Quantcast
Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
    1. Welcome to GTAForums!   (85,101 visits to this link)

    2. News

    1. GTA Online

      1. Find Lobbies & Players
      2. Guides & Strategies
      3. Vehicles
      4. Content Creator
      5. Help & Support
    2. Crews

      1. Events
      2. Recruitment
    1. Grand Theft Auto Series

    2. GTA Next

    3. GTA V

      1. PC
      2. Guides & Strategies
      3. Help & Support
    4. GTA IV

      1. Episodes from Liberty City
      2. Multiplayer
      3. Guides & Strategies
      4. Help & Support
      5. GTA Mods
    5. GTA Chinatown Wars

    6. GTA Vice City Stories

    7. GTA Liberty City Stories

    8. GTA San Andreas

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    9. GTA Vice City

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    10. GTA III

      1. Guides & Strategies
      2. Help & Support
      3. GTA Mods
    11. Top Down Games

      1. GTA Advance
      2. GTA 2
      3. GTA
    12. Wiki

      1. Merchandising
    1. GTA Modding

      1. GTA V
      2. GTA IV
      3. GTA III, VC & SA
      4. Tutorials
    2. Mod Showroom

      1. Scripts & Plugins
      2. Maps
      3. Total Conversions
      4. Vehicles
      5. Textures
      6. Characters
      7. Tools
      8. Other
      9. Workshop
    3. Featured Mods

      1. DYOM
      2. OpenIV
      3. GTA: Underground
      4. GTA: Liberty City
      5. GTA: State of Liberty
    1. Red Dead Redemption 2

    2. Red Dead Redemption

    3. Rockstar Games

    1. Off-Topic

      1. General Chat
      2. Gaming
      3. Technology
      4. Programming
      5. Movies & TV
      6. Music
      7. Sports
      8. Vehicles
    2. Expression

      1. Graphics / Visual Arts
      2. GFX Requests & Tutorials
      3. Writers' Discussion
      4. Debates & Discussion
    1. Forum Support

    2. Site Suggestions

weeblman

GTA 4 Screenshot Fun

Recommended Posts

weeblman

Okay so i was bored and i thought i'd make a thread while we wait for gta 4.

 

 

The point in this thread is to manipulate a screenshot from GTA 4 and post it here, on the forum.

It doesn't matter what you do with the picture, just have fun. Don't be afraid:)

Click here for screenshots

 

Here is my not so edited humble try hehe tounge.gifph34r.gif

user posted image

Edited by weeblman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel

lol pretty good.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTAIV Dude

Hahaha that was pretty good man xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
*Clutch*

 

biggrin.gif you wanna shoot bananas in game biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deuce Deuce

Nice idea, I'll have a go at something later.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel

Niko's new look happy.gif

 

 

user posted image

 

 

Edited by Darrel

Share this post


Link to post
Share on other sites
weeblman

Haha he completely looks like a different person biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
mickymozza
What about Niko with long hair? I definilty think we should be able to have

this cut in the game.

 

user posted image

You can't fool me sunshine!!

 

We all know thats a screenshot from an in-game flashback from where Niko visits Vice City in the 70s! tounge2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Azil2fu

user posted image

lol.gif

so crap suicidal.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
freak2121

Rofl

Edited by freak2121

Share this post


Link to post
Share on other sites
HAGGIE_GTA

HAHA THAT DUKE NUKEM ONES PRETTY FUNNY biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm nice bike
user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vercetti21

Good topic.

 

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
freak2121

lol keep on bring 'em in people these are funny! lol.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoSkillz187

LOL, good topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTAIV Dude
user posted image

You sir are a genius, take some cookies cookie.gifcookie.gifcookie.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
weeblman

might not make sense if you haven't seen That 70's show hehe;)

 

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel

 

icon14.gif Good ones

Edited by Darrel

Share this post


Link to post
Share on other sites
OysterBarron

just messing about

 

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phil112
user posted image

Good one.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel
just messing about

 

user posted image

It's Claude icon14.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmmm nice bike

user posted image

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel
user posted image

user posted image

Ha ha good ones.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OysterBarron
user posted image

lol.gif

so crap suicidal.gif

IVE GOT BALLS OF STEEL

Share this post


Link to post
Share on other sites
2pac_stoffe

i saw it in his eyes before i made this picture, and his fingers!

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel
i saw it in his eyes before i made this picture, and his fingers!

user posted image

Really good. What program did you use to do that?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2pac_stoffe

my good ol' friend Adobe Photoshop CS2 biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darrel
my good ol' friend Adobe Photoshop CS2 biggrin.gif

Oh right. It's not fair it cost's money. confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.