Quantcast

Jump to content

» «
Photo

GTAV Screenshot Fun

6,353 replies to this topic
Markhosdangerous
  • Markhosdangerous

    Markos Dangerous

  • Members
  • Joined: 14 Apr 2009

#6151

Posted 09 September 2013 - 08:35 PM

8 more days and this thread will be over. :(

 

Why?. You guys should continue this with in-game screenshots or cutscenes screenshots (with no spoilers obviously) 


grope_4_that_date
  • grope_4_that_date

    Future Moderator

  • Members
  • Joined: 26 Feb 2008
  • None
  • Best Fan Art 2012
    Most Improved 2012
    Topic of the Year 2011 "GTA V Screenshot Fun"

#6152

Posted 09 September 2013 - 08:44 PM Edited by grope_4_that_date, 09 September 2013 - 09:52 PM.

New screens

 

no_idea_by_gropegfx-d6lozha.png

 

franklin_blowie_by_gropegfx-d6looa8.png

  • leeoggy, GeorgieNJ, theNGclan and 4 others like this

Polish_Trucker
  • Polish_Trucker

    It's the Hoff, I've been on this beach since Baywatch

  • Members
  • Joined: 20 May 2013
  • Poland

#6153

Posted 09 September 2013 - 08:46 PM

franklin_blowie_by_gropegfx-d6looa8.png

:lol:  Nice one. 

Even the Bing Bot likes it!


theNGclan
  • theNGclan

    Is pepsi okay?

  • Members
  • Joined: 06 Apr 2011
  • United-States

#6154

Posted 09 September 2013 - 08:47 PM

That is just... Beautiful... :cry:


Cysiek
  • Cysiek

    1+1=69

  • Members
  • Joined: 06 Jan 2013
  • Poland

#6155

Posted 09 September 2013 - 08:54 PM

uMWSJK6.jpg

  • assmillk and MichTRS like this

allah420weedking
  • allah420weedking

    the best

  • BUSTED!
  • Joined: 08 Sep 2013

#6156

Posted 09 September 2013 - 09:13 PM

uMWSJK6.jpg

xd u am are funy fuRRY


leeoggy
  • leeoggy

    Things are gonna get really messy!

  • Members
  • Joined: 10 May 2008

#6157

Posted 09 September 2013 - 09:42 PM

ot oh, they're back...kkk.jpg

  • assmillk, Polish_Trucker, LambShavins and 1 other like this

GEO9875
  • GEO9875

    Crackhead

  • Members
  • Joined: 09 Sep 2013

#6158

Posted 09 September 2013 - 09:52 PM

my first try so is gonna suck lol

ilygas.jpg


Prywante
  • Prywante

    :)

  • Members
  • Joined: 04 May 2013

#6159

Posted 09 September 2013 - 09:58 PM

Nice xD


leeoggy
  • leeoggy

    Things are gonna get really messy!

  • Members
  • Joined: 10 May 2008

#6160

Posted 09 September 2013 - 10:04 PM

3YS7DeG.jpg


Gangxxter
  • Gangxxter

    A Gangster with style

  • Members
  • Joined: 16 Dec 2008
  • Austria

#6161

Posted 09 September 2013 - 10:19 PM

my first try so is gonna suck lol
http://i41.tinypic.com/ilygas.jpg

Not bad :^:

GEO9875
  • GEO9875

    Crackhead

  • Members
  • Joined: 09 Sep 2013

#6162

Posted 09 September 2013 - 10:24 PM

ERMERGED!!! CLAUDE SPEED CONFIRRRMDD!!!!!111

r6wkn9.jpg


leeoggy
  • leeoggy

    Things are gonna get really messy!

  • Members
  • Joined: 10 May 2008

#6163

Posted 09 September 2013 - 10:39 PM Edited by leeoggy, 09 September 2013 - 10:41 PM.

Untitled_3.jpg


grope_4_that_date
  • grope_4_that_date

    Future Moderator

  • Members
  • Joined: 26 Feb 2008
  • None
  • Best Fan Art 2012
    Most Improved 2012
    Topic of the Year 2011 "GTA V Screenshot Fun"

#6164

Posted 09 September 2013 - 11:07 PM

monkey_business_by_gropegfx-d6lpbdf.png

  • JerraGTAF, NewGamesTeam, FANTOMTRON and 2 others like this

HoleInTheSky
  • HoleInTheSky

    random fanatic

  • Members
  • Joined: 15 Apr 2010
  • England

#6165

Posted 10 September 2013 - 12:04 AM Edited by HoleInTheSky, 10 September 2013 - 12:19 AM.

