Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Gameplay
      3. Missions
      4. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Gameplay
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
      4. Frontier Pursuits
    1. Crews & Posses

      1. Recruitment
    2. Events

    1. GTA Online

      1. Diamond Casino & Resort
      2. DLC
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Grand Theft Auto Series

    3. GTA 6

    4. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    5. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    6. GTA Chinatown Wars

    7. GTA Vice City Stories

    8. GTA Liberty City Stories

    9. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    12. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    13. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption

    2. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. News

    2. Forum Support

    3. Site Suggestions

Artur$MD

King Of The South: The Mod

Recommended Posts

Artur$MD

I ain't not ego, I just estabilish my terms. And if you are going to continue your stupid off-topic discuss about your non-positive emotions about me you should get out too wink.gif

 

@mr.blondy: I don't try to do anything, I just want to see the high rate of my mod yawn.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
2pac_96
I ain't not ego, I just estabilish my terms. And if you are going to continue your stupid off-topic discuss about your non-positive emotions about me you should get out too wink.gif

 

@mr.blondy: I don't try to do anything, I just want to see the high rate of my mod yawn.gif

Damn the fame destroyed you , but your models are still good.

Hope you dont take that negative;(

Share this post


Link to post
Share on other sites
TigerTanker

Artur, people better rate your mod as good as they think it is. That would get you a better feeling I think if you could have 5* without making people vote for it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simkas
I ain't not ego, I just estabilish my terms. And if you are going to continue your stupid off-topic discuss about your non-positive emotions about me you should get out too wink.gif

 

@mr.blondy: I don't try to do anything, I just want to see the high rate of my mod yawn.gif

First, of course you're not an ego, you can't be an ego, you just have a big ego, which means you're the best modder around and think that anyone who disagrees is retarded.

For example "if you don't like my mod, go f*cking kill yourself", which is something you once said implies that anyone who disagrees with you that your mod is good should die.

And of course the rating thing, which is basicaly you saying "if you guys don't say my mod is the best, I will not release it".

Share this post


Link to post
Share on other sites
mr.blonde

 

I just want to see the high rate of my mod yawn.gif

with arrogate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artur$MD

"I got caught up in the money, the power...

When I'm gone, everyone gonna remember my name..."

 

 

And now everybody who've seen this post follow the instructions. I'm just bored

Edited by Artur$MD

Share this post


Link to post
Share on other sites
G The Generous
"I got caught up in the money, the power...

When I'm gone, everyone gonna remember my name..."

 

 

And now everybody who've seen this post follow the instructions. I'm just bored

lol,when you're gone,people will think:"why don't stealing his mod",lol biggrin.gif ,just kidding

Share this post


Link to post
Share on other sites
_F_

Lol i just voted 1 just because you want the rating to increase cool.gif

 

But its great mod icon14.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evj
Release when the scores are about 4.99999 or 5 wink.gif

i can't understand why u trying win the award in this way,this isn't the fair way to win the award... icon13.gif

He will dont get a award this year.Nobody can get a award if he just have 5 stars for a mod.I think Artur want to know that he has much fans who will vote for 5 stars to have a reasson to release this mod.

I mean why he should release this mod if nobody like it and if just 5-10 guys will download it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2pac_96
Release when the scores are about 4.99999 or 5 wink.gif

i can't understand why u trying win the award in this way,this isn't the fair way to win the award... icon13.gif

He will dont get a award this year.Nobody can get a award if he just have 5 stars for a mod.I think Artur want to know that he has much fans who will vote for 5 stars to have a reasson to release this mod.

I mean why he should release this mod if nobody like it and if just 5-10 guys will download it.

He got 118 pages and i dont think thats only spam and hate

on em'

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artur$MD
Lol i just voted 1 just because you want the rating to increase cool.gif

 

But its great mod icon14.gif

Dull happy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
matxikado
Release when the scores are about 4.99999 or 5 wink.gif

i can't understand why u trying win the award in this way,this isn't the fair way to win the award... icon13.gif

He will dont get a award this year.Nobody can get a award if he just have 5 stars for a mod.I think Artur want to know that he has much fans who will vote for 5 stars to have a reasson to release this mod.

