Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. Red Dead Redemption 2

      1. Gameplay
      2. Missions
      3. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Gameplay
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    1. Crews & Posses

      1. Recruitment
    2. Events

    1. GTA Online

      1. Arena War
      2. After Hours
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Grand Theft Auto Series

    3. GTA Next

    4. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    5. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    6. GTA Chinatown Wars

    7. GTA Vice City Stories

    8. GTA Liberty City Stories

    9. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    12. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    13. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption

    2. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. News

    2. Forum Support

    3. Site Suggestions

numpy

Banshee Appreciation Thread!

Recommended Posts

Lay

I really enjoy driving the banshee. Never see anyone driving it though

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dont Shoot

0_0_zpsf8d68980.jpg

damn that is pretty dope.

 

Here is my Hennessy Viper. I mean Banshee. My Hennessy Banshee.

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

that one would look really nice too if it didnt have the spoiler and custom tires

Share this post


Link to post
Share on other sites
Garrett2013

1st one i bought one i got the non hardtop version then later on bought it again and received the hard top version

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

1st one i bought one i got the non hardtop version then later on bought it again and received the hard top version

I hope you didn't lose too much money, good thing the Banshee is relatively cheap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JayDM420

 

 

0_0.jpg

The blue rims look out of place, but the lime green and pink combo looks cute :p

 

Thanks. I was going for a rave girl look on this car. :pp

 

I even gave her a theme song:

 

 

 

Oh my God lol...I know that song :lol:

 

Friends used to blast it while we were rolling on E late nights in highschool, oh to be young again :panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitchMaljers

Guys, I have a little problem..
Seeing as the Banshee is still an awesome vehicle I might think of getting it.
But I already have a fully modded Elegy RH8 which you can't sell.
I would like to re-create this Dodge:
viper-1.jpg

What should I do,
Get rid of my modded Elegy which is expensive and get the Banshee or should I keep my Elegy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xIlIxGHOSTxIlIx

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

Guys, I have a little problem..

Seeing as the Banshee is still an awesome vehicle I might think of getting it.

But I already have a fully modded Elegy RH8 which you can't sell.

I would like to re-create this Dodge:

viper-1.jpg

 

What should I do,

Get rid of my modded Elegy which is expensive and get the Banshee or should I keep my Elegy.

Would be great if you have both. Replace it with something else?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitchMaljers

That's the problem, I like all the stuff in my garage :O
I have:
Baller MK2
Baller MK1
Patriot
Roosevelt,
Elegy RH8
and since a hour ago a Bagger.

So.. I really don't know what to replace :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

That's the problem, I like all the stuff in my garage :O

I have:

Baller MK2

Baller MK1

Patriot

Roosevelt,

Elegy RH8

and since a hour ago a Bagger.

 

So.. I really don't know what to replace :p

I'd suggest you save up for an apartment with a 10 car garage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitchMaljers

I'm saving up for a possible mansion lol, already got 2 million.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Maned Wolf

Decided to base my Banshee off of the Viper Competition coupe:

0_0.jpg

viper_comp_05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

I'm saving up for a possible mansion lol, already got 2 million.

A 200 k dollar investment won't hurt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitchMaljers

Nvm,
Bought Del Perro and the Banshee,

0_0.jpg

Edit: lol

Edited by MitchMaljers

Share this post


Link to post
Share on other sites
2020

got this a few days ago. glad it wasnt the non roofed version now. incredibly fun and unpredictable to drive at times.

 

0_0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

got this a few days ago. glad it wasnt the non roofed version now. incredibly fun and unpredictable to drive at times.

 

0_0.jpg

Very nice picture, the yellow Banshee looks suprisingly nice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
JayDM420

Nvm,

Bought Del Perro and the Banshee,

 

0_0.jpg

 

Edit: lol

Alright I think the Banshee is my next vehicle. Gonna replace my Surano. Wish me luck; I'm praying for the hard top :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

 

 

Nvm,

Bought Del Perro and the Banshee,

 

0_0.jpg

 

Edit: lol

Alright I think the Banshee is my next vehicle. Gonna replace my Surano. Wish me luck; I'm praying for the hard top :lol:Post your Banshee! Good luck ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
JayDM420

 

Post your Banshee! Good luck ;)

 

Got it on my 2nd try luckily. Otherwise I would have run out of cash :lol:

 

Banshee_zps4b3ad1d1.jpg

I kept non bullet-proof tires so I can get that slammed look

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nameless_0ne

Going to re-buy the banshee again I sold it to help get the Albany roosevelt, don't know what to paint it tho..

Share this post


Link to post
Share on other sites
xIlIxGHOSTxIlIx

Seeing all your Banshee's, Im actually starting to like the racing wing on these cars.

Share this post


Link to post
Share on other sites
snake83

I am thinking of getting my second character a Banshee. I want something different to what my first one and everyone else has.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2020

doesnt anyone else seem to think the banshee may also be based on the rx7 or fto rather than the viper?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Maned Wolf

doesnt anyone else seem to think the banshee may also be based on the rx7 or fto rather than the viper?

Well, with one of the wings, it resembles the Spirit-A's stock spoiler, and the front end treatment does kinda share the same shape....

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitchMaljers

 

Nvm,

Bought Del Perro and the Banshee,

 

0_0.jpg

 

Edit: lol

Alright I think the Banshee is my next vehicle. Gonna replace my Surano. Wish me luck; I'm praying for the hard top :lol:

 

I previously owned a hardtop before, I kinda got bored with it, so I wanted a cabrio version, and got it on the first try!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pharo86

If you want the hard top buy it in blue. I heard others saying this too and it worked for me first time.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CHIEFSTA

I regret replacing my Banshee... I used to pretend it was my Rx7 :/

 

Damn 10 car limit sucks so bad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
numpy

I regret replacing my Banshee... I used to pretend it was my Rx7 :/

 

Damn 10 car limit sucks so bad.

We need to be able own at least 2 10 car garages!

Share this post


Link to post
Share on other sites
JumpingKentFlash

Sold my hard top for a convertible. I think the open Banshee is one of the most GTA cars you can own. It's been there since GTA III. Mine is crew red (a very bright red) with an ice white stripe. Might ditch the stripe though. It's the most sexy looking vehicle in any GTA. It's also my cruise car. When the sun is out, I take it for a spin with Non-Stop Pop FM blasting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.