Quantcast

Jump to content

» «
Photo

gift for fans gta san andreas unique trainer source

35 replies to this topic
ermaccer
  • ermaccer

    I can mod everything.

  • Members
  • Joined: 24 Jun 2015
  • Poland

#31

Posted A week ago

bardzo dobrze pisać cleo ty mocno

Why do you keep using 0661: NOP? It doesn't make you look like a pr0, so stop it.

  • Sanmodder likes this

Sanmodder
  • Sanmodder

    Fan script

  • Members
  • Joined: 11 Sep 2017
  • Poland

#32

Posted A week ago

bardzo dobrze pisać cleo ty mocno

Why do you keep using 0661: NOP? It doesn't make you look like a pr0, so stop it.

rockstar games taki opcode używał w main.scm
i pisali komentarze
też można tak
///
ale to znika po kompilacji
no chyba że z kompilujesz skrypt na dyrektywie s
o tak {$CLEO .s}
ale wtedy do uruchomienia skryptu potrzebny jest opcode


rockstar games used such opcode in main.scm
and they wrote comments
you can do it too
///
but it disappears after compilation
unless you compile a script on the directive s
o yes {$ CLEO .s}
but then you need opcode to run the script


Jack
  • Jack

    MODEL_SWAT

  • Feroci
  • Joined: 06 Dec 2011
  • Serbia

#33

Posted A week ago Edited by Jack, A week ago.

 

 

My point:

Spoiler

Back to the topic:
It's not a gift - it's a direct shotgun blast to the face (with explosive pig sh*t shells).

  • ZAZ likes this

Silent
  • Silent

    Chief Vision™ Alterer

  • GTA Mods Staff
  • Joined: 01 Feb 2010
  • Poland
  • Most Helpful [Modding] 2016
    Contribution Award [Mods]
    Best Script/Plugin 2014 [SilentPatch]
    Most Respected 2014
    Most Helpful [Mods] 2014
    Most Helpful [GTA] 2013
    Most Helpful [Mods] 2013
    Most Talented [Modding] 2013
    Best Map 2013 [ViceCityStories PC Edition]
    Best Vehicle 2013 [III Aircraft]
    Most Helpful [Mods] 2012
    Modder of the Year 2012

#34

Posted A week ago

masz budowniczego sanny
zakładka
pomoc  ,zmienne, kodowanie, treści
przeczytaj, co możesz i czego nie możesz

składnia:
var
<var name>: <type>
koniec

var
$ Var1: Integer
$ Var2: Integer
koniec
$ Var1 + = $ Var2 // opcode 0058

lub

const
    _TEXT_POSITION_1 = 40 000 000 USD
    _TEXT_POSITION_2 = 5 000 000 $
koniec


Nie musisz odsyłać mnie do poradników Sanny'ego. To że tak zadeklarujesz zmienne nie gwarantuje, że niczego nie nadpiszesz w SCM - możesz się zabezpieczyć przed zmianami w domyślnym SCM, ale każdy zmodowany skrypt może potencjalnie się rozwalić. Dodatkowo może to powodować konflikty z innymi skryptami CLEO - a nie powinieneś nigdy zakładać, że twój skrypt jest tym "najfajniejszym, najważniejszym i inne skrypty nie powinny używać tych samych zmiennych".

A tak wysokie ID zmiennych jak te, które podałeś nie zadziałają - najwyższy dostępny ID to 16384, przy czym jeśli używasz ID wyższych niż te używane w domyślnym SCM, zaczniesz nadpisywać inne sekcje w SCM i potencjalnie powodować crashe!
 
 

sanny builder zawiera
folder tools
i tam jest plik
Custom Variables.ini
nie każdy ma tylko ten najnowszy
możesz te zmienne używać w cleo


Nie do końca - można tych zmiennych używać bezpiecznie tylko na domyślnym SCM, a to oznacza że najbezpieczniej nie używać ich w ogóle.
 