I mean why he should release this mod if nobody like it and if just 5-10 guys will download it.

all non english guys should learn english befora trying to talk smart on tha net... suicidal.gif

 

i voted 5 of course .. cuz tha mod is great i dled the beta and loved it lol can't wait for all this internet G's to vote 5stars for tha realease sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
simkas
Release when the scores are about 4.99999 or 5 wink.gif

i can't understand why u trying win the award in this way,this isn't the fair way to win the award... icon13.gif

He will dont get a award this year.Nobody can get a award if he just have 5 stars for a mod.I think Artur want to know that he has much fans who will vote for 5 stars to have a reasson to release this mod.

I mean why he should release this mod if nobody like it and if just 5-10 guys will download it.

Yeah, 118 pages don't really show the fact that he has a lot of fans.

Share this post


Link to post
Share on other sites
m-official

the sh*t here is all about tha craze towards tha mod....

 

HE HAS TALENT that's why he is acting high.... sneaky2.gif

 

but i agree that why shud he release tha mod if there are only counted guys to download it..... dozingoff.gif

 

ARTUR we all are giving you 5 *'s ........ inlove.gif

cookie.gifcookie.gifcookie.gifcookie.gifcookie.gif

 

if this makes you happy ............. lol.gifsmile.gifbiggrin.gif

 

but mayne release it ........ Shifty41s_beerhatsmilie2.gif

 

or play wid it at ur home.................. sly.gifwhatsthat.gifwink.gifbarf8bd.gifconfused.gifsad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
skull_box

I don't give a f*ck than you are bored w.t.f the peoples want to see the great mod they've wait so much time I think you have to release it dontgetit.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
simkas
HE HAS TALENT that's why he is acting high.... sneaky2.gif

Having talent does not give you the right to act like you're the king of the world.

It just makes you a douche.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vans123

Maybe Arthur will have the biggest talent!!!

But how??? Saying to vote his topic with 5 stars and then,WHAT??!!!

 

1-Maybe he release it and all will be saying wtf awsome MOD

Or

2-He will fool us and thats all biggrin.gif

 

Arthur all you will get is a damn 5 stars post rated in a bad way....and when the Mods and Admins make the award event you will see your face on the sh*t of a cow with the trophy of the 30th Place Not the 1st One biggrin.gif

 

You have a perfect example....

 

The biohazard Alert Only see it!!!!

More than 200 pages of damn comments like

 

"Your are awsome coin-god"

"The best total conversion EVER"

"This is Awsomness"

"Totally voted 5 stars"

 

What other think makes the owner of the project more proud than that??

Nothing!!!The good coments gives you the energy to continue it biggrin.gif

 

Ok this is for all ppl:

Only think this....Lets suppose that he released the Mod, we tested it and we discovered maybe 5-10 Bugs(Big bugs and little too)

 

We want that he fix them to see it working perfectly

and then what???

 

1 or 3 Weeks later he will put the new version but with what???

ONLY WITH DAMN VIDEOS AND SCREENSHOTS PROVING THAT THEY ARE FIXED!!!

 

and then asking again for damn fooling Votes!

 

Ok here is!!!

1-You dont get money for this!!

2-You cant sell it!!

 

 

And...about this:

 

 

"I got caught up in the money, the power...

When I'm gone, everyone gonna remember my name..."

 

WTH is that?? Poetry??

WTF Most stupid poetry i have seen!!!

 

You are not that soo fking famous!!!!Wake up little Child!!!

you are only a fking modder not a damn rapper!!!

 

Ppl Like Coin-God and other modders that dont care about a sh*t with stars

and that give their mods for free and all they wanna feel is the good comments again his mods!!

That ppl will be really remembered Not in the history like you want

but atleast with a little or big respect as Good Modders!!

 

I dont give a sh*t if you release your fking project now...

At the begining i was totally happy with this mod and waiting day by day

 

but now do what ever the f*ck you wanna do with it!:D

even that i never voted a damn fking vote for you lol.gif

 

Go and play with your mod to your house little

"Famous"
Child

*JEJEJEJE*

 

btw....

