Quantcast

Jump to content

» «
Photo

What is your preferred weapon for killing players?

70 replies to this topic

Poll: Weapons (109 member(s) have cast votes)

Favorite weapon?

  1. Pistol (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  2. SNS Pistol (2 votes [1.83%])

    Percentage of vote: 1.83%

  3. AP Pistol (9 votes [8.26%])

    Percentage of vote: 8.26%

  4. Combat Pistol (2 votes [1.83%])

    Percentage of vote: 1.83%

  5. Micro SMG (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  6. SMG (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  7. Sawed Off Shotgun (3 votes [2.75%])

    Percentage of vote: 2.75%

  8. Pump shotgun (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  9. Assault Shotgun (10 votes [9.17%])

    Percentage of vote: 9.17%

  10. .50 Pistol (3 votes [2.75%])

    Percentage of vote: 2.75%

  11. Bullpup Shotgun (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  12. Assault Rifle (7 votes [6.42%])

    Percentage of vote: 6.42%

  13. Carbine Rifle (15 votes [13.76%])

    Percentage of vote: 13.76%

  14. Advanced Rifle (20 votes [18.35%])

    Percentage of vote: 18.35%

  15. Assault SMG (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  16. MG (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  17. Combat MG (13 votes [11.93%])

    Percentage of vote: 11.93%

  18. Sniper Rifle (3 votes [2.75%])

    Percentage of vote: 2.75%

  19. Heavy Sniper (16 votes [14.68%])

    Percentage of vote: 14.68%

  20. Fist (2 votes [1.83%])

    Percentage of vote: 1.83%

If not on list choose from here

  1. Baseball Bat (3 votes [2.75%])

    Percentage of vote: 2.75%

  2. Knife (6 votes [5.50%])

    Percentage of vote: 5.50%

  3. Nightstick (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  4. Crowbar (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  5. Golf club (2 votes [1.83%])

    Percentage of vote: 1.83%

  6. Broken bottle (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  7. RPG (11 votes [10.09%])

    Percentage of vote: 10.09%

  8. Grenade launcher (2 votes [1.83%])

    Percentage of vote: 1.83%

  9. Minigun (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  10. Sticky bomb (22 votes [20.18%])

    Percentage of vote: 20.18%

  11. Grenade (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  12. Tear Gas (2 votes [1.83%])

    Percentage of vote: 1.83%

  13. Chrome adder (6 votes [5.50%])

    Percentage of vote: 5.50%

  14. Ignition Bomb (6 votes [5.50%])

    Percentage of vote: 5.50%

  15. Rhino Tank (19 votes [17.43%])

    Percentage of vote: 17.43%

  16. Simeons priority vehicle (4 votes [3.67%])

    Percentage of vote: 3.67%

  17. police baton (1 votes [0.92%])

    Percentage of vote: 0.92%

  18. Lazer (6 votes [5.50%])

    Percentage of vote: 5.50%

  19. Buzzard (5 votes [4.59%])

    Percentage of vote: 4.59%

  20. Suicide bombing (11 votes [10.09%])

    Percentage of vote: 10.09%

Vote Guests cannot vote
tymaster50
  • tymaster50

    blank

  • Members
  • Joined: 30 Oct 2013
  • United-States

#1

Posted 02 January 2014 - 12:10 AM Edited by tymaster50, 02 January 2014 - 09:46 PM.

I like to sneak up on them and take out the golf club to OHKO them.

 

But it is definitely the advanced rifle, so many kills with that gun lol. 


thefik
  • thefik

    Rat

  • Members
  • Joined: 30 Sep 2013

#2

Posted 02 January 2014 - 12:12 AM

heavy sniper


ugotsmoked
  • ugotsmoked

    2ND TO NONE

  • Members
  • Joined: 12 Jul 2010
  • United-States

#3

Posted 02 January 2014 - 12:12 AM

Sniper

EyeMacHunt
  • EyeMacHunt

    Tank Hunter

  • Members
  • Joined: 02 Jul 2012

#4

Posted 02 January 2014 - 12:13 AM

Heavy sniper

Governator
  • Governator

    Thompson Terminator

  • Members
  • Joined: 12 Aug 2013
  • United-Kingdom

#5

Posted 02 January 2014 - 12:14 AM

The heavy sniper, or the cannon as I call it.

