Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!   (84,997 visits to this link)

    2. News

    1. GTA Online

      1. Find Lobbies & Players
      2. Guides & Strategies
      3. Vehicles
      4. Content Creator
      5. Help & Support
    2. Crews

      1. Events
      2. Recruitment
    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA Next

    3. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    4. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    5. GTA Chinatown Wars

    6. GTA Vice City Stories

    7. GTA Liberty City Stories

    8. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    9. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    12. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption 2

    2. Red Dead Redemption

    3. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. Forum Support

    2. Site Suggestions

DropUrBritches

So What do Youuuuuu look like?

Recommended Posts

DropUrBritches

^So your Batdad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Corrupt King

Batman-Arkham-City.jpg

Guess it's time to wrap up this thread Bruce Wayne arrived

Share this post


Link to post
Share on other sites
TeCNeEk

My attempt at Agent 47(Wish they had a red tie)

0_0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anti Warhol

1381482397-mq1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
CatDog96

donatello-movie.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

Bump

Share this post


Link to post
Share on other sites
Varios Los Aztecas

Threads like this are soooooooooo creepy. Just go join a gay dating site, why swap pics on a computer game forum, jeez.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scumbaggah

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

 

Ha Gaaaaay!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Varios Los Aztecas

There are actually forums out there for young gay guys who want to swap photos with other young gay guys, why you gotta do it here?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive?

Edited by Scar3dGam3r

Share this post


Link to post
Share on other sites
Varios Los Aztecas

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive? You people are the worst kind of people.

 

It's not, but this is a GTA forum, not photoswappingguys.com, that's a whole different subject that deserves it's own forum.

 

I was gonna mock your Hollister t-shirts anyway, not your looks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

 

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive? You people are the worst kind of people.

 

It's not, but this is a GTA forum, not photoswappingguys.com, that's a whole different subject that deserves it's own forum.

 

I was gonna mock your Hollister t-shirts anyway, not your looks.

 

Haha yeah I hear a lot of people hate Hollister. On that note I really don't care about how people feel about my looks- I just felt that the homophobic slurs were unnecessary. When people insult others in such a way it just screams insecurity.

Share this post


Link to post
Share on other sites
egoloss

F*ck your online character!! What do YOOOUUUUU look like?

People wanna talk sh*t because I have a Profile Pic of myself so I CHALLENGE you to post a pic of your self.....

 

Dont be scared...be real

 

 

 

 

I presume you are homosexual asking for guys to show pics of themselves? Fine by me but on a f*cking GTA forum? Get a grip you queen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

 

F*ck your online character!! What do YOOOUUUUU look like?

People wanna talk sh*t because I have a Profile Pic of myself so I CHALLENGE you to post a pic of your self.....

 

Dont be scared...be real

 

 

 

 

I presume you are homosexual asking for guys to show pics of themselves? Fine by me but on a f*cking GTA forum? Get a grip you queen!

 

Did he specifically ask for the male members pictures only? No, he did not. You're the one that needs to get a grip and stop being so quick to jump on the bandwagon of hate. And Again, screaming insecurities

Edited by Scar3dGam3r

Share this post


Link to post
Share on other sites
theadmiral

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

Can you show us any pics of you wearing things that are not made by Hollister? Those pics must be from 15 years ago

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

 

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

Can you show us any pics of you wearing things that are not made by Hollister? Those pics must be from 15 years ago

 

thm_phpawWu6H.jpg

Why are these from 15 years ago? I don't believe smartphones were around then.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No2 PoLo

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive? You people are the worst kind of people.

lol ok what about people who rape kids? are they not worse than these kind of people?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

 

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive? You people are the worst kind of people.

lol ok what about people who rape kids? are they not worse than these kind of people?

 

Good point. I'd add haha but raping kids isn't funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
polycount

Threads like this are all over video game forums- nothing unusual, gay, or otherwise about it..Whenever there is a community of people that talk often, this kind of thread pops up. Nothing wrong with it. Kinda an odd place for the thread, sure, but nothing wrong with it. Would be better suited in off topic or something, IMO.

 

also, Scar3dGam3r, you're pretty hot are you single whats your myspace twitter and facebook

Edited by polycount

Share this post


Link to post
Share on other sites
theadmiral

 

 

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

Can you show us any pics of you wearing things that are not made by Hollister? Those pics must be from 15 years ago

 

thm_phpawWu6H.jpg

Why are these from 15 years ago? I don't believe smartphones were around then.