Can anyone request a lock for this post till this guy release it??

in that way we will avoid the damn fooled votes coming from other persons Shifty41s_beerhatsmilie2.gif

 

if nobody do it i will do it:D

Edited by vans123

Share this post


Link to post
Share on other sites
matxikado
Maybe Arthur will have the biggest talent!!!

But how??? Saying to vote his topic with 5 stars and then,WHAT??!!!

 

1-Maybe he release it and all will be saying wtf awsome MOD

Or

2-He will fool us and thats all biggrin.gif

 

Arthur all you will get is a damn 5 stars post rated in a bad way....and when the Mods and Admins make the award event you will see your face on the sh*t of a cow with the trophy of the 30th Place Not the 1st One biggrin.gif

 

You have a perfect example....

 

The biohazard Alert Only see it!!!!

More than 200 pages of damn comments like

 

"Your are awsome coin-god"

"The best total conversion EVER"

"This is Awsomness"

"Totally voted 5 stars"

 

What other think makes the owner of the project more proud than that??

Nothing!!!The good coments gives you the energy to continue it biggrin.gif

 

Ok this is for all ppl:

Only think this....Lets suppose that he released the Mod, we tested it and we discovered maybe 5-10 Bugs(Big bugs and little too)

 

We want that he fix them to see it working perfectly

and then what???

 

1 or 3 Weeks later he will put the new version but with what???

ONLY WITH DAMN VIDEOS AND SCREENSHOTS PROVING THAT THEY ARE FIXED!!!

 

and then asking again for damn fooling Votes!

 

Ok here is!!!

1-You dont get money for this!!

2-You cant sell it!!

 

 

And...about this:

 

 

"I got caught up in the money, the power...

When I'm gone, everyone gonna remember my name..."

 

WTH is that?? Poetry??

WTF Most stupid poetry i have seen!!!

 

You are not that soo fking famous!!!!Wake up little Child!!!

you are only a fking modder not a damn rapper!!!

 

Ppl Like Coin-God and other modders that dont care about a sh*t with stars

and that give their mods for free and all they wanna feel is the good comments again his mods!!

That ppl will be really remembered Not in the history like you want

but atleast with a little or big respect as Good Modders!!

 

I dont give a sh*t if you release your fking project now...

At the begining i was totally happy with this mod and waiting day by day

 

but now do what ever the f*ck you wanna do with it!:D

even that i never voted a damn fking vote for you lol.gif

 

Go and play with your mod to your house little

"Famous"
Child

*JEJEJEJE*

 

btw....

Can anyone request a lock for this post till this guy release it??

in that way we will avoid the damn fooled votes coming from other persons Shifty41s_beerhatsmilie2.gif

 

if nobody do it i will do it:D

uuuuuuhhhhhhh dontgetit.gif but when he release's it don't download it. and btw learn english before coming here actin all smart this a great mod so let's just wait for this artur character to realease irt after the 5stars rating and SHUT THE F*CK UP mercie_blink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
vans123

matxikado

 

WTH you wanna i say?

 

Amen??!

 

you believe that you talk english in a 100% good?

oh my god!!!

 

i never say it....english is not my natal lenguage biggrin.gif

so no reason to blame me Shifty41s_beerhatsmilie2.gif

 

Btw...

what are you Arthur Brother or wth???

all we know he is trading us the mod for votes!!! in less words...."HE is selling it"

 

and btw....

 

i dont give a f*ck if i talk better than you atleast i can say my message biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrew

This absolutely pathetic, forcing people to vote? Grow the f*ck up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suction Testicle Man

Unlocked.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrew

This mod has one more chance, do not let me catch you "buying" ratings on GTAGarage or anywhere else. If you're going to release something, then release it. Don't say ill release it after x ratings...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artur$MD

Sure.

 

 

Alright guys, I don't plan to bluff you, let's keep on topic. wink.gif

 

 

EDIT: This one should go to trash.

Edited by Artur$MD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.