GTA_V_Kong1.jpg

 

GTA_V_Trevor_Lightyear.jpg

  • Gangxxter and MichTRS like this

FANTOMTRON
  • FANTOMTRON

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Aug 2013

#6166

Posted 10 September 2013 - 02:29 AM

ot oh, they're back...kkk.jpg

lol


FANTOMTRON
  • FANTOMTRON

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Aug 2013

#6167

Posted 10 September 2013 - 02:30 AM

monkey_business_by_gropegfx-d6lpbdf.png

I laughed so hard at the pic lol lol


grope_4_that_date
  • grope_4_that_date

    Future Moderator

  • Members
  • Joined: 26 Feb 2008
  • None
  • Best Fan Art 2012
    Most Improved 2012
    Topic of the Year 2011 "GTA V Screenshot Fun"

#6168

Posted 10 September 2013 - 03:13 AM Edited by grope_4_that_date, 10 September 2013 - 03:25 AM.

header_by_gropegfx-d6lqc1e.png

  • JerraGTAF, NewGamesTeam and A.W.E.S.O.M.-O like this

snollygoster747
  • snollygoster747

    Rat

  • Members
  • Joined: 18 Jul 2012

#6169

Posted 10 September 2013 - 04:13 AM

Heres one I made

 

cAuUFUZ.jpg

  • Freezer89, XTREME0235, NewGamesTeam and 5 others like this

pitan666
  • pitan666

    Snitch

  • Members
  • Joined: 01 Sep 2013

#6170

Posted 10 September 2013 - 06:20 AM

Heres one I made

 

cAuUFUZ.jpg

 

 

HAHAHHA!!    Azzuum

  • snollygoster747 likes this

FromBrnoCity
  • FromBrnoCity

    Don't call me guy, I have no peenus.I have nice new tits btw

  • Members
  • Joined: 26 Jan 2013
  • Czech-Republic

#6171

Posted 10 September 2013 - 06:59 AM

Too much funny pics here made me laugh from my bad mood... and I cant believe guys, only 6 days now! :)


FANTOMTRON
  • FANTOMTRON

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Aug 2013

#6172

Posted 10 September 2013 - 07:20 AM

53wq35.jpg


gta_aus
  • gta_aus

    Soldier

  • Members
  • Joined: 24 Jul 2012

#6173

Posted 10 September 2013 - 07:27 AM

Heres one I made

 

cAuUFUZ.jpg

hahaha...I laughed harder than I should have. Would defs play/10

  • snollygoster747 likes this

leeoggy
  • leeoggy

    Things are gonna get really messy!

  • Members
  • Joined: 10 May 2008

#6174

Posted 10 September 2013 - 09:12 AM

PARTY AT MICHAELS HOUSE, WOOP WOOP!

 

poolparty.jpg

  • gta_aus likes this

FromBrnoCity
  • FromBrnoCity

    Don't call me guy, I have no peenus.I have nice new tits btw

  • Members
  • Joined: 26 Jan 2013
  • Czech-Republic

#6175

Posted 10 September 2013 - 10:43 AM

 

PARTY AT MICHAELS HOUSE, WOOP WOOP!

 

poolparty.jpg

 

Great lol!


HappyFarmerKit
  • HappyFarmerKit

    Maybe we're just sleepwalking.

  • Members
  • Joined: 24 Jul 2013
  • None

#6176

Posted 10 September 2013 - 10:59 AM

 

PARTY AT MICHAELS HOUSE, WOOP WOOP!

 

:^:

Michael checking out Franklin's ass under the water, lol.


NewGamesTeam
  • NewGamesTeam

    Look at me, Hector.

  • Members
  • Joined: 05 Sep 2011
  • None

#6177

Posted 10 September 2013 - 11:22 AM

New screens

 

no_idea_by_gropegfx-d6lozha.png

 

franklin_blowie_by_gropegfx-d6looa8.png

Both awesome :D

Especially the 1st.


Input
  • Input

    Pineapple

  • Members
  • Joined: 11 May 2009

#6178

Posted 10 September 2013 - 03:51 PM

Heres one I made

 

cAuUFUZ.jpg

Haha! That's awesome! A cool movie too


shin_low
  • shin_low

    PatrickJr

  • Members
  • Joined: 13 Jul 2005
  • United-Kingdom

#6179

Posted 10 September 2013 - 05:21 PM

patrick-brown-first-gta-v-artwork.png

This one is f*cking epic


Patrick Browns Artwork is always amazing.

CookieMonsterRawr
  • CookieMonsterRawr

    Changing lives one explosion at a time.

  • Members
  • Joined: 13 Aug 2011

#6180

Posted 10 September 2013 - 05:25 PM

Heres one I made

 

cAuUFUZ.jpg

LOL That my favorite one so far 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users