Quantcast

Jump to content

» «
Photo

Nederlands - GTA Series Discussie

47 replies to this topic
Shenhua
  • Shenhua

Because I always kill the things I love.

• Members
  • Netherlands

Posted 30 November 2015 - 09:20 AM

Zo ver tot nu toe is geanalyseerd is dit geen groter veiligheidsincident. Degene heeft geen toegang gekregen tot de achterliggende admin-interface of serverbestanden mede dankzij onze extra beveiligingen die in de afgelopen jaren zijn toegevoegd tot onze servers. Er is ook geen toegang verschaft tot de database dus gebruikersgegevens alsmede wachtwoorden zijn gelukkig niet gelekt.

Abbonized
  • Abbonized

Lil' Bastard

• Members
  • Netherlands

Posted 14 December 2015 - 08:40 PM

Hallo gasten, ben pas nieuw op dit forum. Zag deze subforum en deze was toevallig NL, superleuk dat er hier ook NL'ers op dit forum rondhangen!  :lol:

• Johnny Playert likes this

Raavi
  • Raavi

Mornings are for coffee and contemplation

• Moderator
  • European-Union
  • Best Moderator 2016
    Best Moderator 2015
    Best Moderator 2014
    Winner of World Cup 2014 Prediction League
    Best Forum Ledby 2013
    Most Improved 2013

Posted 14 December 2015 - 10:00 PM

Welkom, Abbonized. Er is best een grote groep Nederlandstaligen op het forum, vandaar ook dit subforum! :)

Mocht je vragen hebben over iets m.b.t het forum, stel ze gerust.

• Abbonized likes this

Shenhua
  • Shenhua

Because I always kill the things I love.

• Members
  • Netherlands

Posted 15 December 2015 - 07:48 AM

Ik zag net op GTAForum dat NTAuthority wordt aangeklaagd door Take Two Interactive. Een beetje jammer dat hun zo hun fanbase behandelen..

Johnny Playert
  • Johnny Playert

"There's a bitch... AndyGAGNAKATEKS"

• The Yardies
  • Netherlands
  • Best Snapmatic [Character] 2013

Posted 15 December 2015 - 10:39 AM Edited by Johnny Playert, 15 December 2015 - 10:40 AM.

Ja maarja ik hoorde weer dat ze al een Cease and Desist hadden opgelegd maar dat ie daar geen gehoor aan heeft gegeven. Dan kan je verwachten dat ze stappen gaan ondernemen.
Het komt trouwens waarschijnlijk van moederbedrijf Take Two vandaan, R* is altijd ondersteunend geweest in zijn project (en mods in het algemeen) maar T2 ziet dat toch net ff anders. Heeft hoogstwaarschijnlijk weer te maken met de winst die op de Shark Cards gemaakt wordt, dat dus gevaar loopt met dit soort multiplayer mods.

Darth Absentis
  • Darth Absentis

Hopefully not your father

• Members
  • Belgium
  • Helpfulness Award

Posted 16 December 2015 - 10:00 PM

mods....meh....als je wilt modden houd je bij single player

Abbonized
  • Abbonized

Lil' Bastard

• Members
  • Netherlands

Posted 17 December 2015 - 07:54 PM

Vind het ook best jammer voor GTA: Multiplayer. Zag er opzich best wel goed uit, was ook aangeklaagd door Take Two denk ik. Jammer, want een fanbase hoor je niet zo te beschouwen. Ze wouden gwn wat fun hebben? That's all!? 

paul
  • paul

We can do this the easy way or the Yard way

• The Yardies
  • None
  • Best Octopus

Posted 06 January 2016 - 09:46 PM

Ja ja, ons eigen Nederlands subforum! Geen idee hoe actief dit gaat worden maar laten we gewoon eens beginnen met een random chat topic.
Dus als je dit leest, post wat en laten we kijken of het wat kan worden hier met al ons Hollanders.

wat de f*ck heb je het over johnny lmap
  • Johnny Playert, blaze and Shenhua like this

Raavi
  • Raavi

• Moderator
  • European-Union
  • Best Moderator 2016
    Best Moderator 2015
    Best Moderator 2014
    Best Forum Ledby 2013
    Most Improved 2013

Posted 30 March 2016 - 10:48 PM

Zoals jullie wellicht hebben gezien zijn we van een heel subforum, naar één enkel draadje gegaan. De meeste topics zijn gearchiveerd, maar ik heb Shenhua's speler lijst (ontmoetingsplaats) samengevoegd met dit draadje zodat dat nog steeds te raadplegen valt, mocht je een medelander zoeken voor multiplayer.

Helaas moet ik concluderen dat er de afgelopen paar maanden weinig tot geen activiteit in het reeds verwijderde Nederlands subforum was. Nu moet ik dan toch wel ook de vraag stellen of er überhaupt interesse is om hier in de taal des Vaderlands te ouwehoeren?

Zo ja hebben jullie misschien ideeën wat we met dit draadje, en eventuele andere Nederlandstalige draadjes binnen dit internationale subforum kunnen doen? Alle inbreng is zéér welkom. 

Darth Absentis
  • Darth Absentis

• Members
  • Belgium
  • Helpfulness Award

Posted 22 April 2016 - 11:14 PM

ik merk vrees ik een gebrek aan interesse.....ik zou bijna zeggen dat dit draadje gewoon zou verwijderd moeten worden om eerlijk te zijn.

