Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. Red Dead Redemption 2

      1. Gameplay
      2. Missions
      3. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Gameplay
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    1. Crews & Posses

      1. Recruitment
    2. Events

    1. GTA Online

      1. Diamond Casino & Resort
      2. DLC
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Grand Theft Auto Series

    3. GTA 6

    4. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    5. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    6. GTA Chinatown Wars

    7. GTA Vice City Stories

    8. GTA Liberty City Stories

    9. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    12. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    13. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption

    2. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. News

    2. Forum Support

    3. Site Suggestions

- The Lost Brotherhood -

The Lost MC Liberty

Recommended Posts

ownedbyronin

Ok guys, i've noticed the signatures have been changed and everyone is going crazy with different formats. You MUST have a signature if you are in the MC as this is our IDENTITY (prospects included), please read and format your signature as follows:

-Crop it in a way that it matches the following proportions 343 × 150 pixels

-Place the lost text with your rank in one corner, so it says 'lost mc-(insert rank here)'. Refer to mine if you are not sure what i mean.

-If you don't have the lost text please find at the following location: http://fonts.zaraf.ro/font2887/Mesquite-Std-Medium.htm. From here you can either download the font or type in what u want it to say and copy the image off the website (thanks for the link Maj!)

-If you can't figure out how to use the text or are having trouble message me with your image and i'll put the text on it for you and crop it (I have photoshop)

-Once you have your kick ass signature upload it on www.imgur.com, click Computer if the image is on your PC, click Web if you wanna upload the image from a website (thanks for the link Maj! You're a bloody legend)

-Log onto your profile, go to 'My Controls', go to 'edit signature' and upload there by placing the link for your image in the text box.

 

Now from discussion with Vint I understand for now we will have to review the signatures with a bit more artistic license in the future, but for now i'm trying to give it a lift as everyone has something different and it looks like a mess! The best thing about the other gangs on this forums is they have consistently well organized signatures. Thanks guys, if you could update within the week it would be appreciated! I'll chase each and every one of you if you have not updated in a week so i'm forewarning you now...in these perilous times its important that you follow your leader........and that is me.

 

Peace be damned

Edited by ownedbyronin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Booze

 

-Crop it in a way that it matches the following proportions 770x335 pixels

Just a friendly heads up: sig dimensions can't exceed 500 x 150 and its filesize can't exceed 80 kB.

Keep it up, I think you guys are doing great. I've never seen a gang manifest itself so quickly and so well. icon14.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikiroony

Sorry to be missing this weekend, but I'm in Madrid celebrating 29 years on this wonderful planet. Next one I'll b around, though, and I hope to kick some ass with y'all, brothers.

 

And who let the deadbeat in?? LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A J

 

wow.gif Those screenshots of GTA look so nice inlove.gif I wish it looked that good on ps3 smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
ownedbyronin

Salutations,

 

I thought church was supposed to be on tonight as it was Saturday here, 8pm. But i've since realised its Saturday for some of you guys tomorrow and not today, and unfortunately I have plans tomorrow night. I worked my weekend around being able to attend tonight not realising that it was actually to be tomorrow. With such short notice I unfortunately can't cancel my plans. Sorry brothers. Most of you guys all came anyway so it was a good session nonetheless, RP jane got some video footage. Some of the other guys were also confused, so hopefully we all know for the future church sessions now.

 

user posted image

 

Peace be damned brothers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikiroony

Hey! Leave Tiffany alone! She's MINE!! LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Carter
Sorry to be missing this weekend, but I'm in Madrid celebrating 29 years on this wonderful planet. Next one I'll b around, though, and I hope to kick some ass with y'all, brothers.

 

And who let the deadbeat in?? LOL.

Happy Birrthday, brother.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/163/4...3032326211.jpg/

 

sly.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

lol sweet gift

Share this post


Link to post
Share on other sites
CakeOfWisdom

Don't mind me, just showing off my signature...

