Jump to content

Word is always replaced


GTA_Loco

Recommended Posts

Hi all.

 

I was just wondering why everytime I type the word f.r.e.e. r.o.a.m.(without the period after each letter of course) this word is always replaced by the word "pony farm"?

 

Is this some kind of an anti-spam bot thing?

Link to comment
Share on other sites

Raindancer

Free Roaming

 

Looks allright to me!

It was done because the word was thrown around way too much.

Raindancer_5.gif

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Looks okay with you but with me...

 

pony farm

 

pony farming

 

See? It is spelling as above again notify.gif The first letters won't even capitalize.

 

Strange.

Link to comment
Share on other sites

pony farm

 

It changes for me too. Someone must have added it to the swear word list, much like sh*t and f*ck get changed.

Link to comment
Share on other sites

pony farm

 

It changes for me too. Someone must have added it to the swear word list, much like sh*t and f*ck get changed.

Oh, so you too huh? Just kind of strange why this word.

Link to comment
Share on other sites

pony farm

 

It changes for me too. Someone must have added it to the swear word list, much like sh*t and f*ck get changed.

Oh, so you too huh? Just kind of strange why this word.

RD fooled the cuss filter; it will occur to anyone who types the text string without intentional interference.

Link to comment
Share on other sites

SWEETSAPRIK

 

[color=white]F[/color][color=white]r[/color][color=white]e[/color][color=white]e[/color] [color=white]R[/color][color=white]o[/color][color=white]a[/color][color=white]m[/color]

 

 

etc.

lol

Jesus man, talk about doing it the hard way.

 

Free roam

 

Was this done recently because of something going on in the GTA IV section, or is it something old that's just remained? Either way, it seems kinda silly.

Link to comment
Share on other sites

 

RD fooled the cuss filter; it will occur to anyone who types the text string without intentional interference.
sly.gif

 

Weird how the term is entirely replaced with a totally different one. With f*ck and sh*t, only a word is deleted.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Raindancer

 

[color=white]F[/color][color=white]r[/color][color=white]e[/color][color=white]e[/color] [color=white]R[/color][color=white]o[/color][color=white]a[/color][color=white]m[/color]

 

 

etc.

lol

Jesus man, talk about doing it the hard way.

 

Free roam

 

Was this done recently because of something going on in the GTA IV section, or is it something old that's just remained? Either way, it seems kinda silly.

I have too much time on my hands. It was actually done by Illy as it was getting annoying mentioning the aforementioned word constantly in the GTAIV area.

Raindancer_5.gif

Link to comment
Share on other sites

 

I have too much time on my hands. It was actually done by Illy as it was getting annoying mentioning the aforementioned word constantly in the GTAIV area.

I envy you RD for having much time to spare. wink.gif

 

So that explains it then. Thanks.

 

Annoying? The cuss words are like more annoying and yet they don't get replaced. "Free Roam" is like a normal word to be mentioned around constantly, especially when you're talking about games.

 

Just a thought. And I guess mystery solved.

Link to comment
Share on other sites

 

wow.gif I can come up with many fun things to add to this feature. Whenever people go off topic and complain about Jack Tompson, can it be changed to Will Smith? Or change the filter to make PS3 turn into Xbox 360 and vice versa for those who go on silly rants about which systems better. Best prank ever.

fV9tG4b.gif

Link to comment
Share on other sites

monkeyman237

 

wow.gif I can come up with many fun things to add to this feature. Whenever people go off topic and complain about Jack Tompson, can it be changed to Will Smith? Or change the filter to make PS3 turn into Xbox 360 and vice versa for those who go on silly rants about which systems better. Best prank ever.

Good idea, would be funny to see how they react.

 

ponyfarm

 

ponyfarming

 

lol that's pretty funny really.

Link to comment
Share on other sites

GTA3Rockstar

Free Rome, ha

 

 

 

Then again, I can do free roàm

fbeRElG.png

 

Link to comment
Share on other sites

Toni.Cipriani

free roаm

 

Edit: I did it! How?

