Quantcast

Jump to content

» «
Photo

The Plague Boys [TPB]

  • This topic is locked This topic is locked
613 replies to this topic
Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#571

Posted 01 June 2013 - 02:52 AM

QUOTE (Mr. Reaper. @ Friday, May 31 2013, 21:57)
QUOTE (Kobalt__ @ Friday, May 31 2013, 19:30)
-Gangs have been set to neutral to alleviate any drama that may arise from certain alliances/rivalries. .

Yeah,
You can take your neutrality and stick it up your ass.

Shifting some text about doesn't change anything.

You want neutrality,, work for it.
Not aimlessly plea for it.

However, Good Luck as Leader Kobalt.
Just hope you understand it's a lost cause.


Regarding the Posting Ban?
We were set a neutral so I assume it was lifted.
If not, don't worry I won't be posting here again.
That is of course if you don't debate the above facts.

Also set to neutral since we have been inactive as of late.

And I'm not leader.

And, its just a game, I'm not working for sh*t, and/or pleading for neutrality. Its just going to show that we are the more mature group and will not aimlessly hunt you down in free modes.


And since you were being a dick, the posting ban is still in effect.

Mr. Reaper.
  • Mr. Reaper.

    Inactive Account

  • Members
  • Joined: 02 Apr 2012
  • Sweden

#572

Posted 01 June 2013 - 03:24 AM

You kids? Mature? Ha!

We don't hunt you guys, or anyone.
We just play our games.
If we happen to cross pathes we then 'hunt'.
But we hardly make an effort.

As for not being leader, good to hear you declined.
Maybe you aren't as dumb as I thought.

As for the posting ban, I'll now take note of it.

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#573

Posted 01 June 2013 - 03:42 AM

QUOTE (Mr. Reaper. @ Saturday, Jun 1 2013, 03:24)
You kids? Mature? Ha!

We don't hunt you guys, or anyone.
We just play our games.
If we happen to cross pathes we then 'hunt'.
But we hardly make an effort.

As for not being leader, good to hear you declined.
Maybe you aren't as dumb as I thought.

As for the posting ban, I'll now take note of it.

One more and you will be reported.

Not like you weren't warned.

AKNinja326
  • AKNinja326

    TPB_Clutch

  • Members
  • Joined: 16 Jul 2012

#574

Posted 01 June 2013 - 04:41 AM

kobalt im so bored

xGreene-Screenx
  • xGreene-Screenx

    D'Gotti Crime Famiglia Don

  • BUSTED!
  • Joined: 02 Mar 2012

#575

Posted 01 June 2013 - 12:48 PM

I honestly don't see how y'all are still around I would've figured yall would get tired of the drama and bullsh*t on this Forums, other than that I'm doing well, I got tired of it all and just play games for fun, if I make a clan oh well but it won't be on this forum.

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#576

Posted 01 June 2013 - 02:18 PM

QUOTE (xGreene-Screenx @ Saturday, Jun 1 2013, 12:48)
I honestly don't see how y'all are still around I would've figured yall would get tired of the drama and bullsh*t on this Forums, other than that I'm doing well, I got tired of it all and just play games for fun, if I make a clan oh well but it won't be on this forum.

Yeah these forums are terrible.

I barely even play ps3 anymore. I'm working so much that when I'm not working I'm just wanting to relax and watch tv or something.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#577

Posted 05 June 2013 - 01:30 AM

Guess who's back, back again Tallkid's back tell a friend.

Got a new phone today so hopefully ill be more active on the forums.

Also glad to see things haven't really changed lol anyway I will get on psn if anyone is on.

Rider20105332
  • Rider20105332

    Grove Street Thug

  • Members
  • Joined: 30 Jul 2011

#578

Posted 05 June 2013 - 01:42 AM

Da grove is here what's up guys how have you been

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#579

Posted 05 June 2013 - 02:17 AM

QUOTE (Rider20105332 @ Wednesday, Jun 5 2013, 01:42)
Da grove is here what's up guys how have you been

I've been alright. I havent really talked to anybody but army lately.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#580

Posted 05 June 2013 - 02:57 AM

Kobalt I've been out of town lately and just got back in town.

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#581

Posted 05 June 2013 - 03:55 AM

QUOTE (Tallkid123 @ Wednesday, Jun 5 2013, 02:57)
Kobalt I've been out of town lately and just got back in town.

Oh nice, didnt know. You guys gotta keep me in the loop lol.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#582

Posted 05 June 2013 - 05:43 AM

Yeah sorry bout that I had been packing the days before and didn't have a phone. Also right now I won't be as active on psn because of basketball.

hobointheyard
  • hobointheyard

    IV > V

  • Members
  • Joined: 30 Jul 2012
  • United-States

#583

Posted 05 June 2013 - 10:08 PM

QUOTE (Kobalt__ @ Saturday, Jun 1 2013, 10:18)
Yeah these forums are terrible.

Then why are you still here?

okey I leev know bai bai.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#584

Posted 05 June 2013 - 10:51 PM

QUOTE (hobointheyard @ Wednesday, Jun 5 2013, 22:08)
QUOTE (Kobalt__ @ Saturday, Jun 1 2013, 10:18)
Yeah these forums are terrible.

Then why are you still here?

okey I leev know bai bai.

