Jump to content

Next GI cover


Dilapidated

Recommended Posts

Either way. So the cover gets revealed next week???

Next week is August tounge.gif so yeah

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

@Brauner94

 

@GI_AndyMc U said a GTAcover has to be a surprise,when we dont expect it and when u dont talk bout it.U just talked about it.no gta in sep.?

 

-----

 

@GI_AndyMc

 

@Brauner94 Did I?

 

---------

 

@Brauner94

 

@GI_AndyMc "... . I want to make sure when/if it happens no one sees it coming. "

Link to comment
Share on other sites

If next cover isn't GTA V then f*ck GI and R*.

Yeah.. yeah, this was also said for the latest covers in the last months sigh.gif

It's just the same sh*t all over again and again.

 

And if there finally will be a cover for V then you all would just praise both GI and R*, lol

 

And yes, the cover will be revealed next thursday, on 2nd August. About 11 am in EDT time (GMT -6)

Don't the reveals usually happen at 12, last two months were at 12 est if I'm not mistaken

ShnePmW.jpg?5
Link to comment
Share on other sites

@Brauner94

 

@GI_AndyMc U said a GTAcover has to be a surprise,when we dont expect it and when u dont talk bout it.U just talked about it.no gta in sep.?

 

-----

 

@GI_AndyMc

 

@Brauner94 Did I?

 

---------

 

@Brauner94

 

@GI_AndyMc "... . I want to make sure when/if it happens no one sees it coming. "

So does this mean it is GTA 5!? Or is he just trolling us?

Link to comment
Share on other sites

It means that be it V on this cover or not, they aren't going to give too much away and just try to confuse the hell out of us so we don't know what to expect; what they want.

 

So we just have to wait until the reveal.

Link to comment
Share on other sites

@Brauner94

 

@GI_AndyMc U said a GTAcover has to be a surprise,when we dont expect it and when u dont talk bout it.U just talked about it.no gta in sep.?

 

-----

 

@GI_AndyMc

 

@Brauner94 Did I?

 

---------

 

@Brauner94

 

@GI_AndyMc "... . I want to make sure when/if it happens no one sees it coming. "

So does this mean it is GTA 5!? Or is he just trolling us?

that is the question..he stopped replying to this when the quote of his tweet was replyed to him

Link to comment
Share on other sites

user posted image

 

Same sh*t all over again. Don't get your hopes up, guys. It's not worth it anymore.

kSTG7.png

 

[O]tter[ba]nned Oct 8, 2013, for 91 days.

Link to comment
Share on other sites

The Milkman

If it won't be the cover it will be fun as hell anyway. Looking forward to read funny nonsense sh*t and senseless argues in this thread.

Link to comment
Share on other sites

 

If it won't be the cover it will be fun as hell anyway. Looking forward to read funny nonsense sh*t and senseless argues in this thread.

LOL yeah. There was so much butthurt last month.

 

Even though I expressed many times in that thread nothing will probably happen and that it most likely won't be the August cover but the September cover if it's an Oct 2012 release.

 

Whatever happens these "dates" help pass the time. It's easier than having nothing to hope for.

Link to comment
Share on other sites

@Brauner94

 

@GI_AndyMc U said a GTAcover has to be a surprise,when we dont expect it and when u dont talk bout it.U just talked about it.no gta in sep.?

 

-----

 

@GI_AndyMc

 

@Brauner94 Did I?

 

---------

 

@Brauner94

 

@GI_AndyMc "... . I want to make sure when/if it happens no one sees it coming. "

So does this mean it is GTA 5!? Or is he just trolling us?

No! How the f*ck can you read that into what he said?

Link to comment
Share on other sites

DAMN, Ferocious Banger beat me to it. icon14.gif Caught that in the background, thought it was interesting.

Link to comment
Share on other sites

Ferocious Banger
DAMN, Ferocious Banger beat me to it. icon14.gif Caught that in the background, thought it was interesting.

I Win devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Now what is this and why Andy posted it on twitter?

 

He's trolling.

 

It looks to me more like a doormat than a box

Link to comment
Share on other sites

Ferocious Banger
Now what is this and why Andy posted it on twitter?

 

He's trolling.

 

It looks to me more like a doormat than a box

Oh yeah..A 'Rockstar' branded doormat dozingoff.gif

Link to comment
Share on other sites

Now what is this and why Andy posted it on twitter?

 

He's trolling.

 

It looks to me more like a doormat than a box

^ Yup. Nothing more than 2-D perspective playing tricks on you guys.

Link to comment
Share on other sites

BlackandWhite23
Now what is this and why Andy posted it on twitter?

 

He's trolling.

 

It looks to me more like a doormat than a box

Well its a doormat and it could had been givin by R* nervous.gif Now he's gonna get a lot of question about that

Link to comment
Share on other sites

Now what is this and why Andy posted it on twitter?

 

He's trolling.

 

It looks to me more like a doormat than a box

Well its a doormat and it could had been givin by R* nervous.gif Now he's gonna get a lot of question about that

Looks like it has been put there on purpose.

Link to comment
Share on other sites

BlackandWhite23
Now what is this and why Andy posted it on twitter?

 

He's trolling.

 

It looks to me more like a doormat than a box

Well its a doormat and it could had been givin by R* nervous.gif Now he's gonna get a lot of question about that

Looks like it has been put there on purpose.

Well They like to troll us just like the last time.Well im in panic.gif

Link to comment
Share on other sites

user posted image

 

Seriously... get a hold of yourselves.

kSTG7.png

 

[O]tter[ba]nned Oct 8, 2013, for 91 days.

Link to comment
Share on other sites

Ferocious Banger

LOgically speaking,we can expect the next GI cover to be GTAV

 

But should ANdy's words be believed,then GTA V will not be the next GI cover

Link to comment
Share on other sites

GroveStRoamer

OH Not this again!! Its like a Crazy Christian Trying to predict a rapture every Pentecost. AHHHHH

G1T
Link to comment
Share on other sites

@GI_AndyMc: Hold your panic people this humorous floormat has been in the office for five years or so, it's not an intended hint: http://lockerz.com/s/228769319

 

 

haha biggrin.gif

Then why the f*ck does he post such things??!!

 

They see me trollin, they hatin...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.