Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums! (92,322 visits to this link)

    2. News

    1. GTA Online

      1. Find Lobbies & Players
      2. Guides & Strategies
      3. Vehicles
      4. Content Creator
      5. Help & Support
    2. Crews

      1. Events
      2. Recruitment
    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA Next

    3. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    4. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    5. GTA Chinatown Wars

    6. GTA Vice City Stories

    7. GTA Liberty City Stories

    8. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    9. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    12. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption 2

    2. Red Dead Redemption

    3. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. Forum Support

    2. Site Suggestions

SaINtMaRc

Lost Kings of Los Santos - LKLS

Recommended Posts

LibertyPrime
Did you see the updated rank chart yet Rev?

 

I've been thinking more about the "little town" turf. The pics we've seen so far of the town/s make them look quite big. Do ya'll think we'll be able to hold it down? If there are any choke points in the roads in and out (and if they can't just drive over the grass right by us) then we should use a car blockade to keep them out and get some kills.  cool.gif

Talkin bout Turf iv been thinkin, anyone remember Santa Maria Beach from San Andreas? Do we know if its confirmed? If so iv got a nice place that can be turf. On my game when i put on that gang everywhere cheat it because the most dangerous place on the map. There's a bridge. The Pier bridge. And under it is a road and stairs by the side. Blood bath heaven right there when sht goes up. Cars stack up , people just droppin everywhere. You could buy house right next to it in SA.

 

If you remember and its confirmed in it might be a nice spot to take. Use it like a bronx lol

Yeah I remember that. It was right near a pay and spray. I think the name now is vespucci beach. The layout of the area will be different though. The canals are near there though. The scene in the trailer with the woman running across the little bridge. That looks like an interesting area to post up. Expensive houses in that part.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
Did you see the updated rank chart yet Rev?

 

I've been thinking more about the "little town" turf. The pics we've seen so far of the town/s make them look quite big. Do ya'll think we'll be able to hold it down? If there are any choke points in the roads in and out (and if they can't just drive over the grass right by us) then we should use a car blockade to keep them out and get some kills.  cool.gif

Talkin bout Turf iv been thinkin, anyone remember Santa Maria Beach from San Andreas? Do we know if its confirmed? If so iv got a nice place that can be turf. On my game when i put on that gang everywhere cheat it because the most dangerous place on the map. There's a bridge. The Pier bridge. And under it is a road and stairs by the side. Blood bath heaven right there when sht goes up. Cars stack up , people just droppin everywhere. You could buy house right next to it in SA.

 

If you remember and its confirmed in it might be a nice spot to take. Use it like a bronx lol

Yeah I remember that. It was right near a pay and spray. I think the name now is vespucci beach. The layout of the area will be different though. The canals are near there though. The scene in the trailer with the woman running across the little bridge. That looks like an interesting area to post up. Expensive houses in that part.

Ahh maybe not then. Still Grab our Ghetto & Country Town.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LibertyPrime
Did you see the updated rank chart yet Rev?

 

I've been thinking more about the "little town" turf. The pics we've seen so far of the town/s make them look quite big. Do ya'll think we'll be able to hold it down? If there are any choke points in the roads in and out (and if they can't just drive over the grass right by us) then we should use a car blockade to keep them out and get some kills.  cool.gif

Talkin bout Turf iv been thinkin, anyone remember Santa Maria Beach from San Andreas? Do we know if its confirmed? If so iv got a nice place that can be turf. On my game when i put on that gang everywhere cheat it because the most dangerous place on the map. There's a bridge. The Pier bridge. And under it is a road and stairs by the side. Blood bath heaven right there when sht goes up. Cars stack up , people just droppin everywhere. You could buy house right next to it in SA.

 

If you remember and its confirmed in it might be a nice spot to take. Use it like a bronx lol

Yeah I remember that. It was right near a pay and spray. I think the name now is vespucci beach. The layout of the area will be different though. The canals are near there though. The scene in the trailer with the woman running across the little bridge. That looks like an interesting area to post up. Expensive houses in that part.

Ahh maybe not then. Still Grab our Ghetto & Country Town.

For sure. How are we going to deffend to different parts of the map at the same time? Especially if the locations are a ways apart. With a small crew we'll only be able to patrol one at a time. Idk man, maybe with should drop the town idea and concentrate on our hood. We can run south and east los most def.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc

 

Did you see the updated rank chart yet Rev?

