Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!

    1. GTANet.com

    1. GTA Online

      1. Los Santos Summer Special
      2. The Diamond Casino Heist
      3. Find Lobbies & Players
      4. Guides & Strategies
      5. Vehicles
      6. Content Creator
      7. Help & Support
    2. Red Dead Online

      1. Frontier Pursuits
      2. Find Lobbies & Outlaws
      3. Help & Support
    3. Crews

    1. Red Dead Redemption 2

      1. PC
      2. Gameplay
      3. Missions
      4. Help & Support
    2. Red Dead Redemption

    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA 6

      1. St Andrews Cathedral
    3. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    4. GTA IV

      1. The Lost and Damned
      2. The Ballad of Gay Tony
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
    5. GTA Chinatown Wars

    6. GTA Vice City Stories

    7. GTA Liberty City Stories

    8. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    9. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    10. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
    11. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    1. GTA Mods

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Red Dead Mods

      1. Documentation
    3. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    4. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Rockstar Games

    2. Rockstar Collectors

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Movies & TV
      5. Music
      6. Sports
      7. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    3. Gangs

    1. Announcements

    2. Support

    3. Suggestions

Salvatore Leone

LFM / S Club 7™

Recommended Posts

TommyVercetti.

Hey Whoo man that percent thing is pretty cool. Is it connected to the Social Club or do you have to update it whenever you get something done?

Share this post


Link to post
Share on other sites
WhoooMan

Yeah, I made it myself and I'll update it manually. What's Social Club? Never heard of it.

 

EDIT: Is it me or is BC forum down?

Edited by WhoooMan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar

 

Pink Floyd fan, nice.

 

So who selected that avatar first, you or Stefan? tounge.gif

Me, of course. tounge.gif

 

Edit: meh, I'll change it so it wont sound un-original of my part.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WhoooMan

Will someone please gouge out my eyes with a rusty spoon? I just came back from GTAIV section. suicidal.gif

 

 

They should have closed registration on this forum the moment GTAIV was announced.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar
Will someone please gouge out my eyes with a rusty spoon? I just came back from GTAIV section. suicidal.gif

 

 

They should have closed registration on this forum the moment GTAIV was announced.

and it will be like this for some time, too. so you should expect it. tounge.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
RearEndCollision

And, I just reserved my copy of gtaIV.

 

Happiness ensued.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WhoooMan

If anyone play World of Warcraft check this

out.

 

Even if you're not, there's a surprise in there for all of us GTA fanboys.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar
If anyone play World of Warcraft check this
out.

 

Even if you're not, there's a surprise in there for all of us GTA fanboys.

That was the weirdest WoW video i've ever seen in my entire life. Lol....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But seriously...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jay
Will someone please gouge out my eyes with a rusty spoon? I just came back from GTAIV section. suicidal.gif

At least you can come out of it mad.gif

 

@REC: Me too *joy*

 

@Medaphoar: You planning on playing GTAIV multiplayer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOGA62

I'm going to trade in my old ps2 for store credit to get the game. I guess I can get like 50 bucks for the system, another bunch for controllers and such for games. enough to get the game free pretty much. I've put off contacting my guy because I kinda owe him money and if he cant get me the game early i dont want to have to pay him haha.

 

man wow, I still have my account whoooman. If you know anyone who wants to buy a lv 66 undead shadow priest with a sh*tload of money and gear, then let me know. I can still talk about that game for hours with people and its been almost a year or so since I quit lol. well shortly after the new BC expansion.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Runey
Will someone please gouge out my eyes with a rusty spoon? I just came back from GTAIV section. suicidal.gif

 

 

They should have closed registration on this forum the moment GTAIV was announced.

Oh god, it is absolutely horrible in there.

 

I was in charge of keeping order in the GTA Netcast that Andy held last week and this week also, and the major difference in the two, last week's was advertised in the GTA IV forum, and goddamn if it wasn't full of jackasses, and this week's wasn't and it went pretty smoothly.

