Quantcast

Jump to content

» «
Photo

WELFARE OPTION

  • This topic is locked This topic is locked
125 replies to this topic
xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#1

Posted 14 August 2014 - 05:55 AM Edited by xFrOzen2, 14 August 2014 - 06:06 AM.

Some of us are poor in gta online and while I was drinking chocolate milk I thought of an idea. What if there was a welfare option? You got payed let's say 10-29K, but you'd have to qualify for it. To qualify the game would look at your play time and how many missions you've done total.

This would be a great option for poor players that want to play legit but seem to still be poor.

Clothes - we could get 50% discount on clothes
Cars - we could get 67% discount
Weapons - 61% discount


#INB4WELFAREGLITCH
  • Sum-gUy, Quarthon and MythicRare like this

Fallcreek
  • Fallcreek

    Mélomanie

  • Members
  • Joined: 06 Jan 2014
  • Canada

#2

Posted 14 August 2014 - 05:56 AM

This made me laugh, you gotta be both broke and lazy to want to intergrate this into GTA:O lol.

  • livejoker, SirPhilMcKraken, Chuck Finley and 9 others like this

gizmonomono
  • gizmonomono

    What ifs are a waste of time

  • Members
  • Joined: 23 Oct 2013
  • Croatia

#3

Posted 14 August 2014 - 05:57 AM

Do you own a supercar?

  • saintsrow, meatrocket8, MaxxyB and 1 other like this

maybeanotherone
  • maybeanotherone

    Homie

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2014
  • None

#4

Posted 14 August 2014 - 05:57 AM

the things people come up with when they fiend for new DLC... where are the mods?

CIAagent
  • CIAagent

    was on FBi but rage quit .

  • BUSTED!
  • Joined: 13 Aug 2014
  • Guam

#5

Posted 14 August 2014 - 06:00 AM

give me 5 second i need to laugh 

 

HAHAHAH NO ?

  • Zito and armani200sx like this

Exqlusive
  • Exqlusive

  • Members
  • Joined: 06 Nov 2013
  • None

#6

Posted 14 August 2014 - 06:00 AM

Food stamps DLC confirmed.
  • saintsrow, SirPhilMcKraken, ten-a-penny and 10 others like this

GTAVArtem013
  • GTAVArtem013

    Killing men is a strange kind of fame.

  • Members
  • Joined: 20 Oct 2013
  • None

#7

Posted 14 August 2014 - 06:01 AM

Where the clothes that would come with this? Where are the vehicles? Where are the weapons? :whuh:


saintsrow
  • saintsrow

    I thought I would only need this meme for a few weeks...or so

  • Members
  • Joined: 21 Sep 2006
  • None

#8

Posted 14 August 2014 - 06:02 AM

Do you own a supercar?

Well, year, 5 supercars, a Roosevelt and two 10-car apartments, but seriously man, I'm so broke and so poor, I really need a handout. 

  • meatrocket8 likes this

HipHopMagician
  • HipHopMagician

    Some guy on Earth

  • Members
  • Joined: 21 Jul 2014
  • United-States

#9

Posted 14 August 2014 - 06:03 AM Edited by HipHopMagician, 14 August 2014 - 06:03 AM.

"Buy shark cards!"

      ~Rockstar

  • robban and NotoriousJDP like this

Jolly SWAGman
  • Jolly SWAGman

    Has a jumbuck in his tucker bag

  • Members
  • Joined: 18 Oct 2013
  • None

#10

Posted 14 August 2014 - 06:03 AM Edited by Jolly SWAGman, 14 August 2014 - 06:06 AM.

This needs to be posted here:

 

Untitled_zps6a40a86b.png

  • SirPhilMcKraken, gta_aus, meatrocket8 and 11 others like this

xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#11

Posted 14 August 2014 - 06:04 AM

This made me laugh, you gotta be both broke and lazy to want to intergrate this into GTA:O lol.

