Quantcast

Jump to content

» «
Photo

ya oughta speak inglish if ya like it here so much!

  • This topic is locked This topic is locked
33 replies to this topic
Legit Complainer
  • Legit Complainer

    is a tool

  • BUSTED!
  • Joined: 02 Nov 2013
  • United-States

#1

Posted 24 March 2014 - 07:44 PM

not spanish or chinese or british, hell or f*ckinnnn duuuutch! f*ck the dutch!

  • coach_wargo, LazerGunFunk and SuperFlyMeatbaww like this

Polish_Trucker
  • Polish_Trucker

    It's the Hoff, I've been on this beach since Baywatch

  • Members
  • Joined: 20 May 2013
  • Poland

#2

Posted 24 March 2014 - 07:45 PM

Que?

  • Moonshield and KnobCheez like this

tenpennyisplainevil
  • tenpennyisplainevil

    Ghetto Star

  • Members
  • Joined: 16 Dec 2011

#3

Posted 24 March 2014 - 07:45 PM

Hey... I'm dutch  :angry:


dewtech_2008
  • dewtech_2008

    Boldly going forwards, 'cause we can't find reverse

  • Members
  • Joined: 17 Nov 2013
  • United-Kingdom

#4

Posted 24 March 2014 - 07:45 PM

Brilliant advert that one, a highlight of GTA Radio

  • coach_wargo and LeperJones like this

GTA-Freak-Vi
  • GTA-Freak-Vi

  • Members
  • Joined: 28 Apr 2013
  • New-Zealand

#5

Posted 24 March 2014 - 07:46 PM

I love that commercial!

Biohazard Abyss
  • Biohazard Abyss

    SC Thread Avatar Comp Winner

  • BUSTED!
  • Joined: 05 Oct 2013
  • Cuba
  • Best New Member 2013

#6

Posted 24 March 2014 - 07:46 PM

We gonna keep dem illegals ouuuuuuuuuuuuuuut!!!


cookiemonster14
  • cookiemonster14

    Gangsta

  • Members
  • Joined: 14 Feb 2014
  • Mars

#7

Posted 24 March 2014 - 07:47 PM

pic-8843.jpg

  • Moonshield, darkwar854 and ChrilLe like this

AiraCobra
  • AiraCobra

    ĦĦooɥS ooɥS ǝıqooɥS

  • Members
  • Joined: 17 Oct 2013
  • North-Korea

#8

Posted 24 March 2014 - 07:47 PM Edited by AiraCobra, 24 March 2014 - 07:56 PM.

not spanish or chinese or british, hell or f*ckinnnn duuuutch! f*ck the dutch!

Once again not a legit complaint and nothing to do with GTAOnline

 

You have yet to make one single legit complaint topic


Black Rabbit
  • Black Rabbit

    Owsla

  • Members
  • Joined: 14 Aug 2013
  • None

#9

Posted 24 March 2014 - 07:48 PM

No bueno esta topico


Legit Complainer
  • Legit Complainer

    is a tool

  • BUSTED!
  • Joined: 02 Nov 2013
  • United-States

#10

Posted 24 March 2014 - 07:48 PM Edited by Legit Complainer, 24 March 2014 - 07:49 PM.

 

not spanish or chinese or british, hell or f*ckinnnn duuuutch! f*ck the dutch!

Once again not a legit complaint and nothing to do with GTAOnline

 

lol why do you assume that every thread i make is gonna be a complaint, just because of my name? and yes, it technically IS relevant.


Zoobz
  • Zoobz

  • Members
  • Joined: 07 Dec 2013
  • United-Kingdom

#11

Posted 24 March 2014 - 07:49 PM

british? lol


Biohazard Abyss
  • Biohazard Abyss

    SC Thread Avatar Comp Winner

  • BUSTED!
  • Joined: 05 Oct 2013
  • Cuba
  • Best New Member 2013

#12

Posted 24 March 2014 - 07:49 PM

 

not spanish or chinese or british, hell or f*ckinnnn duuuutch! f*ck the dutch!

Once again not a legit complaint and nothing to do with GTAOnline

 

 

Live a little.

  • Bombshock likes this

I3AZZAI2
  • I3AZZAI2

    Mr Benevolent

  • Members
  • Joined: 15 Feb 2014
  • United-States

#13

Posted 24 March 2014 - 07:50 PM

GUNS AND PISSWASSER


Captain Mannering
  • Captain Mannering

    Zuracation 너 아님 안돼

  • Members
  • Joined: 17 Feb 2014
  • United-Kingdom

#14

Posted 24 March 2014 - 07:50 PM

OP went full retard.


brose_sfr
  • brose_sfr

    brozilla

  • Members
  • Joined: 16 Oct 2013
  • United-States

#15

Posted 24 March 2014 - 07:51 PM

inglish?

Deathmaker158
  • Deathmaker158

    Thompson Terminator

  • Members
  • Joined: 12 Aug 2013
  • United-Kingdom

#16

Posted 24 March 2014 - 07:52 PM

I'm a patriotic American, that's my national right! 


Nakura
  • Nakura

    An optimist in a cynic's clothing

  • Members
  • Joined: 03 Dec 2013
  • None

#17

Posted 24 March 2014 - 07:53 PM Edited by Nakura, 24 March 2014 - 07:55 PM.

Link if anyones confused:

 

 

  • Zoobz and Dirtbag like this

lol232
  • lol232

    The Hardwood Butcher

  • Members
  • Joined: 26 Mar 2010
  • Serbia

#18

Posted 24 March 2014 - 07:54 PM Edited by lol232, 24 March 2014 - 07:54 PM.

