Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!   (86,305 visits to this link)

    2. News

    1. GTA Online

      1. Find Lobbies & Players
      2. Guides & Strategies
      3. Vehicles
      4. Content Creator
      5. Help & Support
    2. Crews

      1. Events
      2. Recruitment
    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA Next

    3. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    4. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    5. GTA Chinatown Wars

    6. GTA Vice City Stories

    7. GTA Liberty City Stories

    8. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    9. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    12. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption 2

    2. Red Dead Redemption

    3. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. Forum Support

    2. Site Suggestions

FhM Pestilence

[XBOX] Sanguinary Sons MC is now recruiting

Recommended Posts

LuckyMisfit

Just out of curiosity, do you accept female members?

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

Just out of curiosity, do you accept female members?

I dont see why not. Add TH3 J3CK3L on xbl. He is the recruitment officer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiberious86

 

Just out of curiosity, do you accept female members?

I dont see why not. Add TH3 J3CK3L on xbl. He is the recruitment officer.

 

sent ya an add on XBL aswell, mine is tiberious86

Share this post


Link to post
Share on other sites
LuckyMisfit

I'm LuckyMisfit on XBL and MisfortuneCookie on SC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

I'm LuckyMisfit on XBL and MisfortuneCookie on SC.

MisforuneCookie, thats clever.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KOPP3S

Yeah TH3 J3CK3L is usually on daily or close to that, he can give you guys a ride along.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

 

 

Just out of curiosity, do you accept female members?

I dont see why not. Add TH3 J3CK3L on xbl. He is the recruitment officer.

 

sent ya an add on XBL aswell, mine is tiberious86

 

Have you already chatted with our recruitment officer?

Yeah TH3 J3CK3L is usually on daily or close to that, he can give you guys a ride along.

I wish there was a way to tell whether or not he has talked to them, I might have him start PMing me directly on here when he chats with someone and is going to do the ride along.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiberious86

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiberious86

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiberious86

 

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

 

 

 

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

 

i changed it if ya didnt notice done need to start drama over something like that. i sent ya friend request on XBL

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

 

 

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

 

 

 

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

 

i changed it if ya didnt notice done need to start drama over something like that. i sent ya friend request on XBL

 

Alright, I am AFK right now but I will accept it when I get back. It wasnt a big deal, I was just trying to make conversation. I have notified our recruitment officer of you and misfit so he should do a ride along asap. Out of curiosity, what time zone are you?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiberious86

 

 

 

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

 

 

 

 

 

nope waiting to chat with someone and do a ride along if that all pans out and what not.

Question, you ex SoA or something? The player title being "man of mayhem" made me assume that.

 

nope not a member of any crew or group just started yesterdy. man of mayhem is a atg i use in oher games aswell is all. tho i am a fan of Sons the tvshow

 

Its a good show, lol obviously I would think that repping an MC title but ya. We dont usually get along with GTA Sons of Anarchy crews though.

Most of the time they are just structure free crews doing whatever they want and starting wars for no reason lol.

 

i changed it if ya didnt notice done need to start drama over something like that. i sent ya friend request on XBL

 

Alright, I am AFK right now but I will accept it when I get back. It wasnt a big deal, I was just trying to make conversation. I have notified our recruitment officer of you and misfit so he should do a ride along asap. Out of curiosity, what time zone are you?

 

central time zone, from iowa. ah no worries about the title thing and its fine. just started playing yesterday and looking for a crew or group thats got a head on there shoulders but likes to have fun aswell.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

central time zone, from iowa. ah no worries about the title thing and its fine. just started playing yesterday and looking for a crew or group thats got a head on there shoulders but likes to have fun aswell.

along asap. Out of curiosity, what time zone are you?

 

 

Sounds good. I will keep you updated on it. I might just bug someone else to do the ride along because I dont know where my recruitment officer is. Probably work.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiberious86

any idea if the recruiter will be on anytime tonight or so?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SgtCAMO369

gamertag: SgtCAMO369 social club: belcher369

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

any idea if the recruiter will be on anytime tonight or so?

I requested the president to add you. We have members on, its just none of them are the one guy we put in charge of this lol.

Someone should be talking to you soon

gamertag: SgtCAMO369 social club: belcher369

I will tell the guys to add you for a ride along. Looking forward to having you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TH3 J3CK3L

I am here any other recruitment questions please feel free to ask me my gamertag is TH3 J3CK3L


gamertag: SgtCAMO369 social club: belcher369

ADDED

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

I am here any other recruitment questions please feel free to ask me my gamertag is TH3 J3CK3L

gamertag: SgtCAMO369 social club: belcher369

ADDED

Yay you are on lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Born_Homicidal

bookmarked.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

bookmarked.

Alright sweet. You looking for an MC or something?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Born_Homicidal

 

bookmarked.

Alright sweet. You looking for an MC or something?

 

yeah, i actually got my bike yesterday and i must say before hand i was missing out, i just had a couple questions though

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

 

 

bookmarked.

Alright sweet. You looking for an MC or something?

 

yeah, i actually got my bike yesterday and i must say before hand i was missing out, i just had a couple questions though

 

Well than I have a couple of answers lol. Whats up?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TH3 J3CK3L

This is TH3 j3CK3L if anyone gets a message from some douche from PMC let us kno an let's talk about it. I'd love to smash a military group. But my regulations

1. Prospects if you are not on for a week you better have a damn good reason or your gone.

 

2. Show respect to all members .

 

3. Have fun with your brothers an sister We have your back on almost anything.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

This is TH3 j3CK3L if anyone gets a message from some douche from PMC let us kno an let's talk about it. I'd love to smash a military group. But my regulations

1. Prospects if you are not on for a week you better have a damn good reason or your gone.

 

2. Show respect to all members .

 

3. Have fun with your brothers an sister We have your back on almost anything.

LOL We should have LuckyMisfit be the one and only girl we take.

The "brothers and sister" thing is funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LuckyMisfit

 

This is TH3 j3CK3L if anyone gets a message from some douche from PMC let us kno an let's talk about it. I'd love to smash a military group. But my regulations

1. Prospects if you are not on for a week you better have a damn good reason or your gone.

 

2. Show respect to all members .

 

3. Have fun with your brothers an sister We have your back on almost anything.

LOL We should have LuckyMisfit be the one and only girl we take.

The "brothers and sister" thing is funny.

 

HA! I was just about to say that...

Share this post


Link to post
Share on other sites
TH3 J3CK3L

I try my best to make every1 laugh an happy. I'll be on in a while gonna go get my haircut so I don't look like a terrorist anymore

Share this post


Link to post
Share on other sites
FhM Pestilence

I try my best to make every1 laugh an happy. I'll be on in a while gonna go get my haircut so I don't look like a terrorist anymore

I dont know, the terrorist look is in.

 

 

This is TH3 j3CK3L if anyone gets a message from some douche from PMC let us kno an let's talk about it. I'd love to smash a military group. But my regulations

1. Prospects if you are not on for a week you better have a damn good reason or your gone.

 

2. Show respect to all members .

 

3. Have fun with your brothers an sister We have your back on almost anything.

LOL We should have LuckyMisfit be the one and only girl we take.

The "brothers and sister" thing is funny.

 

HA! I was just about to say that...

 

Lol you want to be the only girl, or you thought it was funny?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TH3 J3CK3L

Tried to talk to SGTCAMO an he jus left so Imma say death to the burn baby burn crew shoot on sight for disrespecting me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.