Jimi Hendrix / Vito Leone

Link to comment
Share on other sites

Sorry to be a noob, but I want to test it as well.

 

pony farm

 

pony farm

 

Nope. Dunno how you did it.

user posted image
Link to comment
Share on other sites

GTA3Rockstar

 

Sorry to be a noob, but I want to test it as well.

 

pony farm

 

pony farm

 

Nope. Dunno how you did it.

The letter "a" in roam is a different character.

fbeRElG.png

 

Link to comment
Share on other sites

 

Or change the filter to make PS3 turn into Xbox 360 and vice versa for those who go on silly rants about which systems better. Best prank ever.

That's f*cking brilliant. Free roam.

oldschoolsigs22.png

Link to comment
Share on other sites

GTA3Rockstar
Or change the filter to make PS3 turn into Xbox 360 and vice versa

That wouldn't work. For one, if you put in PS3, it would change into Xbox360 but if you have Xbox360 turn into PS3, wouldn't it just get confused and don't know what to put? A big loop hole!

fbeRElG.png

 

Link to comment
Share on other sites

Blind Joe Death

pony farm

 

pony farm

 

pony farm

 

Sorry just had too test it out. I would love too see an April fools joke set up by the Admins and make it that many words change too different words just for the day. It would be hilarious seeing people post.

Link to comment
Share on other sites

GTA3Rockstar
pony farm

 

pony farm

 

pony farm

 

Sorry just had too test it out. I would love too see an April fools joke set up by the Admins and make it that many words change too different words just for the day. It would be hilarious seeing people post.

Are you sure its only on April fools? Cause you could be talking a bunch of jibberish and it turns into something legiment! lol

fbeRElG.png

 

Link to comment
Share on other sites

There's a really easy way to escape the free roam filter.

 

Looks normal as well!


in5dJdX.png

Link to comment
Share on other sites

Toni.Cipriani
There's a really easy way to escape the free roam filter.

 

Looks normal as well!

Yeah, but check out mine. I didn't do a tag in it.

Jimi Hendrix / Vito Leone

Link to comment
Share on other sites

Yeah, but check out mine. I didn't do a tag in it.

I'm guessing you used Character Map? tounge.gif

Link to comment
Share on other sites

GTA3Rockstar
Yeah, but check out mine. I didn't do a tag in it.

I'm guessing you used Character Map? tounge.gif

Indeed he did. Go click Quote on his, and when you see his post, look at the letter A in roam tounge2.gif

fbeRElG.png

 

Link to comment
Share on other sites

Toni.Cipriani
Yeah, but check out mine. I didn't do a tag in it.

I'm guessing you used Character Map? tounge.gif

Indeed he did. Go click Quote on his, and when you see his post, look at the letter A in roam tounge2.gif

You still couldn't see it if you quoted.

 

and no, i didn't use character map. I used a shortcut tounge.gif

Jimi Hendrix / Vito Leone

Link to comment
Share on other sites

GTA3Rockstar
Yeah, but check out mine. I didn't do a tag in it.

I'm guessing you used Character Map? tounge.gif

Indeed he did. Go click Quote on his, and when you see his post, look at the letter A in roam tounge2.gif

You still couldn't see it if you quoted.

 

and no, i didn't use character map. I used a shortcut tounge.gif

I did! The a showed up with an accent over the a smile.gif

fbeRElG.png

 

Link to comment
Share on other sites

free roam

 

 

omfg, how??

wow.gif OMFG!WAFFLES!

 

dozingoff.gif Wow man you're like the Ninth person to figure out a way around it good show Captain.

 

maor eerf

fV9tG4b.gif

Link to comment
Share on other sites

Suction Testicle Man

Thankyou bye.

If at first you don't succeed, you fail, and the test will be terminated.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • 1 User Currently Viewing
    0 members, 0 Anonymous, 1 Guest

×
×
  • Create New...

Important Information

By using GTAForums.com, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.