 

I've been thinking more about the "little town" turf. The pics we've seen so far of the town/s make them look quite big. Do ya'll think we'll be able to hold it down? If there are any choke points in the roads in and out (and if they can't just drive over the grass right by us) then we should use a car blockade to keep them out and get some kills.  cool.gif

Talkin bout Turf iv been thinkin, anyone remember Santa Maria Beach from San Andreas? Do we know if its confirmed? If so iv got a nice place that can be turf. On my game when i put on that gang everywhere cheat it because the most dangerous place on the map. There's a bridge. The Pier bridge. And under it is a road and stairs by the side. Blood bath heaven right there when sht goes up. Cars stack up , people just droppin everywhere. You could buy house right next to it in SA.

 

If you remember and its confirmed in it might be a nice spot to take. Use it like a bronx lol

Yeah I remember that. It was right near a pay and spray. I think the name now is vespucci beach. The layout of the area will be different though. The canals are near there though. The scene in the trailer with the woman running across the little bridge. That looks like an interesting area to post up. Expensive houses in that part.

Ahh maybe not then. Still Grab our Ghetto & Country Town.

For sure. How are we going to deffend to different parts of the map at the same time? Especially if the locations are a ways apart. With a small crew we'll only be able to patrol one at a time. Idk man, maybe with should drop the town idea and concentrate on our hood. We can run south and east los most def.

Damn do any of Y'all read my posts?! Lol

I said on the last Topic that we are small so we cant open up other sets under the Lost Kings Family until we got the members to do it.

 

So we'll start in the hood and when we get enough can split up the sets.

would be better if you could have GTA V worlds so we hop into the same world everytime ,

Otherwise were all gonna have to invite all to one world everytime.

 

And i guess me and AEJY would get that job lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
LibertyPrime

Now i remember you did say that. We will have to send invites each time. Like you said, we'll all spawn on different servers. That's all we can do about that. Like i said I'm expecting an upgraded version of RDR's online.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
Now i remember you did say that. We will have to send invites each time. Like you said, we'll all spawn on different servers. That's all we can do about that. Like i said I'm expecting an upgraded version of RDR's online.

That's not confirmed tho?

 

Sort of a btch slap but yeah looks like we back in that invite game from RDR thn

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
LibertyPrime
Now i remember you did say that. We will have to send invites each time. Like you said, we'll all spawn on different servers. That's all we can do about that. Like i said I'm expecting an upgraded version of RDR's online.

That's not confirmed tho?

 

Sort of a btch slap but yeah looks like we back in that invite game from RDR thn

Nah, it's not confirmed. It makes sense though. I don't think it will be much like IV's. You can't go backwards.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
Now i remember you did say that. We will have to send invites each time. Like you said, we'll all spawn on different servers. That's all we can do about that. Like i said I'm expecting an upgraded version of RDR's online.

That's not confirmed tho?

 

Sort of a btch slap but yeah looks like we back in that invite game from RDR thn

Nah, it's not confirmed. It makes sense though. I don't think it will be much like IV's. You can't go backwards.

Truth. I hope the Online is better. I was just thinking with it being an MMO and with Cash involved if seperate world servers to be involved. Plus the fact u can jump in at the press of a button.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LibertyPrime
Now i remember you did say that. We will have to send invites each time. Like you said, we'll all spawn on different servers. That's all we can do about that. Like i said I'm expecting an upgraded version of RDR's online.

That's not confirmed tho?

 

Sort of a btch slap but yeah looks like we back in that invite game from RDR thn

Nah, it's not confirmed. It makes sense though. I don't think it will be much like IV's. You can't go backwards.

Truth. I hope the Online is better. I was just thinking with it being an MMO and with Cash involved if seperate world servers to be involved. Plus the fact u can jump in at the press of a button.

I think we'll get a lot of what we asked for. Switching to MP with one button is different. Now what happens when we press it by accident trying to quickly switch t another character? Or when we're online and accidently switch to SP.

 

If we go by the map I drew on and do go with the strip I suggested then we should try to take that whole northeast part of the hood as ours. The avenue can be a boarder intil we're ready to make more moves.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

Ok was eating some hotdogs, home dawgs.

