Quantcast

Jump to content

» «
Photo

Best D/A TMW Players (PS3)

67 replies to this topic
Mano_Negra_7
  • Mano_Negra_7

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 18 Mar 2010

#1

Posted 18 March 2010 - 10:33 PM

Top 5 disallow players (TMW):
-D-7l
-Sarah_Barker
-kaisersoza_66
-marcianov
-aitva

On allow:
-Xx_Soldat_68_xX
-muurat82
-lolodeconso
-TEMORT2
-burnttree


Best TeamDeathmatch Team(Vote):

GREMLIN:
MurdaMafia:
xM4x:
RedDot:
The Yardies:





freeform mixer
  • freeform mixer

    Rank tenner in da house!

  • Members
  • Joined: 04 Sep 2006

#2

Posted 19 March 2010 - 11:00 AM

Whats the point of this sh*t. Thats what the leaderboards are for.

kaisersoza_66
  • kaisersoza_66

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Oct 2009

#3

Posted 19 March 2010 - 11:44 AM

let the man speak biggrin.gif

Nitty Don
  • Nitty Don

    C*nt Mode - [ON] OFF

  • D1RTY12
  • Joined: 05 Jun 2008

#4

Posted 19 March 2010 - 05:00 PM

I don't get it !!

SICKRAGE
  • SICKRAGE

    -TώΪςτξD ηDϊtε-

  • Members
  • Joined: 27 Sep 2008

#5

Posted 19 March 2010 - 06:13 PM

Are any of the people on top DM players list even members here? I never herd of any of them.
Infact, the only name that I know is the yardies.

Legacy-666_
  • Legacy-666_

    Get the Gun,Get the Gun,shoot,shoot,shoot

  • Members
  • Joined: 14 Nov 2009

#6

Posted 19 March 2010 - 08:31 PM

yeah this seems like a strange thing to post.

best team deathmatch: Legacy
Sickrage
NittyDon
Freeform.

best team cause we all think this post is a waste of space.

sorry Mano.

Mano_Negra_7
  • Mano_Negra_7

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 18 Mar 2010

#7

Posted 19 March 2010 - 09:46 PM

It's good to know, besides if you think i am a waste fight me

kaisersoza_66
  • kaisersoza_66

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Oct 2009

#8

Posted 19 March 2010 - 09:47 PM

What is ur psn Mano?

grandsanman
  • grandsanman

    TRALLALALALA

  • Members
  • Joined: 28 Jun 2009

#9

Posted 19 March 2010 - 10:06 PM Edited by grandsanman, 19 March 2010 - 10:09 PM.

no one knows them if they are not forum members

but personally if ur looking for skilled players, some people i played before are
disallow: SWED_CJ_420(not sure of exact psn), SICKRAGE, Mr Bong123

allow:x421raptor

oh ive played ret dot before, they are ok

another disallow player thats REALLY good: INMATE_3009

TheWarrior1
  • TheWarrior1

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 26 Nov 2009

#10

Posted 19 March 2010 - 10:28 PM

QUOTE (grandsanman @ Mar 19 2010, 22:06)
no one knows them if they are not forum members

but personally if ur looking for skilled players, some people i played before are
disallow: SWED_CJ_420(not sure of exact psn), SICKRAGE, Mr Bong123

allow:x421raptor

oh ive played ret dot before, they are ok

another disallow player thats REALLY good: INMATE_3009


All those disallow players you mentioned in the 3rd line are on my friend's list. xD
& Its SWED_420_GJ... and MrBong123 is all one. smile.gif

Legacy-666_
  • Legacy-666_

    Get the Gun,Get the Gun,shoot,shoot,shoot

  • Members
  • Joined: 14 Nov 2009

#11

Posted 19 March 2010 - 10:42 PM

ease up there Mano. I said sorry at the bottom of my post.
I was just stating that by the look of the other replies that no-one here got what your post was about, nor neither cared about your list of players unless they were forum members.

If I think your a waste fight you. What, thats like me saying my dad knows karate and will beat your dad up.