Drummin
  • Drummin

    Trick

  • Members
  • Joined: 06 Oct 2013

#6

Posted 02 January 2014 - 12:14 AM

Assault shotgun

Flyby29
  • Flyby29

    "Settle Down Captain Happy"

  • Members
  • Joined: 23 Nov 2012
  • United-States

#7

Posted 02 January 2014 - 12:16 AM Edited by Flyby29, 02 January 2014 - 12:16 AM.

The laser

StewNorth
  • StewNorth

    Let's do it all over again, again.

  • Members
  • Joined: 27 Dec 2013
  • China

#8

Posted 02 January 2014 - 12:16 AM Edited by StewNorth, 02 January 2014 - 12:17 AM.

favourite or most efficient ? :p

 

Favourite has to be the minigun or RPG. Love it at long range when I see a sniper noob expecting me to try to snipe back when he already has me in dead lock, so I just do a roll, throw RPG in his direction and 9 times out of 10 they still stand there lol... "XXX was killed by StewNorth" xD

 

Most efficient when it's serious business is autoshotty (short range), AP (mid range) and heavy sniper (long range).

  • Anger Personified likes this

Ciaran
  • Ciaran

  • V Staff
  • Joined: 10 Sep 2012
  • Ireland
  • Contribution Award [GTA Online]
    April Fools Winner 2015
    Top c*nt 👍

#9

Posted 02 January 2014 - 12:18 AM

Carbine Rifle, Racked in a lot of kills with it


iFight
  • iFight

    The one

  • Members
  • Joined: 08 Apr 2013

#10

Posted 02 January 2014 - 12:18 AM

Broken bottle


chriiis125
  • chriiis125

    Meat Shield

  • Members
  • Joined: 28 Nov 2013
  • United-States

#11

Posted 02 January 2014 - 12:19 AM

Gold AK!


Winning001
  • Winning001

    Facade Corp. Human Resources

  • Members
  • Joined: 05 Jun 2013
  • North-Korea
  • April Fools Winner 2015

#12

Posted 02 January 2014 - 12:20 AM

The good ole Desert eagle.


gn1992
  • gn1992

    Playa

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Dec 2013

#13

Posted 02 January 2014 - 12:20 AM Edited by gn1992, 02 January 2014 - 12:32 AM.

A poll would be nice in this thread.. (edit: there it is)

 

I like the advanced carbine, heavy sniper and assault shotgun.. sticky bombs.. rpg, minigun..

 

But the one in my stats is the sniper rifle.


tymaster50
  • tymaster50

    blank

  • Members
  • Joined: 30 Oct 2013
  • United-States

#14

Posted 02 January 2014 - 12:21 AM Edited by tymaster50, 02 January 2014 - 12:22 AM.

favourite or most efficient ? :p

 

Favourite has to be the minigun or RPG. Love it at long range when I see a sniper noob expecting me to try to snipe back when he already has me in dead lock, so I just do a roll, throw RPG in his direction and 9 times out of 10 they still stand there lol... "XXX was killed by StewNorth" xD

 

Most efficient when it's serious business is autoshotty (short range), AP (mid range) and heavy sniper (long range).

Most efficient would be the rpg, love aiming it at someone behind cover and firing with pinpoint accuracy while they rage over the mic. Also managed to beat a few super car drivers with it, they always seem to forget about the splash damage. 

 

and I am too lazy to set up a poll due to the amount of weapons but ok i will try. 


GankThis110
  • GankThis110

    Gangsta

  • Members
  • Joined: 26 Sep 2013
  • None

#15

Posted 02 January 2014 - 12:22 AM

Heavy Sniper.


Really wish I used my sawed off more, though.

PortugueseOwnage
  • PortugueseOwnage

    Rat

  • Members
  • Joined: 22 Oct 2013

#16

Posted 02 January 2014 - 12:22 AM

tissues


Winning001
  • Winning001

    Facade Corp. Human Resources

  • Members
  • Joined: 05 Jun 2013
  • North-Korea
  • April Fools Winner 2015

#17

Posted 02 January 2014 - 12:23 AM

 

The good ole Desert eagle.