 

Anyway, how's it going, everyone?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOGA62

I feel bad. I stopped listening to the podcast after week one. I need to catch up, we're on like number 5 now or something? I think i lost interest when the video wasn't working for me while he was testing it haha.

 

and hey how are you Runey.? Seems to me like someone has an anniversary right around the corner. OOOooouuuuuu. tounge.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jay

I get a shout out at the end of the second netcast.

 

:awesome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
buzbegone

Hey Jayzamann,

Is my sig ready yet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jay

 

Hey Jayzamann,

Is my sig ready yet?

Yes indeed.

 

user posted image

 

 

[img=http://img120.imageshack.us/img120/5057/buzbegoneuo4.jpg]

 

 

Rehost/etc. I think I'm going to delete all these sigs from my Imageshack about a week before the game is released, so in 8 days. Everyone should have them hosted by then, unless they're all on andibomb's web server by then.

 

I'll work something out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Justin
I feel bad. I stopped listening to the podcast after week one. I need to catch up, we're on like number 5 now or something? I think i lost interest when the video wasn't working for me while he was testing it haha.

I used to be a host! I too have lost interest. It's at a too inconvenient time for me to participate consistently, and I don't seem to be able to find the time to devote the hour plus required. sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
TommyVercetti.

 

Yeah, I made it myself and I'll update it manually. What's Social Club? Never heard of it.

 

EDIT: Is it me or is BC forum down?

Actually the social club opened today. It's an account with Rockstar to track your progress in the game. And there are specific areas that people will get recognized for doing first or the most. Like who finishes the game first, who gets 100% first, who travels the longest on foot.

 

It'd be pretty cool if they put out little banners like yours that is connected to the Social club and gets updated by the site. That way you're percent thing would update anytime you finish a mission. icon14.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
WhoooMan
Actually the social club opened today. It's an account with Rockstar to track your progress in the game. And there are specific areas that people will get recognized for doing first or the most. Like who finishes the game first, who gets 100% first, who travels the longest on foot.

 

It'd be pretty cool if they put out little banners like yours that is connected to the Social club and gets updated by the site. That way you're percent thing would update anytime you finish a mission. icon14.gif

Do you have a link to it? I couldn't find it anywhere.

 

@toga: I was thinking of trading in my PS2 games for credits, and I doubt they'll let me trade in my PS2 console:

 

user posted imageuser posted imageuser posted image

 

Super PS2 Anyone? tounge.gif

 

 

 

Oh and you said you have sh*tload of money on your priest? How much? I still need my epic flying mount. sneaky2.gif

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jay
Actually the social club opened today.

It says the 17th on the website.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar

 

Will someone please gouge out my eyes with a rusty spoon? I just came back from GTAIV section.  suicidal.gif

At least you can come out of it mad.gif

 

@REC: Me too *joy*

 

@Medaphoar: You planning on playing GTAIV multiplayer?

well, i dont have money to buy a 360 or ps3 yet. Still saving some. But yeah, near the future perhaps I will.

 

Why do ya ask?

 

and Whooman, my ps2 is worse. Trust me. tounge.gif

Edited by Medaphoar

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOGA62

 

Actually the social club opened today.

It says the 17th on the website.

yep not yet, unless you're just extra special tommy haha. heres a link for those who asked.

 

http://www.rockstargames.com/socialclub/

 

Whoooman, sweet PS2 hahaha. I have a habit of keeping everything I buy in near perfect condition. So although mine is an old 1st edition PS2 (bought it on opening day) it still works fine.

 

as for my character, last I checked he had like 550 gold on my main, and if I sold everything else all my bank characters had and all the gear he had, I'd say there would easily be 1000G or what not. But from what I remember, epic mounts were a buttload, so that would only be like a 1/5 or a 1/10 of what you need. is gold a super common thing now in the WOW economy?

 

anyone see the new multiplayer screeny? bad ass!

new SCREENSHOT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar
anyone see the new multiplayer screeny? bad ass!

new SCREENSHOT

Yeah, I did. It looks pretty cool indeed.

 

I can't wait to see how combat is gonna feel like.