AndyGanteks
  • AndyGanteks

  • The Yardies
  • Joined: 03 Jun 2005
  • Jamaica
  • Contribution Award [Sports]
    Most Skilled Player 2013
    Best Event 2013 "GTAF Gang League 2013"
    Most Valuable Player 2012
    Best Contributor [Multiplayer] 2012
    Most Valuable Player 2011
    Winner of World Cup 2010 Prediction League
    Best Event 2010 "GTAF Gang League 2010"
    Most Valuable Player 2010
    Best Team Player 2010

#12

Posted 20 March 2010 - 03:25 PM

QUOTE (Mano_Negra_7 @ Mar 18 2010, 23:33)
Best TeamDeathmatch Team(Vote):

GREMLIN:
MurdaMafia:
xM4x:
RedDot:
The Yardies:

???

Who are you lol? And how do you know of The Yardies

coldmurda
  • coldmurda

    ̡̱͐̈́͋ͦͮ̎͊̒R

  • Members
  • Joined: 30 Jul 2007
  • None

#13

Posted 21 March 2010 - 02:53 PM

SWED_420_GJ, the best disallow. beats turbos with his dualshock. end.

and lmao. why do you random through in yardies with those none forum gangs.

No_falta_nada
  • No_falta_nada

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 09 Feb 2010

#14

Posted 30 March 2010 - 11:41 AM

QUOTE (Mano_Negra_7 @ Mar 18 2010, 22:33)
GREMLIN:
MurdaMafia:
xM4x:
RedDot:
The Yardies:

I only know the first four teams and they're average at best. I know lots of teams that would beat them easily tripling their score, no offense but I've seen these teams lose like that in private rooms before. They're just the only teams that play in public rooms, all good teams play in private rooms.

As for the best GTA players with sixaxis, I'd say kleen-Krabs, orhan_61, Toysoldier23, EsFive etc. but it doesn't really matter since nobody knows them here anyway. If you ask for the best players, ask on the PS3LB. sleepy.gif

orhan_61
  • orhan_61

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 30 Mar 2010

#15

Posted 30 March 2010 - 12:01 PM

http://img716.images...6/5842/swed.jpg biggrin.gif

orhan_61
  • orhan_61

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 30 Mar 2010

#16

Posted 30 March 2010 - 12:04 PM Edited by orhan_61, 30 March 2010 - 12:18 PM.

QUOTE (The Grove @ Mar 21 2010, 14:53)
SWED_420_GJ, the best disallow. beats turbos with his dualshock. end.

and lmao. why do you random through in yardies with those none forum gangs.

I know swed hes pretty good but far from the best... check out youtube.com/tek9unnoticed ... TEK9_LEG3ND vs Swed cool.gif

orhan_61
  • orhan_61

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 30 Mar 2010

#17

Posted 30 March 2010 - 12:07 PM Edited by orhan_61, 30 March 2010 - 12:13 PM.

QUOTE (nabs907 @ Mar 19 2010, 22:28)
QUOTE (grandsanman @ Mar 19 2010, 22:06)
no one knows them if they are not forum members

but personally if ur looking for skilled players, some people i played before are
disallow: SWED_CJ_420(not sure of exact psn), SICKRAGE, Mr Bong123 

allow:x421raptor

oh ive played ret dot before, they are ok

another disallow player thats REALLY good: INMATE_3009


All those disallow players you mentioned in the 3rd line are on my friend's list. xD
& Its SWED_420_GJ... and MrBong123 is all one. smile.gif

mrbong123 doesnt play GTA anymore

Bates_GTA
  • Bates_GTA

    Twitter - @ChristianBates_

  • Members
  • Joined: 18 Jan 2008

#18

Posted 30 March 2010 - 12:44 PM

QUOTE (The Grove @ Mar 21 2010, 14:53)
SWED_420_GJ, the best disallow. beats turbos with his dualshock. end.


I'm sorry but he's way too accurate to not be using anything, it's practically impossible to be that consistent on GTA.

