Quantcast

Jump to content

» «
Photo

It's holloween, gonna dress up your GTA avatar?

15 replies to this topic
Kracus
  • Kracus

    Gangsta

  • Members
  • Joined: 21 Oct 2013
  • None

#1

Posted 31 October 2013 - 06:25 PM

Since you can buy masks and whatnot, I figured everyone should do this! :)


IShotBambi
  • IShotBambi

    Street Cat

  • Members
  • Joined: 16 Aug 2013

#2

Posted 31 October 2013 - 06:27 PM

Come trick or treat at my house...I got some candy....please....


CheaterMcCheat
  • CheaterMcCheat

    Li'l G Loc

  • Members
  • Joined: 05 Oct 2013
  • England

#3

Posted 31 October 2013 - 06:27 PM

Buzz bounties in their apartments and yell trick or treat.

WinterEdit
  • WinterEdit

    It was all just lying there!

  • Members
  • Joined: 22 Sep 2013
  • Finland

#4

Posted 31 October 2013 - 06:27 PM Edited by WinterEdit, 31 October 2013 - 06:28 PM.

I would wear such if there were a red/gold cape + suit of similar color combination and a black/gold wizard hat.

 

You say Halloween is reserved for scary costumes? Meh... I like style.


elliot150
  • elliot150

    Rat

  • Members
  • Joined: 18 Oct 2013

#5

Posted 31 October 2013 - 06:29 PM

This thread could be pretty epic if people made the effort.

Kracus
  • Kracus

    Gangsta

  • Members
  • Joined: 21 Oct 2013
  • None

#6

Posted 31 October 2013 - 06:29 PM

Buzz bounties in their apartments and yell trick or treat.

 

Yeah this is happening tonight.


Corrupt King
  • Corrupt King

    Li'l G Loc

  • Members
  • Joined: 28 Sep 2013

#7

Posted 31 October 2013 - 06:30 PM Edited by Corrupt King, 31 October 2013 - 06:47 PM.

I might drop weapons like the RPG and mini gun and all other weapons to everyone who buzz my apartment in the sessions I join but you must be original with your own style... Also say trick or treat

Kracus
  • Kracus

    Gangsta

  • Members
  • Joined: 21 Oct 2013
  • None

#8

Posted 31 October 2013 - 06:31 PM Edited by Kracus, 31 October 2013 - 06:32 PM.

Well I'll be dressed as Walter White driving an RV.


Valkerath
  • Valkerath

    Crackhead

  • Members
  • Joined: 10 Oct 2013

#9

Posted 31 October 2013 - 06:33 PM

I kinda wished maybe rockstar would have some update on halloween where for halloween zombies roamed the streets of LS


greeno911
  • greeno911

    Rat

  • Members
  • Joined: 26 Sep 2013

#10

Posted 31 October 2013 - 06:39 PM

i'm going to be op's avatar for halloween


Ivan Danzig
  • Ivan Danzig

    Punk-ass Bitch

  • Members
  • Joined: 18 Oct 2013

#11

Posted 31 October 2013 - 06:43 PM

in gtao every day is halloween


Corrupt King
  • Corrupt King

    Li'l G Loc

  • Members
  • Joined: 28 Sep 2013

#12

Posted 31 October 2013 - 06:46 PM

in gtao every day is halloween


Lol

AlmightySo
  • AlmightySo

    Professional Hustler

  • BUSTED!
  • Joined: 29 Sep 2013
  • United-States

#13

Posted 31 October 2013 - 06:46 PM

im not dressing up as a video game character i made. shut the f*ck up.

  • RPhilMan1 likes this

blk95ta
  • blk95ta

    Boss

  • Members
  • Joined: 20 Dec 2008
  • None

#14

Posted 31 October 2013 - 07:06 PM Edited by blk95ta, 31 October 2013 - 07:08 PM.

LOL here you go. 

 

My Character's normal look.

0_0.jpg

 

 

how he looks now LOL

0_0.jpg

 

and a movie shot i took the other day LOL

 

0_0.jpg

 

in case you couldn't see what i was going for....

smokey-and-the-bandit-burt-reynolds-jack


beatthedevil56
  • beatthedevil56

    Your Personal Jesus

  • Members
  • Joined: 26 May 2006

#15

Posted 31 October 2013 - 09:33 PM

I am just gonna Role Play as Michael Myers. i will play the Halloween theme in the background. when I am going to kill someone. 


KennethMBB
  • KennethMBB

    Loose as I made your mother last night

  • Members
  • Joined: 12 Nov 2012
  • United-States

#16

Posted 31 October 2013 - 09:35 PM

I don't think my neighborhood would appreciate me dressing up as a KKK member... Or my girlfriend for that matter.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users