We could also get discounts on clothes and cars as well. And your right I am poor....................... Probably the only poor lvl733

gizmonomono
  • gizmonomono

    What ifs are a waste of time

  • Members
  • Joined: 23 Oct 2013
  • Croatia

#12

Posted 14 August 2014 - 06:05 AM

 

This made me laugh, you gotta be both broke and lazy to want to intergrate this into GTA:O lol.

We could also get discounts on clothes and cars as well. And your right I am poor....................... Probably the only poor lvl733

 

You can still afford drugs apparently :D

  • Makkaveli101 likes this

livejoker
  • livejoker

    Halloween is Pedo Day!

  • Members
  • Joined: 21 Jul 2007
  • None

#13

Posted 14 August 2014 - 06:07 AM

 

This made me laugh, you gotta be both broke and lazy to want to intergrate this into GTA:O lol.

We could also get discounts on clothes and cars as well. And your right I am poor....................... Probably the only poor lvl733

 

How the hell are you level 733 and want welfare?
Obviously not legit and thus would not qualify for said welfare, don't you think?

  • robban, 8up local and Shotty Pop like this

Black Terminator
  • Black Terminator

    Homie

  • Members
  • Joined: 13 Apr 2014
  • United-States

#14

Posted 14 August 2014 - 06:07 AM

Lol what? Having welfare in this game would be stupid and less challenging. 


TheGoodSgtScooter
  • TheGoodSgtScooter

    Vote freedom, vote Scooter.

  • Members
  • Joined: 15 Apr 2014
  • United-States

#15

Posted 14 August 2014 - 06:07 AM Edited by TheGoodSgtScooter, 14 August 2014 - 06:07 AM.

Chocolate milk? What are you 11?
Hot chocolate is where it's at boyee!
Also Yoo Hoos.
  • MagicNarcosis, NikkoCharger, Shotty Pop and 2 others like this

xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#16

Posted 14 August 2014 - 06:07 AM


 

This made me laugh, you gotta be both broke and lazy to want to intergrate this into GTA:O lol.

We could also get discounts on clothes and cars as well. And your right I am poor....................... Probably the only poor lvl733
 
You can still afford drugs apparently :D
Man I can't even afford to get my zentorno from mors mutual :(

maybeanotherone
  • maybeanotherone

    Homie

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2014
  • None

#17

Posted 14 August 2014 - 06:08 AM Edited by maybeanotherone, 14 August 2014 - 06:09 AM.

to qualify for welfare you'd have to sell your expensive stuff first

lvl733 legit?

so you're on welfare IRL too?
  • NotoriousJDP likes this

Exqlusive
  • Exqlusive

  • Members
  • Joined: 06 Nov 2013
  • None

#18

Posted 14 August 2014 - 06:08 AM

This needs to be posted here:

 

Untitled_zps6a40a86b.png

 

Ciggy butt brain

  • Jolly SWAGman likes this

xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#19

Posted 14 August 2014 - 06:09 AM

Lol what? Having welfare in this game would be stupid and less challenging. 

R* are patching money glitches like crazy man, there has to be some other source of income permanently other than missions.

Mathew442
  • Mathew442

    Irritated.

  • Members
  • Joined: 13 Aug 2014
  • Australia

#20

Posted 14 August 2014 - 06:10 AM Edited by Mathew442, 14 August 2014 - 06:15 AM.

This needs to be posted here:
 
Untitled_zps6a40a86b.png

Haha love it, only problem is it needs the Australian R18+ logo, rather than the American M rated logo.
 
EDIT: Fixed it.
 
dgasdgadsg.png

  • Tehguy123, Willstig998 and Black Terminator like this

gizmonomono
  • gizmonomono

    What ifs are a waste of time

  • Members
  • Joined: 23 Oct 2013
  • Croatia

#21

Posted 14 August 2014 - 06:10 AM

 

 

 

This made me laugh, you gotta be both broke and lazy to want to intergrate this into GTA:O lol.

