Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. GTANet.com

    1. GTA Online

      1. Los Santos Summer Special
      2. The Diamond Casino Heist
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Frontier Pursuits
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    3. Crews

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Help & Support
    2. Red Dead Redemption

    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA VI

      1. St. Andrews Cathedral
    3. GTA V

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    4. GTA IV

      1. The Lost and Damned
      2. The Ballad of Gay Tony
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
    5. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    6. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    7. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    8. Portable Games

      1. GTA Chinatown Wars
      2. GTA Vice City Stories
      3. GTA Liberty City Stories
    9. Top-Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    1. GTA Mods

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Red Dead Mods

      1. Documentation
    3. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    4. Featured Mods

      1. Design Your Own Mission
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Rockstar Games

    2. Rockstar Collectors

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Movies & TV
      5. Music
      6. Sports
      7. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    3. Gangs

    1. Announcements

    2. Support

    3. Suggestions

GTAForums does NOT endorse or allow any kind of GTA Online modding, mod menus, tools or account selling/hacking. Do NOT post them here or advertise them, as per the forum rules.
ZenkiKush

16 MAN DRIFTING COMPETITION Now accepting applicants !

Recommended Posts

ZenkiKush
CHECK OUT SOME OF THE ACTION FROM FRIDAY NIGHT

WE GOT IN TO SOME DRIFTING PRACTICE AND SOME PRACTICE BATTLES

THERE ARE STILL ABOUT 4 SPOTS LEFT

MORE SPOTS WILL OPEN UP AFTER CONFIRMATION DEADLINES

SO STAY UPDATED ON THIS TOPIC BY PRESSING THE FOLLOW TOPIC BUTTON ON TOP RIGHT HAND CORNER

CHECK OUT THE UPDATED BRACKETS, LISTS, AND TRACK INFO'S

GO DOWNLOAD THE TRACKS SO THAT YOU CAN PRACTICE WITH OR WITHOUT YOUR FRIENDS

DOWNLOAD INFO IS IN THE UPDATED TURN DESCRIPTIONS

MAKE SURE TO SMACK THOSE LIKES AND ENJOY GUY'S

UPDATED RULES AND IMPORTANT CONFIRMATION DEADLINES



CAR MEET

zk8r.jpg

xfbb.jpg

wzzb.jpg

qs35.jpg

1pay.jpg

x5ae.jpg

iyef.jpg

7l58.jpg

nlvf.jpg

h8g6.jpg

z9nt.jpg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
StuntDrvr

Damn i missed all that, shouldnt have went to bed so early :facedesk:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

No worries stunt you'll be in the next one Sunday

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
TF Bumblebee03

We going to have another drift session? I'm down for one.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
D3tro1tDi3sl420

ANOTHER AWESOME MEET! Really cool drift tracks !! POST THE PICS ! Lol

Edited by D3tro1tDi3sl420
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
TF Bumblebee03

ANOTHER AWESOME MEET! Really cool drift tracks !! POST THE PICS ! Lol

Yup, had a great time. I'll definitely be on tomorrow night for some more drifting action!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

ANOTHER AWESOME MEET! Really cool drift tracks !! POST THE PICS ! Lol

Ill post on Sunday once i have a collection of meets. kinda like a weekend review

 

We going to have another drift session? I'm down for one.

you already know how we do

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buggy2825

Zenki- what's the order of the tracks we are using for the comp? Idk why but I'm on some dumbass sh*t and don't know which to practice. Idk if you kept me in the comp but I should be there if you did. If not. I'm sure there will be others and I'd love to qualify. Initial D Futo till I die lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Zenki- what's the order of the tracks we are using for the comp? Idk why but I'm on some dumbass sh*t and don't know which to practice. Idk if you kept me in the comp but I should be there if you did. If not. I'm sure there will be others and I'd love to qualify. Initial D Futo till I die lol

look at the first post in the thread. i updated the brackets and the competition tracks go from top to bottom. the quarter finals turn is getting some work done today on it. download links and all

Edited by ZenkiKush

Share this post


Link to post
Share on other sites
StuntDrvr

Yeah the last two turns i practiced awhile ago and they're near impossible lol. #NeedsPracticeDrifting

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Yeah the last two turns i practiced awhile ago and they're near impossible lol. #NeedsPracticeDrifting

we will get some practice in today, hmu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buggy2825

I don't see myself in there. Luckyshot up

Share this post


Link to post
Share on other sites
HaruThaRuler

Zenki I want a spot on that list plz let me in I know I got what it take

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

I don't see myself in there. Luckyshot up

check the bracket table #11

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buggy2825

Thsnks

Share this post


Link to post
Share on other sites
HaruThaRuler

Zenki how can I get on the chart I wanna drift

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Check out some of the action from Sunday and last night

 

88o2.jpg
a6ph.jpg
e6l8.jpg
jbw0.jpg
50vs.jpg
uuvc.jpg
mu5s.jpg
ptah.jpg
cuk0.jpg
mff8.jpg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motoking52

Im in add me xjackson23xx

Im in add me xjackson23xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Im in add me xjackson23xx

Im in add me xjackson23xx

send me a message on xbox and ill hit you up

Share this post


Link to post
Share on other sites
recklessness31

Invite me recklessness31

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Yo reckless send me a message on xbox and I'll get back to you today

Share this post


Link to post
Share on other sites
HaruThaRuler

Yo Zenki can I be in or what?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharkisyodaddy

are you guys gonna video the whole competition because id love to watch it

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

are you guys gonna video the whole competition because id love to watch it

yeah we are. Hopefully we'll have 3 camera angles

 

Yo Zenki can I be in or what?

if we don't have room ill put you down as a runner-up. ex. someone doesnt show up, plus your boy obey is not in a good standing with the crew right now.

Edited by ZenkiKush

Share this post


Link to post
Share on other sites
HaruThaRuler

Yo Zenki why was I kicked

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Yo Zenki why was I kicked

yo keep the drama off my post. you know why you got kicked trying to back someone who is in the wrong and not only that, reporting me to him over some petty crap. you both got yourselves kicked out not me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HaruThaRuler

Wow get the full story I tryed to help u by telling obey he was wrong but u know what idc anymore

Share this post


Link to post
Share on other sites
StuntDrvr

For the record I kicked both haru and obay. We got to keep the heard thin for only the serious drifters. Cant have ppl dickin off everytime we get together. Were moving forward with all crew activities. No more drama!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZenkiKush

Exactly

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buggy2825

So can we just move me, Luckyshot Up, over to the champion line. Bcuz we all know I'm gonna win. Lmao haha jk. Initial-D Futo for life. Lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.