Unless you've sat behind with him and watched him play, don't listen to a word he says, especially considering his attitude is taht of a 9 year old.

coldmurda
  • coldmurda

    ̡̱͐̈́͋ͦͮ̎͊̒R

  • Members
  • Joined: 30 Jul 2007
  • None

#19

Posted 30 March 2010 - 07:49 PM

QUOTE (Bates_GTA @ Mar 30 2010, 07:44)
QUOTE (The Grove @ Mar 21 2010, 14:53)
SWED_420_GJ, the best disallow. beats turbos with his dualshock. end.


I'm sorry but he's way too accurate to not be using anything, it's practically impossible to be that consistent on GTA.

Unless you've sat behind with him and watched him play, don't listen to a word he says, especially considering his attitude is taht of a 9 year old.

lol just because someone is so good people automatically think its a turbo. There are signs to see if people are using turbos like if you body does a backflip after they kill you and when the bullets hit you body it sound like rain come down hard on you.

Just look at some of my own videos of him in 1 vs 1s. You can see him getting 2 shot kills. f*ck if you need to ask for his MSN and he will show you himself on a cam.

@orhan_61: lol hes a level 6 in that pic.. thats when he first started out GTA. Hes a level 10 now. Considering im in that video and watched the entire 1 vs 1 I think I know what happened..

day59
  • day59

    BANNED jk.-.

  • Members
  • Joined: 01 May 2009

#20

Posted 30 March 2010 - 09:08 PM

all these random people

i dont even know 2 off them

Arcturus
  • Arcturus

    Snitch

  • Members
  • Joined: 23 Dec 2008

#21

Posted 30 March 2010 - 10:30 PM

This thread is fail lol.

Sickrage is really good, played with him in DA games.

kaisersoza_66
  • kaisersoza_66

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Oct 2009

#22

Posted 31 March 2010 - 10:51 PM

everyone seems to know about this sickrage. you guys all seem to play the same game modes in this forum.
no offence but I find basic killing (deathmatch et team deathmatch) pretty bland. i guess this is worth a new thread.

SICKRAGE
  • SICKRAGE

    -TώΪςτξD ηDϊtε-

  • Members
  • Joined: 27 Sep 2008

#23

Posted 31 March 2010 - 10:58 PM Edited by SICKRAGE, 31 March 2010 - 11:03 PM.

QUOTE (kaisersoza_66 @ Mar 31 2010, 14:51)
everyone seems to know about this sickrage. you guys all seem to play the same game modes in this forum.
no offence but I find basic killing (deathmatch et team deathmatch) pretty bland. i guess this is worth a new thread.

-no offence taken-
Actually I'm also into stunting. I never got around to making a montage, but I found and executed some badass stunts.
I also do glitching, co-op games and I'm good at Racing.
But yeah- I inlove.gif DM & TDM.
Hope that's not to "Bland" for you lol tounge.gif

retro213
  • retro213

    *EVEN CHEAT CODES COULDN'T GET YOU ON MY LEVEL*

  • Members
  • Joined: 25 Apr 2009

#24

Posted 31 March 2010 - 11:02 PM

only people ive heard of was murdamafia XxM4xX.... adn you need to add a DM part and put my nikkah SICKRAGE in that ish. haha and if you don't know who sickrage is where have you been the last 2 years haha
@rage: haha remember when you just started playin AA haha look at you now haha cant wait till ya get MW2 so we can pwn the noobs once again haha tounge2.gif
(kinda embarrasing how me and rage started gta at the same time, but you were way better than meh i was almost to your level till i saw the Yellow light haha)

kaisersoza_66
  • kaisersoza_66

    Mack Pimp

  • Members
  • Joined: 20 Oct 2009

#25

Posted 31 March 2010 - 11:03 PM

lol i meant no offence mate.
im just reading these replies and no-one plays TMW. after all this was a thread about TMW players too

retro213
  • retro213

    *EVEN CHEAT CODES COULDN'T GET YOU ON MY LEVEL*

  • Members
  • Joined: 25 Apr 2009

#26

Posted 31 March 2010 - 11:08 PM

QUOTE (SICKRAGE @ Mar 31 2010, 22:58)
QUOTE (kaisersoza_66 @ Mar 31 2010, 14:51)
everyone seems to know about this sickrage. you guys all seem to play the same game modes in this forum.
no offence but I find basic killing (deathmatch et team deathmatch) pretty bland. i guess this is worth a new thread.

