Quantcast

Jump to content

» «
Photo

DeCavalcante Crime Family

  • This topic is locked This topic is locked
655 replies to this topic
Erratical
  • Erratical

    It's a SLEDGEHAMMER...

  • Members
  • Joined: 12 May 2012
  • United-Kingdom

#241

Posted 27 May 2013 - 07:03 PM

How about a clan match tonight?

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#242

Posted 27 May 2013 - 07:49 PM

QUOTE (oTFKo Devil @ Monday, May 27 2013, 19:03)
How about a clan match tonight?

Alright, My Underboss will set it up.

Erratical
  • Erratical

    It's a SLEDGEHAMMER...

  • Members
  • Joined: 12 May 2012
  • United-Kingdom

#243

Posted 27 May 2013 - 09:13 PM

Ha, was a funny clan match, you spawning weapons and auto aim, and you still got smashed.

Reset Tanq
  • Reset Tanq

    Always a ground soldier.

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2012

#244

Posted 27 May 2013 - 09:51 PM

QUOTE (oTFKo Devil @ Monday, May 27 2013, 21:13)
Ha, was a funny clan match, you spawning weapons and auto aim, and you still got smashed.

simmer down, dont try and make us look bad you panzie boy

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#245

Posted 27 May 2013 - 11:00 PM

QUOTE (oTFKo Devil @ Monday, May 27 2013, 21:13)
Ha, was a funny clan match, you spawning weapons and auto aim, and you still got smashed.

Was that with the Mancini?

If so it was not any of my Members spawning gun, And Auto-Aim was preset before we joined the game.

o Excitee x
  • o Excitee x

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 28 May 2013

#246

Posted 28 May 2013 - 11:49 PM

alright don cheers for adding me to The Decavalcante family

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#247

Posted 28 May 2013 - 11:52 PM

QUOTE (o Excitee x @ Tuesday, May 28 2013, 23:49)
alright don cheers for adding me to The Decavalcante family

No problem bro, Glad to have you.

I will be getting a new roster soon cause the one I'm using now is f*cked up.

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#248

Posted 29 May 2013 - 12:45 AM

QUOTE (The Imposter @ Tuesday, May 28 2013, 23:52)
QUOTE (o Excitee x @ Tuesday, May 28 2013, 23:49)
alright don cheers for adding me to The Decavalcante family

No problem bro, Glad to have you.

I will be getting a new roster soon cause the one I'm using now is f*cked up.

Porrello Crime Family just got done in a tdm.

user posted image

Reset Tanq
  • Reset Tanq

    Always a ground soldier.

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2012

#249

Posted 29 May 2013 - 12:47 AM

Good work tonight lads!

Keep it up icon14.gif

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#250

Posted 29 May 2013 - 02:22 AM

We are now at War with the Meretti Crime Family and the Porrello Crime Family.

It seems they can't do a legit game, They joined my game in the hope of Assassinating me then once my men went after them they used God Mode, God Mode Vehicle, Super Speed, Spawn all weapons.

Shoot all Meretti and Porrellos On Site.


Reset Tanq
  • Reset Tanq

    Always a ground soldier.

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2012

#251

Posted 29 May 2013 - 09:56 AM Edited by Triiqey, 29 May 2013 - 12:05 PM.

QUOTE (The Imposter @ Wednesday, May 29 2013, 02:22)
We are now at War with the Meretti Crime Family and the Porrello Crime Family.

It seems they can't do a legit game, They joined my game in the hope of Assassinating me then once my men went after them they used God Mode, God Mode Vehicle, Super Speed, Spawn all weapons.

Shoot all Meretti and Porrellos On Site.

muahhahahahaha lets have some fun with them randoms then devil.gif

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#252

Posted 29 May 2013 - 03:10 PM Edited by The Imposter, 29 May 2013 - 03:29 PM.

QUOTE (Triiqey @ Wednesday, May 29 2013, 09:56)
QUOTE (The Imposter @ Wednesday, May 29 2013, 02:22)
We are now at War with the Meretti Crime Family and the Porrello Crime Family.

It seems they can't do a legit game, They joined my game in the hope of Assassinating me then once my men went after them they used God Mode, God Mode Vehicle, Super Speed, Spawn all weapons.