 

rockstar games taki opcode używał w main.scm
i pisali komentarze
też można tak
///
ale to znika po kompilacji


To, co Rockstar zostawił w SCM to nie komentarze tylko developerskie funkcje. Co ci szkodzą zwykłe komentarze? One powinny znikać po kompilacji, a ty nie powinieneś nigdy wyrzucać swojego oryginalnego kodu źródłowego i rekompilować skryptu.

no chyba że z kompilujesz skrypt na dyrektywie s
o tak {$CLEO .s}
ale wtedy do uruchomienia skryptu potrzebny jest opcode


Nieprawda - komentarze zawsze znikają, i powinny znikać.


The latest script is better though! Still looks weird but nothing to complain when it comes to its safety. However, I don't think you need to save its state so
0A95: enable_thread_saving
should be removed.

Sanmodder
  • Sanmodder

    Fan script

  • Members
  • Joined: 11 Sep 2017
  • Poland

#35

Posted A week ago

 

 

 

My point:

Spoiler

Back to the topic:
It's not a gift - it's a direct shotgun blast to the face (with explosive pig sh*t shells).

 

I do not know what's going on in your message


Sanmodder
  • Sanmodder

    Fan script

  • Members
  • Joined: 11 Sep 2017
  • Poland

#36

Posted A week ago

 

masz budowniczego sanny
zakładka
pomoc  ,zmienne, kodowanie, treści
przeczytaj, co możesz i czego nie możesz

składnia:
var
<var name>: <type>
koniec

var
$ Var1: Integer
$ Var2: Integer
koniec
$ Var1 + = $ Var2 // opcode 0058

lub

const
    _TEXT_POSITION_1 = 40 000 000 USD
    _TEXT_POSITION_2 = 5 000 000 $
koniec


Nie musisz odsyłać mnie do poradników Sanny'ego. To że tak zadeklarujesz zmienne nie gwarantuje, że niczego nie nadpiszesz w SCM - możesz się zabezpieczyć przed zmianami w domyślnym SCM, ale każdy zmodowany skrypt może potencjalnie się rozwalić. Dodatkowo może to powodować konflikty z innymi skryptami CLEO - a nie powinieneś nigdy zakładać, że twój skrypt jest tym "najfajniejszym, najważniejszym i inne skrypty nie powinny używać tych samych zmiennych".

A tak wysokie ID zmiennych jak te, które podałeś nie zadziałają - najwyższy dostępny ID to 16384, przy czym jeśli używasz ID wyższych niż te używane w domyślnym SCM, zaczniesz nadpisywać inne sekcje w SCM i potencjalnie powodować crashe!
 
 

sanny builder zawiera
folder tools
i tam jest plik
Custom Variables.ini
nie każdy ma tylko ten najnowszy
możesz te zmienne używać w cleo


Nie do końca - można tych zmiennych używać bezpiecznie tylko na domyślnym SCM, a to oznacza że najbezpieczniej nie używać ich w ogóle.
 
 

rockstar games taki opcode używał w main.scm
i pisali komentarze
też można tak
///
ale to znika po kompilacji


To, co Rockstar zostawił w SCM to nie komentarze tylko developerskie funkcje. Co ci szkodzą zwykłe komentarze? One powinny znikać po kompilacji, a ty nie powinieneś nigdy wyrzucać swojego oryginalnego kodu źródłowego i rekompilować skryptu.

no chyba że z kompilujesz skrypt na dyrektywie s
o tak {$CLEO .s}
ale wtedy do uruchomienia skryptu potrzebny jest opcode


Nieprawda - komentarze zawsze znikają, i powinny znikać.


The latest script is better though! Still looks weird but nothing to complain when it comes to its safety. However, I don't think you need to save its state so
0A95: enable_thread_saving
should be removed.

 

ja ciebie nie odsyłam do poradników
przecież ty jesteś programistą
to było do innych co nie wiedzą
a jak zabezpieczyć scm powiedz mi to ja też coś tobie powiem tylko na prywatną wiadomość
ja nie mówię że mój skrypt jest najfajniejszy
jest dużo fajnych skryptów
dać tobie do nich linki
można używać te same zmienne jak chodzą
w oddzielnych wątkach
no te zmienne akurat nie zadziałają
maksymalnie się mieści w tablicy 6 numerów
jaki stan





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users