Quantcast

Jump to content

» «
Photo

Am I the only one with this issue?

20 replies to this topic
Agentkcb
  • Agentkcb

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 16 Oct 2013

#1

Posted 21 October 2013 - 06:27 PM

I cant get into a game with anyone. Every lobby I join is empty, I am the only one there. When I try to join a random race or deathmatch I am  the only one there, I try to invite people but it doesnt invite anyone?

I havent glitched or exploited the game in anyway but I havent heard anyone else with this issue. 


Outlaw430
  • Outlaw430

    Peon

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Sep 2013

#2

Posted 21 October 2013 - 06:33 PM

Yep your all alone in your gayness

  • GamerPatriot likes this

LcplJarheadFi
  • LcplJarheadFi

    <----- Enter Member Title Here

  • Members
  • Joined: 21 Oct 2013

#3

Posted 21 October 2013 - 06:35 PM

Yep your all alone in your gayness

Says the guy bashing the Xbox One, rotfl. Are you in a friends only session? Or Crew only?


Daviedv
  • Daviedv

    Xbox-Daviedv

  • Members
  • Joined: 26 Aug 2013
  • None

#4

Posted 21 October 2013 - 06:38 PM

Have you tried turning it off and on again?

Outlaw430
  • Outlaw430

    Peon

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Sep 2013

#5

Posted 21 October 2013 - 06:39 PM

 

Yep your all alone in your gayness

Says the guy bashing the Xbox One, rotfl. Are you in a friends only session? Or Crew only?

 

Bashing xbox one??? HUH you dumb lol? I can't wait for the new ps4 and xbox one


WinterEdit
  • WinterEdit

    It was all just lying there!

  • Members
  • Joined: 22 Sep 2013
  • Finland

#6

Posted 21 October 2013 - 06:40 PM

You're alone with your issue,

I'm alone with my tissue.

 

We have a connection, OP.


Agentkcb
  • Agentkcb

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 16 Oct 2013

#7

Posted 21 October 2013 - 06:41 PM

This is the first time but i've exited online and selected gta online from the pause menu to make sure I wasent in a solo session, even switched from free aim to assisted aiming to see if that was the issue but nothing. I'm gonna see if restarting it will help.

and the best thing to do with inappropiate responses is to ignore them, just attention seekers.


Shakengandulf
  • Shakengandulf

    Snitch

  • Members
  • Joined: 28 Sep 2013

#8

Posted 21 October 2013 - 06:41 PM

Yep your all alone in your gayness

Get lost, either contribute or keep it to yourself.
Why are 99% of the posts like this on this forum?

Outlaw430
  • Outlaw430

    Peon

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Sep 2013

#9

Posted 21 October 2013 - 06:42 PM

This is the first time but i've exited online and selected gta online from the pause menu to make sure I wasent in a solo session, even switched from free aim to assisted aiming to see if that was the issue but nothing. I'm gonna see if restarting it will help.

and the best thing to do with inappropiate responses is to ignore them, just attention seekers.

Nah just laughing at you for not figuring it out. It's a easy fix buddy of mine had same prob


Outlaw430
  • Outlaw430

    Peon

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Sep 2013

#10

Posted 21 October 2013 - 06:43 PM

 

Yep your all alone in your gayness

Get lost, either contribute or keep it to yourself.
Why are 99% of the posts like this on this forum?

 

Easy cause we are working lol untill we go home then we kill you and make you rage quit and call your mom for backup

  • gnad1992 likes this

Jay_
  • Jay_

    Trick

  • Members
  • Joined: 11 Oct 2013

#11

Posted 21 October 2013 - 06:43 PM

When my mate had this issue with games like COD it would be because his Nat Type was closed, maybe yours is closed?


crazytrain424
  • crazytrain424

    Prankster

  • Members
  • Joined: 14 Sep 2013

#12

Posted 21 October 2013 - 06:44 PM

every race or deathmatch i join is empty too...unless i was invited by a friend or crew member....pisses me off because i want to play some freeaim deathmatch but can't....the matchmaking for this game sucks ass....if i hit "quick job deathmatch"  it should put me in with people ...not make me the f*cking host and have to wait and wait and wait and then eventually realise nobody is gonna join...WTF!


Outlaw430
  • Outlaw430

    Peon

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Sep 2013

#13

Posted 21 October 2013 - 06:45 PM

every race or deathmatch i join is empty too...unless i was invited by a friend or crew member....pisses me off because i want to play some freeaim deathmatch but can't....the matchmaking for this game sucks ass....if i hit "quick job deathmatch"  it should put me in with people ...not make me the f*cking host and have to wait and wait and wait and then eventually realise nobody is gonna join...WTF!

Its on your end you tool. Kids these days just plain dumb wow


Agentkcb
  • Agentkcb

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 16 Oct 2013

#14

Posted 21 October 2013 - 06:45 PM

When my mate had this issue with games like COD it would be because his Nat Type was closed, maybe yours is closed?

I'll make sure to check my network settings. thanks for the advice


crazytrain424
  • crazytrain424

    Prankster

  • Members
  • Joined: 14 Sep 2013

#15

Posted 21 October 2013 - 06:51 PM

 

every race or deathmatch i join is empty too...unless i was invited by a friend or crew member....pisses me off because i want to play some freeaim deathmatch but can't....the matchmaking for this game sucks ass....if i hit "quick job deathmatch"  it should put me in with people ...not make me the f*cking host and have to wait and wait and wait and then eventually realise nobody is gonna join...WTF!

Its on your end you tool. Kids these days just plain dumb wow

 

sorry i'm not a kid and i'm not some computer nerd that knows everything about computer/game settings and nothing of vagina....care to inform me how to fix this ?


LcplJarheadFi
  • LcplJarheadFi

    <----- Enter Member Title Here

  • Members
  • Joined: 21 Oct 2013

#16

Posted 21 October 2013 - 07:05 PM

Disconnect from your internet, and re-connect. That usually resets your nat type to "Open". If that doesn't work, unplug your router for a couple minutes, then try again.


Agentkcb
  • Agentkcb

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 16 Oct 2013

#17

Posted 21 October 2013 - 07:10 PM

thanks for your help guys! restarting my internet connection worked.


gnad1992
  • gnad1992

    f*ck off

  • BUSTED!
  • Joined: 19 Oct 2013

#18

Posted 21 October 2013 - 07:11 PM

 

 

Yep your all alone in your gayness

Get lost, either contribute or keep it to yourself.
Why are 99% of the posts like this on this forum?

 

Easy cause we are working lol untill we go home then we kill you and make you rage quit and call your mom for backup

 

 

 

LOL

  • Outlaw430 likes this

Outlaw430
  • Outlaw430

    Peon

  • BUSTED!
  • Joined: 30 Sep 2013

#19

Posted 21 October 2013 - 07:19 PM

thanks for your help guys! restarting my internet connection worked.

Told ya eaaaaasyyyy fix 


gnad1992
  • gnad1992

    f*ck off

  • BUSTED!
  • Joined: 19 Oct 2013

#20

Posted 21 October 2013 - 07:22 PM

thanks for your help guys! restarting my internet connection worked.

 

 

Great! Now be a man and start glitching the f*ck out of it!  :p

  • Outlaw430 likes this

Kendoyid
  • Kendoyid

    Punk-ass Bitch

  • Members
  • Joined: 15 Sep 2013

#21

Posted 21 October 2013 - 07:26 PM

had the same thing,could only host & not join anything usless invited,im clueless so my brother had a look & said it was coz my nat type was 3 & upnp wasnt enabled,he switched it to type 2 & its fine now





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users