 

Because Hollister was popular with Abercrombie and fitch amongst preteens 15 years ago and no one wears it now? Gotta update that fashion s ense

Edited by theadmiral

Share this post


Link to post
Share on other sites
No2 PoLo

 

 

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive? You people are the worst kind of people.

lol ok what about people who rape kids? are they not worse than these kind of people?

 

Good point. I'd add haha but raping kids isn't funny.

 

So why say you would add ha ha at all? stupid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

Threads like this are all over video game forums- nothing unusual, gay, or otherwise about it..Whenever there is a community of people that talk often, this kind of thread pops up. Nothing wrong with it. Kinda an odd place for the thread, sure, but nothing wrong with it. Would be better suited in off topic or something, IMO.

 

also, Scar3dGam3r, you're pretty hot are you single whats your myspace twitter and facebook

I'm not adding someone from a GTA Forum. If you wanna game with me, that's fine- nothing personal lol

Gamertag: Scar3dGam3r

Share this post


Link to post
Share on other sites
polycount

 

 

 

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

Can you show us any pics of you wearing things that are not made by Hollister? Those pics must be from 15 years ago

 

thm_phpawWu6H.jpg

Why are these from 15 years ago? I don't believe smartphones were around then.

 

Because Hollister was popular with Abercrombie and fitch amongst preteens 15 years ago and no one wears it now?

 

I've never given a single f*ck about the latest fashions, why should you care what anyone else wants to wear?

 

Scar3d, I was joking about the FB, twitter, etc. thing, hence my lack of punctuation.

Edited by polycount

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

 

 

 

Not that I feel the need to defend my sexuality to a couple of insecure assholes, since when is being gay offensive? You people are the worst kind of people.

lol ok what about people who rape kids? are they not worse than these kind of people?

 

Good point. I'd add haha but raping kids isn't funny.

 

So why say you would add ha ha at all? stupid

 

Because it was a good point and kind of humorous. Why would you add lol at the beginning?

Share this post


Link to post
Share on other sites
theadmiral

 

 

 

 

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

Can you show us any pics of you wearing things that are not made by Hollister? Those pics must be from 15 years ago

 

thm_phpawWu6H.jpg

Why are these from 15 years ago? I don't believe smartphones were around then.

 

Because Hollister was popular with Abercrombie and fitch amongst preteens 15 years ago and no one wears it now?

 

I've never given a single f*ck about the latest fashions, why should you care what anyone else wants to wear?

 

I mean the whole point of this thread is to comment on pictures right? Im not trying to be mean but Hollister is what preteens wore 15 years ago that's all the guy seems like a nice guy, not sure why he switches his watch from left to right hand or wears a spike bracelet tho

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scar3dGam3r

Because Hollister was popular with Abercrombie and fitch amongst preteens 15 years ago and no one wears it now? Gotta update that fashion s ense

 

I wasn't aware of the latest fashions of 15 years ago because I was 4. And honestly I don't care lol, also I switched my watched to my left wrist, and these pictures aren't in order, because I'm right handed and wanted to be able to check my watch without stopping what I'm doing. And that's a bracelet made out of leather and intertwined yarn. Not spikes.

Edited by Scar3dGam3r

Share this post


Link to post
Share on other sites
polycount

Can we stop this quote chain, possibly?

Share this post


Link to post
Share on other sites
theadmiral

 

 

 

 

thm_phpXRz2hR.jpgthm_phpzCUSFk.jpg

I take very similar photos haha

Can you show us any pics of you wearing things that are not made by Hollister? Those pics must be from 15 years ago

 

thm_phpawWu6H.jpg

Why are these from 15 years ago? I don't believe smartphones were around then.

 

Because Hollister was popular with Abercrombie and fitch amongst preteens 15 years ago and no one wears it now? Gotta update that fashion s ense

 

I wasn't aware of the latest fashions of 15 years ago because I was 4. And honestly I don't care lol, also I switched my watched to my left wrist, and these pictures aren't in order, because I'm right handed and wanted to be able to check my watch without stopping what I'm doing. And that's a bracelet made out of leather and intertwined yarn. Not spikes.

 

Fair enough

Share this post


Link to post
Share on other sites
andym

Me way back in 1980 when i was in the Royal Navy!

 

rnh3.jpg

 

39269515871815756459510.jpg
Ahh the good old days before Mobile phones,Computers and Apple!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kablahm

Someone close this f*cking thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.