I SEY HAAAAAY LETZ KIP DOEZ ILLOGULS OUUUUT!

Preferred the IV one's, though.

CenMan
  • CenMan

    Big Homie

  • Members
  • Joined: 18 Sep 2005

#19

Posted 24 March 2014 - 07:55 PM

Hey... I'm dutch  :angry:

 

Me too. I stopped playing GTA because of that commercial on the radio.


Happy_Killstick
  • Happy_Killstick

    Clumsy_Foxstick

  • Members
  • Joined: 15 Jan 2014
  • None

#20

Posted 24 March 2014 - 07:55 PM

pic-8843.jpg

 

Pibwasser  :bored:

 

Thats a double S  :whuh:

  • Bombshock and Biohazard Abyss like this

tenpennyisplainevil
  • tenpennyisplainevil

    Ghetto Star

  • Members
  • Joined: 16 Dec 2011

#21

Posted 24 March 2014 - 07:56 PM

 

Hey... I'm dutch  :angry:

 

Me too. I stopped playing GTA because of that commercial on the radio.

 

Yeah I stopped as well. I thought R* would be better than insulting an entire nation like that. I'm gonna sue them soon


LeperJones
  • LeperJones

    SANTANIST

  • Members
  • Joined: 06 Jan 2014
  • None

#22

Posted 24 March 2014 - 07:57 PM Edited by LeperJones, 24 March 2014 - 08:01 PM.

Wake up in the morning, drop a big ol' log
Out here, you ain't time for nothing fruity like a jog
Marry a fat b*tch, and die workin' like a dog!
Cowboys in the heartland, bankers in the city
We love cars, guns and big ol' plastic t*tties!
Lets grab a case of Pißwasser and, drink for the U.S.A!
Hey neighbors I'm sorry, we're partyin' real butch
Ya oughta speak English if you like it here so much!
Not Spanish, or Chinese, or British, or f*cking Dutch! F*ck the Dutch!
I said yeah, we're gonna keep them illegals out!
Guns and Pißwasser!
Yeah, that's what the party's all about!
Getting real drunk, puking face down
Billying and bobbin' while every kids in town!
Drinking Pißwasser, fighting, and getting real sh*tfaced tonight! Yeah!
I'm a patriotic American, that's my national right!

CenMan
  • CenMan

    Big Homie

  • Members
  • Joined: 18 Sep 2005

#23

Posted 24 March 2014 - 07:57 PM

Link if anyones confused:

 

 

 

Does it make anybody else's skin crawl when people who write subtitles change the lyrics in order to make them rhyme in that language as well? Just translate the f*cking song, I can hear that it rhymes.


AiraCobra
  • AiraCobra

    ĦĦooɥS ooɥS ǝıqooɥS

  • Members
  • Joined: 17 Oct 2013
  • North-Korea

#24

Posted 24 March 2014 - 07:58 PM

 

 

not spanish or chinese or british, hell or f*ckinnnn duuuutch! f*ck the dutch!

Once again not a legit complaint and nothing to do with GTAOnline

 

lol why do you assume that every thread i make is gonna be a complaint, just because of my name? and yes, it technically IS relevant.

 

Did i say that?

 

No i only say this when you make stupid complaint threads like this that have no legit reason for being here.

 

At least live up to your name


AnarchoGhost
  • AnarchoGhost

    ANTIFA

  • Members
  • Joined: 30 Jan 2014

#25

Posted 24 March 2014 - 07:59 PM Edited by AnarchoGhost, 24 March 2014 - 08:01 PM.

*Edit*

Forget it,I didn't get the reference.

 


LeperJones
  • LeperJones

    SANTANIST

  • Members
  • Joined: 06 Jan 2014
  • None

#26

Posted 24 March 2014 - 07:59 PM Edited by LeperJones, 24 March 2014 - 07:59 PM.


pic-8843.jpg

 
Pibwasser  :bored:
 
Thats a double S  :whuh:
ß in German is pronounced double s..

SnyderGuy
  • SnyderGuy

    BMX Sensei

  • Members
  • Joined: 13 Jan 2014
  • United-States

#27

Posted 24 March 2014 - 08:02 PM Edited by SnyderGuy, 24 March 2014 - 08:04 PM.

Tu parle François, que? 

 

J'adore parle Francois et Anglais. 

 

Tu n'aime pas parle Francois, mais vous adore parlez Francois. 


DerpCat
  • DerpCat

    Cat

  • Members
  • Joined: 12 Nov 2013
  • Japan

#28

Posted 24 March 2014 - 08:03 PM

'MERICA! f*ck YEAH!


Happy_Killstick
  • Happy_Killstick

    Clumsy_Foxstick

  • Members
  • Joined: 15 Jan 2014
  • None

#29

Posted 24 March 2014 - 08:04 PM Edited by Happy_Killstick, 24 March 2014 - 08:05 PM.

 

 

pic-8843.jpg

 
Pibwasser  :bored:
 
Thats a double S  :whuh:
ß in German is pronounced double s..

 

 

Not sure if that was too me but i know ß is a double S  :sarcasm:  

 

Some people are stupid that uses a B instead of a ß 


tenpennyisplainevil
  • tenpennyisplainevil

    Ghetto Star

  • Members
  • Joined: 16 Dec 2011

#30

Posted 24 March 2014 - 08:04 PM

Sure is weird, though. Budweiser is not being drunk in Germany or even anywhere in Europe, it's just exported to America. Sounds to me like they're shipping off all the pisswater to the US  :pp





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users