 

Off to VC-MP I go.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WhoooMan
anyone see the new multiplayer screeny? bad ass!

new SCREENSHOT

Lol @ guy swimming in water. Also does that guy in the helicopter have some kind of rank?

 

 

And to your question: gold is common because of two things: Daily quests and gold farmers. Not to mention it cost 5k gold for epic flying training alone.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TommyVercetti.

Just got back from school. A lot happens within a couple hours lol.

 

I got registered for the social club today. confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOGA62

 

Just got back from school. A lot happens within a couple hours lol.

 

I got registered for the social club today. confused.gif

how and where do I get signed up?

 

whoooman, thats what I thought. Oh well, maybe I can strip my character and sell all the gold to a website or something. I want to get some money from the damn thing, like 100 bucks or whatever. Make up for all the months I payed to pay the damn thing haha.

 

so how is everyones day going? mine? is going great.

last night I talked with my ex for the first time in a LONG time. And that went well for me I think. lol. I found the whole thing rather funny, but I wont go much more into it in public.

today, woke up for a quick run this morning, went to class, took a girl out to lunch after, and now about to go to another. Overall a good day keeping me in a good mood. tounge.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar
Just got back from school. A lot happens within a couple hours lol.

 

I got registered for the social club today. confused.gif

how and where do I get signed up?

 

whoooman, thats what I thought. Oh well, maybe I can strip my character and sell all the gold to a website or something. I want to get some money from the damn thing, like 100 bucks or whatever. Make up for all the months I payed to pay the damn thing haha.

 

so how is everyones day going? mine? is going great.

last night I talked with my ex for the first time in a LONG time. And that went well for me I think. lol. I found the whole thing rather funny, but I wont go much more into it in public.

today, woke up for a quick run this morning, went to class, took a girl out to lunch after, and now about to go to another. Overall a good day keeping me in a good mood. tounge.gif

Mine has been total sh*t. Didnt go to school today and am at home alone with no money and no food in the house whatsoever.

 

Pretty lame eh?

 

At least I have the PC and my girlfriend talking to me over msn to keep me from hunger, and keeping me occupied.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WhoooMan

Posting from library at college, wewt.

 

I'm doing alright, trying to stay on top of a project from my accounting class. I'm going blind from all these dang NUMBERS!!

 

Economy class coming up in an hour...

 

Tommy how the hell did you register? It says pre-registration opens on the 17th. Did you come from the future or what? notify.gif

Edited by WhoooMan

Share this post


Link to post
Share on other sites
RearEndCollision
whoooman, thats what I thought. Oh well, maybe I can strip my character and sell all the gold to a website or something. I want to get some money from the damn thing, like 100 bucks or whatever. Make up for all the months I payed to pay the damn thing haha.

Aww... Too bad eBay doesn't let that fly anymore. I sold a character on there for $150, or so, like two years back.

 

Just got scheduled the 29th off. smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOGA62
whoooman, thats what I thought. Oh well, maybe I can strip my character and sell all the gold to a website or something. I want to get some money from the damn thing, like 100 bucks or whatever. Make up for all the months I payed to pay the damn thing haha.

Aww... Too bad eBay doesn't let that fly anymore. I sold a character on there for $150, or so, like two years back.

 

Just got scheduled the 29th off. smile.gif

yeah, I should have sold this a year ago. Ebay didnt allow it then, but it's probably decreased in value since a year ago when I stopped playing. blah.

 

everyone is getting that day off haha. I for one dont work during the week. I have 2 classes that day, but I think I'll only go to my first because there is a girl I've been working on in that class. Other then that, screw the others!

 

I'm kind of pissed about the 22nd though. I have a court date at like 3, and a astro midterm as well! So now I have to go take the test early at 12 to make sure I can make it to my court date in time. Oh well. f*ck it. tounge.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medaphoar
I'm kind of pissed about the 22nd though. I have a court date at like 3

Court date? What about?

 

I have a court date on the 23rd actually as well. Dumb speeding ticket I got. And I wasnt even speeding at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.