Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Gameplay
      3. Missions
      4. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Gameplay
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
      4. Frontier Pursuits
    1. Crews & Posses

      1. Recruitment
    2. Events

    1. GTA Online

      1. DLC
      2. Find Lobbies & Players
      3. Guides & Strategies
      4. Vehicles
      5. Content Creator
      6. Help & Support
      7. The Diamond Casino Heist
    2. Grand Theft Auto Series

    3. GTA 6

    4. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    5. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA IV Mods
    6. GTA Chinatown Wars

    7. GTA Vice City Stories

    8. GTA Liberty City Stories

    9. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA SA Mods
    10. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA VC Mods
    11. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA III Mods
    12. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    13. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption

    2. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. News

    2. Forum Support

    3. Site Suggestions

Sign in to follow this  
Redman''

who is that?

Recommended Posts

Redman''

i made this. can you tell me who it is????

 

user posted image

 

thanx

Share this post


Link to post
Share on other sites
gta_azixx

its look like ludacris,i think.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper

I think it's Luda but I'm not sure xD

 

Pls empty your PM Box on GWM i can't send you any message Oo

Share this post


Link to post
Share on other sites
gta_azixx

ludacris!!!!tell us who?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper

Ludacris^^

I know it cuz i wanna make the head tounge.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
bumster

flat face man catspider.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evj

its 100% Luda. wink.gifdozingoff.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gta-Lotte

I try make the Ludacris to one half tounge.gif look at this

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper

Ludacris' ain't wearing grillz^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper
IG with cornrows:

 

http://i37.tinypic.com/2v29ixd.png

 

TXD does looks like Ludacris, but the .dff not lol.

That's why I gonna make a mod, like Artur's T.I.P. Mod^^

Redman is helpeing me out with textures

Share this post


Link to post
Share on other sites
211

The texture is amazing though...

Share this post


Link to post
Share on other sites
shumin
IG with cornrows:

 

http://i37.tinypic.com/2v29ixd.png

 

TXD does looks like Ludacris, but the .dff not lol.

That's why I gonna make a mod, like Artur's T.I.P. Mod^^

Redman is helpeing me out with textures

I will stay tuned to that mod then smile.gif

good luck.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BB$tunnin_2012

u got some tight texturin skills

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper
IG with cornrows:

 

http://i37.tinypic.com/2v29ixd.png

 

TXD does looks like Ludacris, but the .dff not lol.

That's why I gonna make a mod, like Artur's T.I.P. Mod^^

Redman is helpeing me out with textures

I will stay tuned to that mod then smile.gif

good luck.

Yeah thx =)

But first of all, I gon' model Redman, and I'm halfway finished now

Share this post


Link to post
Share on other sites
shumin
IG with cornrows:

 

http://i37.tinypic.com/2v29ixd.png

 

TXD does looks like Ludacris, but the .dff not lol.

That's why I gonna make a mod, like Artur's T.I.P. Mod^^

Redman is helpeing me out with textures

I will stay tuned to that mod then smile.gif

good luck.

Yeah thx =)

But first of all, I gon' model Redman, and I'm halfway finished now

From the head .dff?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper

Uhm? xD

I remodelled CJ's face, now it looks like Redman tounge.gif

But to show no spoilers I won't post any pic biggrin.gif

You gon' see it, as soon as the time has come

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tennesse

Luda biggrin.gif

great texture

All you rap-modelling-texturing modders FRICKIN OWN!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Abel.
i made this. can you tell me who it is????

 

user posted image

 

thanx

Now that looks nice, lets see him ingame.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fatboi

its DJ Khaled lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
YuRE$
its DJ Khaled lol

Its Ludacris lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
matt2127

WHOEVERS RELEASING REDMAN MOD TELL ME NOW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evj

What for a redman mod?

Its Ludacris textur and not redman....

Share this post


Link to post
Share on other sites
mr.blonde

i think he try to say REDMAN'S mod,or i dont know...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper
WHOEVERS RELEASING REDMAN MOD TELL ME NOW

Learn how to read l e t t e r s

OMG

On the first page i said I gon' model Redman, after him Ludacris and at last Method Man Oo

It's already WIP, but because of guys like you it's funny to open no topic devil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
matt2127

nah you f*cking idiots read what i said who is releasin a redman mod i want it bad Redman my fav other then pac i dont understand why you guys think people are so dumb and flipper (HAHAHAH what a name) i wanted to attract so other people who may be wip on a redman too you may not be the only one dumbass

Share this post


Link to post
Share on other sites
DJ_SmosH
nah you f*cking idiots read what i said who is releasin a redman mod i want it bad Redman my fav other then pac i dont understand why you guys think people are so dumb and flipper (HAHAHAH what a name) i wanted to attract so other people who may be wip on a redman too you may not be the only one dumbass

haha know exactly what u mean on this one matt.. ppl on this forum gets mad for nothing.. mercie_blink.gif

 

this goes out to all ya hater out there!: GO KILL YA SELF MOFKAS! suicidal.giframpage_ani.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Young Flipper

 

nah you f*cking idiots read what i said who is releasin a redman mod i want it bad Redman my fav other then pac i dont understand why you guys think people are so dumb and flipper (HAHAHAH what a name) i wanted to attract so other people who may be wip on a redman too you may not be the only one dumbass

Y'know

One of the most attractive reasons i prefer GWM and not GTAF are people like you.

I tried to be nice to you, y'know. It was no hatin' or sth. Otherwise I wouldn't made that " devil.gif " smiley.

But if some f*ckin' people like you, can't f*ckin' understand the f*ckin' easiest methods, DAMN!

Get the f*ck outta this forum and stop spamming other people's f*cking threads!

Your

"WHOEVERS RELEASING REDMAN MOD TELL ME NOW "

DAMN mayne, where is it OT? -.-*

But I forgot: You're a gangsta, yeah, fo' sho'....

 

 

this goes out to all ya hater out there!: GO KILL YA SELF MOFKAS!

 

Yeah, so go and kill yaself matt2127 (what a name HAHAHAHHAHAA)

 

//E: f*ck!

Edited by Young Flipper

Share this post


Link to post
Share on other sites
matt2127

 

Learn how to read l e t t e r s

 

thats your way of being nice and im not spamming your the only guy lookin like a fool now for freaking out and saying you dont like gta forums if you dont like them why you here then?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evj
nah you f*cking idiots read what i said who is releasin a redman mod i want it bad Redman my fav other then pac i dont understand why you guys think people are so dumb and flipper (HAHAHAH what a name) i wanted to attract so other people who may be wip on a redman too you may not be the only one dumbass

Okay you want to release the redman mod.

But why do you say it here?Its a ludacris topic.

Pls dont spam in everyone thread here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.