That's the kind of pointless unwanted sh*t that we have a posting ban on y'all for!

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#585

Posted 05 June 2013 - 11:25 PM

QUOTE (hobointheyard @ Wednesday, Jun 5 2013, 22:08)
QUOTE (Kobalt__ @ Saturday, Jun 1 2013, 10:18)
Yeah these forums are terrible.

Then why are you still here?

okey I leev know bai bai.

Reported. Yall just dont know how to read.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#586

Posted 10 June 2013 - 10:30 PM

Dang it's been so quiet!

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#587

Posted 11 June 2013 - 01:26 AM

QUOTE (Tallkid123 @ Monday, Jun 10 2013, 22:30)
Dang it's been so quiet!

Hopefully itll pick back up in september when V comes out.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#588

Posted 11 June 2013 - 03:39 AM

Yeah kobalt I really hope so.

ddog1450
  • ddog1450

    Talk sh*t behind that screen.

  • Members
  • Joined: 20 Apr 2012

#589

Posted 13 June 2013 - 07:24 AM

Army Tall and kobalt how you guys been it's been a long ass time haha.

Rider20105332
  • Rider20105332

    Grove Street Thug

  • Members
  • Joined: 30 Jul 2011

#590

Posted 13 June 2013 - 10:12 PM

QUOTE (ddog1450 @ Thursday, Jun 13 2013, 07:24)
Army Tall and kobalt how you guys been it's been a long ass time haha.

Ddog what up homie

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#591

Posted 03 July 2013 - 01:54 AM

*cricket cricket*

Mr.Leary
  • Mr.Leary

    Saint

  • Members
  • Joined: 10 Sep 2012
  • None

#592

Posted 03 July 2013 - 02:20 AM

Kobalt I heard plague boys fell apart.

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#593

Posted 03 July 2013 - 02:26 AM

QUOTE (Mr.Leary @ Wednesday, Jul 3 2013, 02:20)
Kobalt I heard plague boys fell apart.

I dont know if I would consider it as fell apart, but drifted away until V. I've been working full time plus about to start school, armys been working a lot, I think fresh is about to start school, talls been on a decent amount, and idk about ninja and HC. I've seen HC and ninja on somewhat, but not that often.

Hopefully we'll get back into it when V comes out. If not, nobody really liked us here anyways.

xGreene-Screenx
  • xGreene-Screenx

    D'Gotti Crime Famiglia Don

  • BUSTED!
  • Joined: 02 Mar 2012

#594

Posted 03 July 2013 - 08:00 PM

Kobalt, Army, Fresh, HC, and I have been working a lot lol, That's why their not on. Plague Boys have not fallen either Leary their just waiting for V

enjoithepain
  • enjoithepain

    Soldier

  • Members
  • Joined: 11 Apr 2012
  • None

#595

Posted 03 July 2013 - 09:03 PM

QUOTE (xGreene-Screenx @ Wednesday, Jul 3 2013, 13:00)
Kobalt, Army, Fresh, HC, and I have been working a lot lol, That's why their not on. Plague Boys have not fallen either Leary their just waiting for V

Then what's the point of keeping the topic alive? Why not reopen it when V comes out?

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#596

Posted 04 July 2013 - 03:11 AM

QUOTE (enjoithepain @ Wednesday, Jul 3 2013, 21:03)
QUOTE (xGreene-Screenx @ Wednesday, Jul 3 2013, 13:00)
Kobalt, Army, Fresh, HC, and I have been working a lot lol, That's why their not on. Plague Boys have not fallen either Leary their just waiting for V

Then what's the point of keeping the topic alive? Why not reopen it when V comes out?

Why close it? Its not hurting anything being open, but not used.

xGreene-Screenx
  • xGreene-Screenx

    D'Gotti Crime Famiglia Don

  • BUSTED!
  • Joined: 02 Mar 2012

#597

Posted 04 July 2013 - 06:32 AM

Why come on here and instigate crap Enjoi? I thought you matured up man...

enjoithepain
  • enjoithepain

    Soldier

  • Members
  • Joined: 11 Apr 2012
  • None

#598

Posted 04 July 2013 - 06:42 AM Edited by enjoithepain, 04 July 2013 - 06:45 AM.

QUOTE (Kobalt__ @ Wednesday, Jul 3 2013, 20:11)
QUOTE (enjoithepain @ Wednesday, Jul 3 2013, 21:03)
QUOTE (xGreene-Screenx @ Wednesday, Jul 3 2013, 13:00)
Kobalt, Army, Fresh, HC, and I have been working a lot lol, That's why their not on. Plague Boys have not fallen either Leary their just waiting for V

Then what's the point of keeping the topic alive? Why not reopen it when V comes out?

Why close it? Its not hurting anything being open, but not used.

Touché, touché. Lol

@Greene your not contributing to the topic.

Tallkid123
  • Tallkid123

    F.A.M.E

  • BUSTED!
  • Joined: 23 Feb 2013

#599

Posted 05 July 2013 - 01:17 AM

Wow after a long brake from all this I'm glad to see y'all still think about us!

Kobalt__
  • Kobalt__

    The Plague Boys - Gunslingers

  • Members
  • Joined: 18 Feb 2013

#600

Posted 10 July 2013 - 09:47 PM

Guys, Guys, Guys, ive got an idea.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users