Share this post


Link to post
Share on other sites
RP Jane

okay, me2 biggrin.gif btw, i can do pics + signature, if some1 need help..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vintage88

@Booze - Thanks. Yeah, we already had a tight-knit group of players before we joined but it's really taken off since.

 

@Mik - Happy f*ckin' birthday, brother! Madrid eh? I'd love to be somewhere nice like that right now. Have a blast man.

 

@Ronin - Lol, funny thing is I was going to ask which day is good the last time we spoke. I just figured "church" and "sunday" went hand-in-hand lol.gif . I myself could not have attended last night so it wouldn't have mattered anyways though. Good to hear it went well.

 

 

Now for the bread and butter.

Through all the disconnects and constant fails yesterday the video footage I took actually ended up being okay. In fact it was good enough to put together the next video in the Lost MC missions video series. The title and description are tentative. I know a couple of you already saw this last night but I've made a few changes since (still f*cked up the outro though rofl). So, after 3 re-uploads and 5gb of wasted bandwidth... I present to you, my brothers...

 

 

Watch in 1080p

 

 

--------------------

Edited by Vintage88

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

hey vint video isnt working

 

EDIT: nevermind im dumb.

 

EDIT actually the link here isnt working, i had to view it directly from your channel

Edited by Majestic81

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vintage88

Great showing tonight so far! There's me and.............. yeah =/

 

tounge.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81
Great showing tonight so far! There's me and.............. yeah =/

 

tounge.gif

haha man, i was online, went for a smoke, ill be with ya soon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikiroony

Thanks guys. I'll be there tomorrow. Have a good day!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jamasen

Sorry i wasn't there on Saturday guys, i was at a party.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

good game today brothers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Carter

Good videofail smile.gif.

 

Salutations.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vintage88

This one's especially for you Rick biggrin.gif .

 

 

.

Edited by Vintage88

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikiroony
This one's especially for you Rick biggrin.gif .

 

 

.

What the deuce!! biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Carter

Hahahhah I love It man LMFAO? and LMFAO XD, lol is true Jao Ming at 1:17.

 

Very cool Vint, thanks. biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vintage88

 

Hahahhah I love It man LMFAO? and LMFAO XD, lol is true Jao Ming at 1:17.

 

Very cool Vint, thanks.  biggrin.gif

LOL! You saw that comment too eh? Totally looks like Yao lol.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

why no one is on TLAD dozingoff.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

btw the person in this photo:

user posted image isnt rick, its jane dressed as rick biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Carter
Hahahhah I love It man LMFAO? and LMFAO XD, lol is true Jao Ming at 1:17.

 

Very cool Vint, thanks.  biggrin.gif

LOL! You saw that comment too eh? Totally looks like Yao lol.gif

Haha yeah is amazing and I give this video to all my friends lol.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vintage88

 

Photos/Vids from March 25, 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

Mission

 

user posted image

Click here for the full set of photos

*to save a photo on Flickr , click "view all sizes" at the top-right, then click the download link*

 

 

 

 

Cat and Mouse

 

user posted image

Click here for the full set of photos

 

 

 

 

Fight Club

 

user posted image

Click here for the full set of photos

 

 

 

 

Chopper DM

 

user posted image

Click here for the full set of photos

 

 

 

 

Misc

 

user posted image

Click here for the full set of photos

 

 

 

 

--------------------

Edited by Vintage88

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

me and vint were banned from live user posted image

 

im back now

 

also we met MacJ0ker , he couldn't join our servers hes havin some kinda problems with his internet, he seems interested in joining tho.

Edited by Majestic81

Share this post


Link to post
Share on other sites
MacJoker

What is your gamertag?

A:MACJ0KER

 

What timezone are you in?

A:America/EST

 

What is your age? (we're a mixed bag, don't worry)

A:14

 

When and how often do you play GTA online?

A:2-3 hours

 

Complete the following sentences:

The Almighy forgives, the Lost don't.

Peace and Prosperity be damned.

 

Anything else you'd like us to know?

A: Nope not really

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majestic81

Welcome alien.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • 3 Users Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 3 Guests

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.