Shoot all Meretti and Porrellos On Site.

muahhahahahaha lets have some fun with them randoms then devil.gif

Have been bro, They join my game with a God Mode Lambo we kicked the modder then killed the other guy and took the lambo wink.gif

wink.gif user posted image

Reset Tanq
  • Reset Tanq

    Always a ground soldier.

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2012

#253

Posted 30 May 2013 - 06:33 PM

LOL! Now we are getting accused of using mods, simmer down haha

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#254

Posted 30 May 2013 - 06:35 PM

QUOTE (Triiqey @ Thursday, May 30 2013, 18:33)
LOL! Now we are getting accused of using mods, simmer down haha

Don't bother me bro, It's one clan that knows they used turbos so they tried to accuse us, It's weird they didn't say it after the game and they made it up like 2 days later/

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#255

Posted 30 May 2013 - 06:45 PM Edited by Sweet., 30 May 2013 - 06:50 PM.

Wish to have that meeting again without the hassle, 1 on 1 me and you.

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#256

Posted 30 May 2013 - 06:53 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 18:45)
Wish to have that meeting again without the hassle, 1 on 1 me and you.

What meeting, Alliance meeting?

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#257

Posted 30 May 2013 - 06:54 PM

Yes, Of course

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#258

Posted 30 May 2013 - 06:55 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 18:54)
Yes, Of course

Alright, Friendly fire off if it is just me and you.

Also i will bring my Underboss as his say is important to me.

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#259

Posted 30 May 2013 - 06:57 PM

Yeah he can attend ill bring the underboss aswell. When he's on ill message you, for now add me - Hodgy l3eats

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#260

Posted 30 May 2013 - 06:57 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 18:57)
Yeah he can attend ill bring the underboss aswell. When he's on ill message you, for now add me - Hodgy l3eats

Alright, Don't use your mods to blow me up this time wink.gif

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#261

Posted 30 May 2013 - 06:58 PM

Your modder spawned a dick on me wink.gif

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#262

Posted 30 May 2013 - 07:00 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 18:58)
Your modder spawned a dick on me wink.gif

Yeah i know, He didn't have my permission to do so.

We have told him to delete his mods as it is causing hassle in the clan.

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#263

Posted 30 May 2013 - 07:00 PM

Awesome what a relieve, talk to you soon icon14.gif

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#264

Posted 30 May 2013 - 07:01 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 19:00)
Awesome what a relieve, talk to you soon icon14.gif

Will do man, I added you btw.

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#265

Posted 30 May 2013 - 07:02 PM

Yeah I accepted it.

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#266

Posted 30 May 2013 - 07:03 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 19:02)
Yeah I accepted it.

Good Good, How long until this meeting takes place?

Sweet.
  • Sweet.

    f*ck you foley talking sh*t about my dead girl

  • BUSTED!
  • Joined: 21 Apr 2013

#267

Posted 30 May 2013 - 07:03 PM

We could do it right now but I'd be alone...

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#268

Posted 30 May 2013 - 07:06 PM Edited by The Imposter, 30 May 2013 - 08:04 PM.

QUOTE
We could do it right now but I'd be alone...


We declined your offer then you join my game and freeze the lobby.

Hmmm, Get good.

Reset Tanq
  • Reset Tanq

    Always a ground soldier.

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2012

#269

Posted 30 May 2013 - 08:06 PM

QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 19:03)
We could do it right now but I'd be alone...

lol freezing us out of a game, you are the worst unlegit player i have ever known! GET GOOD!

The Imposter
  • The Imposter

    Time to go ;)

  • BUSTED!
  • Joined: 27 Apr 2013

#270

Posted 31 May 2013 - 02:08 PM

QUOTE (Triiqey @ Thursday, May 30 2013, 20:06)
QUOTE (Sweet. @ Thursday, May 30 2013, 19:03)
We could do it right now but I'd be alone...

lol freezing us out of a game, you are the worst unlegit player i have ever known! GET GOOD!

Yeah you know bro.

Just beat the Sicario Crime Family and the UK Hooligans at a TDM.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users