We could also get discounts on clothes and cars as well. And your right I am poor....................... Probably the only poor lvl733
 
You can still afford drugs apparently :D
Man I can't even afford to get my zentorno from mors mutual :(

 

Wait, wait, say that again :)

 

tumblr_n4hunygDaj1rfwfq9o1_1280.jpg

  • Madara1224 likes this

Zito
  • Zito

    RBLiberty

  • Members
  • Joined: 29 Aug 2010
  • United-States

#22

Posted 14 August 2014 - 06:11 AM

Some of us are poor in gta online

I was drinking chocolate milk I thought of an idea.

What if there was a welfare option?

This would be a great option for poor players

#INB4WELFAREGLITCH

awww man you made my night man i just laugh'd for a good minute read this *good one* sur! 

lol I have an idea to and I'm serious about it.. Rockstar Life Insurance noo wait ORomaCare


maybeanotherone
  • maybeanotherone

    Homie

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2014
  • None

#23

Posted 14 August 2014 - 06:11 AM Edited by maybeanotherone, 14 August 2014 - 06:12 AM.

you already get 2k periodicaly for behaving

BEHAVE MORE

EvilFiend
  • EvilFiend

    Peon

  • Members
  • Joined: 20 Jul 2014
  • New-Zealand

#24

Posted 14 August 2014 - 06:11 AM

How about 

Welfare option 2.0

You get unlimited ammo... With the combat pistol.
You get 1k per day to buy snacks.
You are forced to choose the attire of a homeless person.
You have no garage but you can keep your sh*t in a shopping trolley under any bridge you choose to make your home
The only vehical you can OWN is a bmx. vehicals can be stolen but not stored/owned

Now there is a peasent update that could work for you lazy bums

  • ten-a-penny, gta4thewin, n0tj0sh33 and 2 others like this

xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#25

Posted 14 August 2014 - 06:12 AM

to qualify for welfare you'd have to sell your expensive stuff first

lvl733 legit?

so you're on welfare IRL too?

I'm a legit 773, I just need money because I'm broke. Can't afford cars and can't afford ammo........ :(

Black Terminator
  • Black Terminator

    Homie

  • Members
  • Joined: 13 Apr 2014
  • United-States

#26

Posted 14 August 2014 - 06:12 AM

 

Lol what? Having welfare in this game would be stupid and less challenging. 

R* are patching money glitches like crazy man, there has to be some other source of income permanently other than missions.

 

I get that and I am glad they are doing that. If we had too much money like free billion dollars, than we would be bored to death and get lazy on the missions. However welfare will just be for people are just too poor to do missions that is hard. Just wait and see if they will raise the pay on these missions. You just got to work hard for the mighty dollar and you will be happy with award. :) 


Xyn
  • Xyn

    ₥ɇⱦɇ₥psyȼhøsis

  • The Connection
  • Joined: 22 Mar 2012
  • None

#27

Posted 14 August 2014 - 06:13 AM

... while I was drinking chocolate milk I thought of an idea.
 

Stopped reading there...can't be a good sign.


xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#28

Posted 14 August 2014 - 06:13 AM

you already get 2k periodicaly for behaving

BEHAVE MORE

Not all of us have time to put into a game man, 2k doesn't cut my ammo or car expenses. It just ain't enough

maybeanotherone
  • maybeanotherone

    Homie

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2014
  • None

#29

Posted 14 August 2014 - 06:14 AM

sad to hear gtao is your dayjob OP... lol

xFrOzen2
  • xFrOzen2

    CEO

  • BUSTED!
  • Joined: 06 Aug 2014
  • United-Nations

#30

Posted 14 August 2014 - 06:15 AM


... while I was drinking chocolate milk I thought of an idea.
 

Stopped reading there...can't be a good sign.
Lol, Chocolate milk is delicious and healthy!
  • gizmonomono and NotoriousJDP like this




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users