-no offence taken-
Actually I'm also into stunting. I never got around to making a montage, but I found and executed some badass stunts.
I also do glitching, co-op games and I'm good at Racing.
But yeah- I inlove.gif DM & TDM.
Hope that's not to "Bland" for you lol tounge.gif

haha we made one montage remember haha "SICKRAGE FAIL!" LMAO that was funneh and i pwn at racing too didnt we play eachother but me and conal or day got into it and just blew eachother up? haha
*remembering good times in TDM*
EDIT: Rage you like my sig haha

SICKRAGE
  • SICKRAGE

    -TώΪςτξD ηDϊtε-

  • Members
  • Joined: 27 Sep 2008

#27

Posted 31 March 2010 - 11:19 PM

QUOTE (retro213 @ Mar 31 2010, 15:02)
(kinda embarrasing how me and rage started gta at the same time, but you were way better than meh i was almost to your level till i saw the Yellow light haha)

That's only because I played until the sun came up everyday. Even If I had to work morning shift I didn't care. I was super fixated on being the best I could be.
Even during the day while you were at school, I was practicing like there was no tomorrow. lol

@kaisersoza: It's all good icon14.gif
I like TMW too, but there was never enough random people playing.

back @ retro: Yeah the good ol' days were fun cool.gif
And that sig is fricken badass bro icon14.gif

retro213
  • retro213

    *EVEN CHEAT CODES COULDN'T GET YOU ON MY LEVEL*

  • Members
  • Joined: 25 Apr 2009

#28

Posted 31 March 2010 - 11:25 PM

I agree wiht ya rage TMW wasnt that fun because there was no one really on my favorite game modes were TDM DM Turf War and Free mode ( buisness in the front party in the back) MULLET TIME!

G#O$TR!D3R - 133457
  • G#O$TR!D3R - 133457

    Punk-ass Bitch

  • Members
  • Joined: 01 Apr 2010

#29

Posted 01 April 2010 - 11:10 AM

MAR3NE was the best disallow player ever, nobody will ever compare to him. I've been wondering were he disapeared to over a year ago though, but he was by far the best ever. We're talking about 52 kills NO deaths eevery time he played, all day every day totally nerding out. Kleen-Krabs used to be my friend, he was quite good but definitely not the best. MAR3NE, then two of the guys in SWAT, then one of the h2k guys whose name i don't recall, then the rest of the people you know.

orhan_61
  • orhan_61

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 30 Mar 2010

#30

Posted 01 April 2010 - 01:02 PM

QUOTE (The Grove @ Mar 30 2010, 19:49)
QUOTE (Bates_GTA @ Mar 30 2010, 07:44)
QUOTE (The Grove @ Mar 21 2010, 14:53)
SWED_420_GJ, the best disallow. beats turbos with his dualshock. end.


I'm sorry but he's way too accurate to not be using anything, it's practically impossible to be that consistent on GTA.

Unless you've sat behind with him and watched him play, don't listen to a word he says, especially considering his attitude is taht of a 9 year old.

lol just because someone is so good people automatically think its a turbo. There are signs to see if people are using turbos like if you body does a backflip after they kill you and when the bullets hit you body it sound like rain come down hard on you.

Just look at some of my own videos of him in 1 vs 1s. You can see him getting 2 shot kills. f*ck if you need to ask for his MSN and he will show you himself on a cam.

@orhan_61: lol hes a level 6 in that pic.. thats when he first started out GTA. Hes a level 10 now. Considering im in that video and watched the entire 1 vs 1 I think I know what happened..

swed is far away from beeing the best you havent seen the best players trust me bro... I know you wont change your mind cuz hes ur friend but thats the truth look at the video I posted that game was like 3 weeks ago and he lost against tek9_legend aka kleen-Krabs




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users