Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. Red Dead Redemption 2

      1. Gameplay
      2. Missions
      3. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Gameplay
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    1. Crews & Posses

      1. Recruitment
    2. Events

    1. GTA Online

      1. Arena War
      2. After Hours
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Grand Theft Auto Series

    3. GTA Next

    4. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    5. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    6. GTA Chinatown Wars

    7. GTA Vice City Stories

    8. GTA Liberty City Stories

    9. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    12. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    13. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption

    2. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. News

    2. Forum Support

    3. Site Suggestions

GTAForums does NOT endorse or allow any kind of GTA Online modding, mod menus or tools. Do NOT post them here or advertise them, as per the forum rules.
IAMHOGG

LFTD- Car meetups daily! Open to all! (PS3)

Recommended Posts

StayTrue

Friend list was full just sent you a request cause it deleted the other one

Share this post


Link to post
Share on other sites
kingCaL_17

Im down for that! PSN: KingCaL_

Share this post


Link to post
Share on other sites
McBean007

Just added and invited you

 

 

Can i send a picture off lafonza

I dont know what you mean ? really

Share this post


Link to post
Share on other sites
IAMHOGG

There will be a meetup tonight at 8pm, this is a free meetup with no theme.

 

Anyway guys wish me luck! Off to get the damn clips out of my abdominal area and then to the dentist!

 

Remember guys, live for the drive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

Good luck Hogg!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
panikpowell

Sounds like a hell of a day

Share this post


Link to post
Share on other sites
earthtomichael

when is the next meet up?

Share this post


Link to post
Share on other sites
McBean007

I wont join anymore, sorry guys

Car meets turned out to be a boring thing nowadays, before it was fun people stayed in the convoy and no one was shooting or blowing sh*t up or crash into cars, we stayed in convoy and moved like turtles, the reason i dont wanna join anymore is because it cost money to repair the car, and i have to repair it everytime

Cheers! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

McBean why don't u just get someone to drive off with your car and just request it again so it's repaired for free? Louis showed me that aha

Share this post


Link to post
Share on other sites
utzjm

I want to join. Add me Utz-12

Share this post


Link to post
Share on other sites
liv2rok

Well up for this sh*t tonight! Went to a sick car meet the other night, trashed my car due to heavy rain and an unlucky nudge that resulted in rolling end over end but good fun nevertheless! Good clean fun, without bellends blowing everyone away :)

 

Had my PS4 since release and had Watchdogs pre-ordered since last Saturday Hogg! I shall have to play with you sometime!

Share this post


Link to post
Share on other sites
McBean007

Lol no one touches my car

Me: The drivers seat

Someone else: Passengers seat

Share this post


Link to post
Share on other sites
StonarSystem

Lol no one touches my car

Me: The drivers seat

Someone else: Passengers seat

Haha. Bud, no one has to be in your car, the way the fix works is that you just have to be away from your personal vehicle by a certain radius. Once you're far enough, spring up the quick command and request your personal vehicle. Give it 10 secs or so and your car should pop up close to you newer than new.

 

I go on meets and stuff with only 3-4k. So, I get what you mean with the whole scratch and bump thing.

Edited by StonarSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

LOOL exactly what Stonar said aha

Share this post


Link to post
Share on other sites
McBean007

So i should hold back the select button and request once im far away? Sure

But how fun is that? Hold select button and go far away and request it? It'd be better if people didnt smash my car every fkin second :)

And if it was a in real life car meet and you dont use your brakers you would kill the person :)

Cheers! :)

Edited by McBean007

Share this post


Link to post
Share on other sites
StonarSystem

Well, you gotta start somewhere. Hopefully, in future, we'll have better drivers in the car meets. But of course, iz up to you. More than welcome to come join whenever you feel the need for a carmeet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
McBean007

We need more people like stonar on this forum, and yeah maybe i'll show up who knows :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
StonarSystem

Haha. Cheers mate. We actually do. They're just more active in-game.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

Lol true that it's just the fact that more people should take more care tbh but I totally agree with you on the fact that the main point of a car meet is for it to be clean so the use of having to pay to repair your car a lot is annoying tbh but yeah always welcome dude!

Share this post


Link to post
Share on other sites
someoneyouwontknow

I completely agree with McBean on this, people driving inconsiderately have ruined cruising for me, I think if these cruises are to carry on, a warning system is needed whereby if you damage someones car, you get warned, the second time it happens you are kicked and the 3rd time you are banned from meets.

 

Before someone says that they can't help it or that they do it accidentally, you can help it, keep your distance, be aware of others around you, don't overtake if you don't have room to get by and don't do doughnuts in the rain near my just repaired & cleaned car.


Also when is the next meet up, someone above seems to have info I don't, implying there is a meet up tonight ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

Compeletly with you their Louis and I'm not sure about the meet tbh someone goes I'll be there don't know when and who with

Share this post


Link to post
Share on other sites
StonarSystem

I'm witchu guys on that. It does spoil the fun a little. The warning system sounds like a good idea. I've got a mic today btw. Can help out with the meets properly now. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

Yes then Stonar finally aha now I don't have to message u for everything lol and the warning system has got my vote 😊

And guys I'm not gonna be on for a couple of days cos I got 3 exams this week but after that I'll be on hopefully aha

Share this post


Link to post
Share on other sites
liv2rok

I'm on guys. Anyone else want to cruise and chill until 8?

Share this post


Link to post
Share on other sites
StonarSystem

 

Yes then Stonar finally aha now I don't have to message u for everything lol and the warning system has got my vote And guys I'm not gonna be on for a couple of days cos I got 3 exams this week but after that I'll be on hopefully aha

Haha Yeah. Goodluck mate. I've got a paper on Thursday as well.

 

I'm on guys. Anyone else want to cruise and chill until 8?

Sorry about earlier budd, was trying out some stuff. Will letchu know if I'm on later

Share this post


Link to post
Share on other sites
liv2rok

 

I'm on guys. Anyone else want to cruise and chill until 8?

Sorry about earlier budd, was trying out some stuff. Will letchu know if I'm on later

 

 

 

Has the meet even been on tonight? Not seen anything on the chat and not had any replies on PSN :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
StonarSystem

 

 

I'm on guys. Anyone else want to cruise and chill until 8?

 

Sorry about earlier budd, was trying out some stuff. Will letchu know if I'm on later

 

 

Has the meet even been on tonight? Not seen anything on the chat and not had any replies on PSN :/

I didnt even know there was a meet scheduled tbh. Would've stayed on longer otherwise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

Damn hate exams man good luck for your paper man defo kill gta out after this week and then more revision and then back to gta ahah

Edited by aj_96

Share this post


Link to post
Share on other sites
McBean007

I want a censor or some kind of detecting device installed in my cars so it can scream ' Slow down you jerk this is not rally'

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj_96

LOOL don't blame u aha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.