 

[dumb picture]

 

This you noob

DSC05637.jpg


Vigilante-Angel
  • Vigilante-Angel

    Crackhead

  • Members
  • Joined: 15 Nov 2013

#18

Posted 02 January 2014 - 12:24 AM

Hmmm tough one as I have 3 faves. The Heavy Sniper is great fun for stealth kills, the Assault shotgun for close quarters and of course for everyone in between those previous 2, the awesomeness of the Combat MG :) Really can't decide between those 3 though lol


Winning001
  • Winning001

    Facade Corp. Human Resources

  • Members
  • Joined: 05 Jun 2013
  • North-Korea
  • April Fools Winner 2015

#19

Posted 02 January 2014 - 12:26 AM

Hmmm tough one as I have 3 faves. The Heavy Sniper is great fun for stealth kills, the Assault shotgun for close quarters and of course for everyone in between those previous 2, the awesomeness of the Combat MG :) Really can't decide between those 3 though lol

*nerd voice* you cant have 3 faves! Im reporting you to rockstar


StewNorth
  • StewNorth

    Let's do it all over again, again.

  • Members
  • Joined: 27 Dec 2013
  • China

#20

Posted 02 January 2014 - 12:27 AM Edited by StewNorth, 02 January 2014 - 12:28 AM.

 

 

The good ole Desert eagle.

 

[dumb picture]

 

This you noob

DSC05637.jpg

 

 

I know what a desert eagle is. We all played Tomb Raider, you know. No need to get touchy :p

 

I was meaning I never seen it in MP, unless it's part of CE or something.


SteveNYC
  • SteveNYC

    One Shot One Kill

  • Members
  • Joined: 11 Nov 2013
  • NATO

#21

Posted 02 January 2014 - 12:28 AM

I rotate between the Conventional and Heavy Sniper, with the Heavy being my preferred choice.


Vigilante-Angel
  • Vigilante-Angel

    Crackhead

  • Members
  • Joined: 15 Nov 2013

#22

Posted 02 January 2014 - 12:28 AM

 

 

The good ole Desert eagle.

 

[dumb picture]

 

This you noob

DSC05637.jpg

 

You do know this is a GTA Online forum? This ain't about GTA San Andreas. Although I gotta say I did love that weapon lol


tymaster50
  • tymaster50

    blank

  • Members
  • Joined: 30 Oct 2013
  • United-States

#23

Posted 02 January 2014 - 12:29 AM

Alright i set up a poll, included some choices for those who want to be unorthodox. 


EyeMacHunt
  • EyeMacHunt

    Tank Hunter

  • Members
  • Joined: 02 Jul 2012

#24

Posted 02 January 2014 - 12:29 AM

favourite or most efficient ? :p

 

Favourite has to be the minigun or RPG. Love it at long range when I see a sniper noob expecting me to try to snipe back when he already has me in dead lock, so I just do a roll, throw RPG in his direction and 9 times out of 10 they still stand there lol... "XXX was killed by StewNorth" xD

 

 

Haha I love the RPG. I've got green tint on it now. Can't wait to get LSPD tint on the RPG. So good for nailing people in cover.

  • StewNorth likes this

Marino81
  • Marino81

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 02 Jan 2014
  • None

#25

Posted 02 January 2014 - 12:30 AM

Combat mg

tymaster50
  • tymaster50

    blank

  • Members
  • Joined: 30 Oct 2013
  • United-States

#26

Posted 02 January 2014 - 12:31 AM

Sorry guys you have to vote for both sections, this site is weird like that, I could only have 20 choices per question.


gn1992
  • gn1992

    Playa

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Dec 2013

#27

Posted 02 January 2014 - 12:33 AM

TANK should be an option IMO


StewNorth
  • StewNorth

    Let's do it all over again, again.

  • Members
  • Joined: 27 Dec 2013
  • China

#28

Posted 02 January 2014 - 12:34 AM Edited by StewNorth, 02 January 2014 - 12:36 AM.

TANK should be an option IMO

 

lol here we go again xD

 

Personally I voted for the AP pistol and then for the chrome adder, both being obvious 1337 choices.


SteveNYC
  • SteveNYC

    One Shot One Kill

  • Members
  • Joined: 11 Nov 2013
  • NATO

#29

Posted 02 January 2014 - 12:35 AM

@Marino81

 

They should make a pennywise mask for this game LOL


Marino81
  • Marino81

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 02 Jan 2014
  • None

#30

Posted 02 January 2014 - 12:39 AM

@Marino81
 
They should make a pennywise mask for this game LOL

I wish they would lol




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users