Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!   (84,748 visits to this link)

    2. News

    1. GTA Online

      1. Find Lobbies & Players
      2. Guides & Strategies
      3. Vehicles
      4. Content Creator
      5. Help & Support
    2. Crews

      1. Events
      2. Recruitment
    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA Next

    3. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    4. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    5. GTA Chinatown Wars

    6. GTA Vice City Stories

    7. GTA Liberty City Stories

    8. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    9. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    12. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption 2

    2. Red Dead Redemption

    3. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. Forum Support

    2. Site Suggestions

Biohazard Abyss

Albany Alpha Appreciation Thread

Recommended Posts

Biohazard Abyss

Stock

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

Edited by Biohazard Abyss

Share this post


Link to post
Share on other sites
phunkism

reported to the feds

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clueless Muffin

Reserved LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
TimmyM56

brb getting pics of mine

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTA-Freak-iX

Updated

 

czFSsu4.jpg

 

 

PhhGGWE.jpg

 

 

x1lISWp.jpg

Edited by Gta-freak-VI

Share this post


Link to post
Share on other sites
ManInBlack

lmao this is low..almost like kissing your sister low..i had more respect for OP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fox2Quick

But it's not OFFICIAL

Share this post


Link to post
Share on other sites
INEEDVNOW

I Appreciate it alot! Stand out between all these race cars that looks kinda the same!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biohazard Abyss

lmao this is low..almost like kissing your sister low..i had more respect for OP

 

Don't give a fuuuuuuuuuuuck

 

Cars aren't on the in-game internet for some reason online.

Share this post


Link to post
Share on other sites
scrublord

Lol at everyone trying to make an Appreciation Thread first for the new cars.

 

Best looking car in the DLC for sure though.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Choppers

Lol I knew you'd be the one to make this.

 

I wanna make a Jester appreciation thread, but it's useless when we can't buy anything yet.

 

I want the cars so bad :cry:

Edited by Choppers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Titania

Reserved LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
DoctahWong

So... is it a coupe or a sports car?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biohazard Abyss

So... is it a coupe or a sports car?

 

Sports.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saikou

Not popping up for.me, wtf...

Share this post


Link to post
Share on other sites
TimmyM56

0_0.jpg

 

Customized, called a Benefactor when in LCS, rear engined.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ShinobiFixer

My my my, that thing is horrendous. :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
K-ROSE

Sucks. Cadillac must have purchased a bunch of shark cards on good faith.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xIlIxGHOSTxIlIx

Damn thats ugly. Wont be buying that. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
K3vLegend

yikes..

 

Edit: I jumped to a conclusion on this car and I regret that, but I can't get over as to why it's so long, it just doesn't sit right for me

Edited by K3vLegend

Share this post


Link to post
Share on other sites
EJTexasMade

Kinda disappointed the Alpha didn't turn out to be the 4 door of this bunch. I was sure it would be with the Cadillac look.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EyeMacHunt

 

 

rear engined.

 

what?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DevilDaRebel

 

 

 

rear engined.

 

what?

 

 

He meant rear wheel drive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saikou

Kept it all stock but painted it black. :)

 

0_0.jpg

0_0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biohazard Abyss

Kinda disappointed the Alpha didn't turn out to be the 4 door of this bunch. I was sure it would be with the Cadillac look.

 

The Elmiraj is 2-door.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chesse_cz

noooo, why is not convertible :( it will be better than this :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
DoctahWong

 

So... is it a coupe or a sports car?

 

Sports.

 

Damn it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
G37

Stock

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

Did we call Elmiraj hints or didn't we?

Share this post


Link to post
Share on other sites
KAZZER-999

Don't u mean the benefactor Alfa! Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
EyeMacHunt

the rear kinda looks like an M139 Quattroporte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.