 

I think the ranks chart is very classy and I like it a lot, its clear.

 

I was thinking about our crew turf, and I wish there was like a closed road/path where its just houses there and a blocked pathway when you can only enter from the front through the road there, like in SA I think Vagos had this piece of turf and there was a car customization shop there where the street ended but you could only enter and exit through the front.

 

I'd like to have a piece of turf similar to that. What do u guys think?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
Now i remember you did say that. We will have to send invites each time. Like you said, we'll all spawn on different servers. That's all we can do about that. Like i said I'm expecting an upgraded version of RDR's online.

That's not confirmed tho?

 

Sort of a btch slap but yeah looks like we back in that invite game from RDR thn

Nah, it's not confirmed. It makes sense though. I don't think it will be much like IV's. You can't go backwards.

Truth. I hope the Online is better. I was just thinking with it being an MMO and with Cash involved if seperate world servers to be involved. Plus the fact u can jump in at the press of a button.

I think we'll get a lot of what we asked for. Switching to MP with one button is different. Now what happens when we press it by accident trying to quickly switch t another character? Or when we're online and accidently switch to SP.

 

If we go by the map I drew on and do go with the strip I suggested then we should try to take that whole northeast part of the hood as ours. The avenue can be a boarder intil we're ready to make more moves.

Throw the map back up bruh.

And yeah i guess u go back to SP. But you have to do a combo of buttons i think.

 

Yeah @Rev i get what you thinkin. Maybe we should set up cars if its a world thing to block up streets ourselves.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

We should, I want to check the ghettos in hope to find a few of these. Its somewhere where I'd like to hang out with the home Dawgs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
We should, I want to check the ghettos in hope to find a few of these. Its somewhere where I'd like to hang out with the home Dawgs.

Yeah 1 Ghetto. The one Primes on about is the first Ghetto were takin.

until we got ppl we can only hold one territory.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

Sounds good to me, that'll put us some work to get done.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
Sounds good to me, that'll put us some work to get done.

Yeah Bruh. Gotta hold down the Hood.

Ranks might be low and high depending. Don't take it personal.

 

I jus feel we need Spotters,Workers & Soldiers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

I can understand that, wherever I am needed, i'll take down the spot and do my best to help out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc

 

I can understand that, wherever I am needed, i'll take down the spot and do my best to help out.

Ok but dont hold my word on that i need to speak to AEJY bout it

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

So we've sorted out the vehicle discussion? what's it going to be?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
So we've sorted out the vehicle discussion? what's it going to be?

1 more car needed , a low rider of some sort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

We could just turn the Voodoo into our lowrider, or there's another one named Hurricane or something like that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
We could just turn the Voodoo into our lowrider, or there's another one named Hurricane or something like that.

Really? Throw up the GTA V pic bruh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

Im not sure, it was in SA, i'll look for it if I'm right, it is a lowrider of some sort.

 

EDIT: I'll look into SA's car list, and i'll search for Lowrides specifically.

 

EDIT2: Found the car, its called the Tornado i'll get the pic for ye.

Edited by Revolution-XW

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
Im not sure, it was in SA, i'll look for it if I'm right, it is a lowrider of some sort.

Ok bro. Hav a look around. Post up if u find.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

user posted image

 

That's the car I'm talking about, the Tornado, a Lowrider.

Edited by Revolution-XW

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
user posted image

 

That's the car I'm talking about, the Tornado, a Lowrider.

Could be Nice.

Is it on V?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

I don't think it's confirmed yet, but I do think it will be in since V will have the largest amount of vehicles than any other GTA before. It should be in.

 

EDIT: I'll check the V confirmed car list to make sure.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc

user posted image

 

Im feelin this blue car.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

That looks like a soft type of Muscle car to me, it looks cool if you ask me.

 

I'd modify the crap out of that car lol, could have some potential dawg, looks like it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SaINtMaRc
I don't think it's confirmed yet, but I do think it will be in since V will have the largest amount of vehicles than any other GTA before. It should be in.

 

EDIT: I'll check the V confirmed car list to make sure.

Got ur Tornado

 

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Revolution-XW

I just saw it right now lol, good find though.

 

Glad its in, it could be used as a Lowrider in our hood. I want to customize it already. I hope we can take the hood off of it and leave it open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.