that, I am the one that accepted your request for an invite...lol
Link to post
Share on other sites
Bossman_518

Dependent on the weather I may or may not be on tonight.

 

if it rains im on.....

 

if it doesnt im not.....

Link to post
Share on other sites
Bossman_518

Ok so it just started raining as soon as sh*t was gettin live smh.

 

Gettin on now.

 

On a side not I did see some clown get his eye punched out of his face before I came in. Lmaoooooo

 

Gotta love the hood in the summer.....unless you aint from round!!! lol

Link to post
Share on other sites
TheDjsicdog

Ok so it just started raining as soon as sh*t was gettin live smh.

 

Gettin on now.

 

On a side not I did see some clown get his eye punched out of his face before I came in. Lmaoooooo

 

Gotta love the hood in the summer.....unless you aint from round!!! lol

Has it started

Link to post
Share on other sites
SouthWestPayDay

Ok so it just started raining as soon as sh*t was gettin live smh.

Gettin on now.

On a side not I did see some clown get his eye punched out of his face before I came in. Lmaoooooo

Gotta love the hood in the summer.....unless you aint from round!!! lol

I was raised in the hood....so I feel you Boss....I seen eyes punched out of faces and weaves ripped out heads....lol Edited by SouthWestPayDay
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
TheDjsicdog

 

Ok so it just started raining as soon as sh*t was gettin live smh.

Gettin on now.

On a side not I did see some clown get his eye punched out of his face before I came in. Lmaoooooo

Gotta love the hood in the summer.....unless you aint from round!!! lol

I was raised in the hood....so I feel you Boss....I seen eyes punched out of faces and weaves ripped out heads....lol lol

Yeh I probably won't be on for a little while doing some work

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.