Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Gameplay
      3. Missions
      4. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Gameplay
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
      4. Frontier Pursuits
    1. Crews & Posses

      1. Recruitment
    2. Events

    1. GTA Online

      1. DLC
      2. Find Lobbies & Players
      3. Guides & Strategies
      4. Vehicles
      5. Content Creator
      6. Help & Support
      7. The Diamond Casino Heist
    2. Grand Theft Auto Series

    3. GTA 6

    4. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    5. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA IV Mods
    6. GTA Chinatown Wars

    7. GTA Vice City Stories

    8. GTA Liberty City Stories

    9. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA SA Mods
    10. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA VC Mods
    11. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA III Mods
    12. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    13. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption

    2. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. News

    2. Forum Support

    3. Site Suggestions

Sign in to follow this  
Dotseoem

I'm Playing it Right Now!

Recommended Posts

Dotseoem

WOW! The (Multiplayer)player models look way better! My guy has a biker jacket with a ski mask on. biggrin.gif

Edited by Dotseoem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Der_Don

The Lost clubhouse is great...and arm-wrestling is harder than i thought wow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dotseoem

The Rhapsody is now my favorite car biggrin.gif ...And the new media stuff/songs are good/funny.

 

Keep your Love Lock Down. I Love 2!!!! lol.gif Funny stuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anabolic

Anybody found sports cars yet? I found my first Banshee after my first save at the safe house. Haven't checked out the Tourismo dealership yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dotseoem

Arm Wrestling is harder than satisfying a Woman. turn.gif

 

Sorry if I'm posting too much, but I'm Luvin' it. smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enjoii

Ooh, just met my first Random Character. Pretty easy mission but not bad for a start smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anabolic

Found an NRG 900. Much better handling than PCJ 600 has.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anabolic

Coquette is also in the game. smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel

I'm on ps3, but I'm curious is there a cheetah in the game?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dotseoem

You won't believe what I just saw... cryani.gif They weren't lying about the Nudity. lol.gif

 

I Hope R* doesn't get in trouble for this...But it was Funny. biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enjoii
I'm on ps3, but I'm curious is there a cheetah in the game?

No, that was proven as false info.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leo Colt

What are the new icons on the map for?

http://www.cynamite.de/_misc/galleries/det...l&page=3&order=

 

I'm guessing the red ones are for gang wars, but what are the other ones?

 

I also just saw the intro on Youtube. I love how Niko appears walking down the street. But again, it's breaking the continuity of the game! How did he manage to get there in one piece?

Edited by Leo Colt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel
I'm on ps3, but I'm curious is there a cheetah in the game?

No, that was proven as false info.

Aw, ok thanks. sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
VenGyr

 

What are the new icons on the map for?

http://www.cynamite.de/_misc/galleries/det...l&page=3&order=

 

I'm guessing the red ones are for gang wars, but what are the other ones?

 

I also just saw the intro on Youtube. I love how Niko appears walking down the street. But again, it's breaking the continuity of the game!

Gang wars, bike races and arm wrestling, don't know the fourth one.

 

Oh, and the new car that looks like the Club is named Raphsody.

 

And i tested the towtruck, wasn't able to tow anything

Edited by VenGyr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anabolic

Guess who I bumped into?! Nico and Playboy X

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lerin

Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dingdongs

I wonder if we will see more safehouses besides the lost clubhouse.

 

 

Lmao, I remember when they were first riding to get Billy's bike one of the guys go " I've been banging this russian bitch in broker, her fathers crazy though " or something like that.

 

Bad things are gonna happen to him !

Edited by Irviding

Share this post


Link to post
Share on other sites
CptPusheen
Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Not gonna happen. Microsoft paid 50 million $ for two exclusive DLC's and I don't think would ever share it with sony

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dingdongs
Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Not gonna happen. Microsoft paid 50 million $ for two exclusive DLC's and I don't think would ever share it with sony

Let's not make this thread into another PS3 dispute thing let's please keep it to the game.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dotseoem
Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Not gonna happen. Microsoft paid 50 million $ for two exclusive DLC's and I don't think would ever share it with sony

Let's not make this thread into another PS3 dispute thing let's please keep it to the game.

PLEASE! sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enjoii

 

I wonder if we will see more safehouses besides the lost clubhouse.

Yes, you will.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stealthboy50

Wish da ps3 could get it, but oh well, we will get a DLC i suppose. But, Bu I want the grenade lanucher!! *Starts crying*

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
El Zilcho
Wish da ps3 could get it, but oh well, we will get a DLC i suppose. But, Bu I want the grenade lanucher!! *Starts crying*

Sorry. You can still play it at a mates house right?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lerin
Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Not gonna happen. Microsoft paid 50 million $ for two exclusive DLC's and I don't think would ever share it with sony

Well, by exclusive, I think they mean, ps3 will get no TLAD, but some sort of other one.

 

So x360 will get it's exclusive ones...and then ps3 will get some sorta different one.

 

I remember reading something like that at around March last year...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dingdongs

 

Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Not gonna happen. Microsoft paid 50 million $ for two exclusive DLC's and I don't think would ever share it with sony

Well, by exclusive, I think they mean, ps3 will get no TLAD, but some sort of other one.

 

So x360 will get it's exclusive ones...and then ps3 will get some sorta different one.

 

I remember reading something like that at around March last year...

Jeez guys come on let's discuss the game no bickering about 360 and PS3 ok?

 

So how is everyone finding the game, PS3 users I understand your upset but please don't start ranting in this thread, if you want to kindly join the discussion I encourage you to do so but please I am sick of all of the arguing about it not or it coming out on PS3.

 

LOL At the new LCPD recruitment ad!

Share this post


Link to post
Share on other sites
andysniper

 

Ohh I'm so jelous ... dang I hope some DLC comes to PS3

Not gonna happen. Microsoft paid 50 million $ for two exclusive DLC's and I don't think would ever share it with sony

Well, by exclusive, I think they mean, ps3 will get no TLAD, but some sort of other one.

 

So x360 will get it's exclusive ones...and then ps3 will get some sorta different one.

 

I remember reading something like that at around March last year...

well would rather have no dlc for the ps3 and get the next gta earlier

or get dlcs and wait a lot longer for the next

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dotseoem

The Bati Custom is a REALLY GOOD BIKE! biggrin.gif Probably the best so far. cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nitty Don

Can anyone confirm what the "freer than free mode, mode" is all about ?

 

What has changed ?? confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
buffalosoulj4h20

shut up about the ps3 and stop replying to the ps3 users, damn.

 

i'm still waiting for it to download, then i'm going to play it with me breda

Share this post


Link to post
Share on other sites
DRESSING

Wtf? blood pools are gone?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.