Raavi
  • Raavi

• Moderator
  • European-Union
  • Best Moderator 2016
    Best Moderator 2015
    Best Moderator 2014
    Best Forum Ledby 2013
    Most Improved 2013

Posted 22 April 2016 - 11:25 PM

Kan geen kwaad het gewoon open te houden, in het geval dat de interesse zich toch nog ontwikkeld op een later tijdstip, is dit draadje er tenminste. Zelfde geld voor het draadje van onze oosterburen.

Fireman
  • Fireman

Cunning Stunter

• Members

Posted 09 May 2016 - 04:42 PM

Misschien komt dat ook omdat er letterlijk een Nederlandse GTA Forum is voor Nederlanders, dat al jaren bestaat :p

Ik was uberhaupt verbaasd dat er meer dan één topic in de GTA International subsectie was, de meeste talen hadden al een eigen forum.

Darth Absentis
  • Darth Absentis

• Members
  • Belgium
  • Helpfulness Award

Posted 14 June 2016 - 11:35 PM

Misschien komt dat ook omdat er letterlijk een Nederlandse GTA Forum is voor Nederlanders, dat al jaren bestaat :p

Ik was uberhaupt verbaasd dat er meer dan één topic in de GTA International subsectie was, de meeste talen hadden al een eigen forum.

zou leuk zijn om gewoon iedereen naar hier te halen vandaar ergens :p

ben nu gewoon aan het fantaseren maar toch :p

trouwens, mensen van daar kunnen zo mischien nog beter engels leren :p

ik zelf heb bijvoorbeeld 1 jaar engelse les gehad maar heb er niet echt veel van opgestoken....ik vraag mij soms af of ik nu de meeste spelfouten maak in engels of in nederlands :D (ik weet zeker dat ik ze vaak maak hellaas)

Kerimbjk
  • Kerimbjk

Hello there!

• Members
  • Netherlands

Posted 18 August 2016 - 05:44 PM Edited by Kerimbjk, 18 August 2016 - 05:49 PM.

Het is hier best wel rustig, Haha...
Om mijn post nog een beetje nuttig te maken, typ ik wel 2 dingen.
1. Ik ben dus ook één van de weinige dat nooit gtaforum.nl had bezocht (ik wist niet eens dat het bestond, komt misschien omdat ik liever internationale/Engelse websites bezoek).
2. Ik heb laatst de platinum trofee unlocked (met gta 5 of course (en alle andere trofeeën zijn ook unlocked) en ik vroeg me af of de kuruma methode voor de "Live a little" (You spent a total of $8,000,000 purchasing vehicles included as part of The Heists Update) trofee nog werkt, ik wil zeg maar zo min mogelijk geld verspillen...

Ik heb al 2x een savage gekocht (voor beide karakters 1 (ja, dan vraag je je af van waarom koop je er 2 als je zo min mogelijk geld wilt verspillen...I know.), ik neem aan dat die 2e savage niet meetelt voor de progress van de trofee.
Maar dus, dan is dus in principe mijn progress momenteel: 1.950.000 / 8.000.000. 

De kuruma methode waarover ik type is dit: http://www.playstati...8b693b90a40b8a0

Ohja: Ik neem aan dat Raavi zo nu en dan dit thread bezoekt, dus vroeg ik me af waarom ik niet een melding ontvang wanneer iemand mijn post liked of op mijn post reageert in de Help & support subforum van GTA Online. Hebben jullie dit zo ingesteld of is het de bedoeling dat je een notificatie hoort te krijgen bij iedere (sub)forum?

Michael
  • Michael

• Members
  • None

Posted 26 August 2016 - 11:25 AM

Misschien komt dat ook omdat er letterlijk een Nederlandse GTA Forum is voor Nederlanders, dat al jaren bestaat.

Het Nederlandse forum waar je het over hebt is langzaam aan het uitsterven. Laatst was er een gebruiker die drie berichten had geplaatst de top poster van die dag. Nogal een dieptepunt denk ik.
  • Darth Absentis likes this

Colonel Chocomel
  • Colonel Chocomel

Keep it steady

• Members
  • Netherlands

Posted 12 December 2016 - 09:27 AM

Misschien komt dat ook omdat er letterlijk een Nederlandse GTA Forum is voor Nederlanders, dat al jaren bestaat.

Het Nederlandse forum waar je het over hebt is langzaam aan het uitsterven. Laatst was er een gebruiker die drie berichten had geplaatst de top poster van die dag. Nogal een dieptepunt denk ik.

Kwam er vandaag toevallig weer, kom ik dit topic tegen. Ze zouden beter een subforum hier kunnen afhuren lijkt me. 

SilverRST
  • SilverRST

Big Homie

• Members
  • None

Posted 22 March 2017 - 06:07 PM

Jep, GTAForum.nl is zo goed als dood. GTAForums.com is internationaal en natuurlijk ook Engelstalig en is het communiceren dan ook makkelijker.

En Nederland heeft niet echt zoveel mensen die mods maken en of scripts maken. De Nederlandse mensen die dat wel deden zijn nu vast niet meer actief.

Darth Absentis
  • Darth Absentis

• Members
  • Belgium
  • Helpfulness Award

Posted 3 weeks ago

GTAForums heeft ook zo van die half-"edgy" moderators overal.

Ergens gaat dit forum dus nooit een prijs winnen voor "vriendelijkste forum", maar dat maakt het hier soms net zo leuk :p

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users