Quantcast

Jump to content

» «
Photo

GTA IV Delayed

  • This topic is locked This topic is locked
1,175 replies to this topic
araknidude
  • araknidude

    Crackhead

  • Members
  • Joined: 29 Jun 2007

#121

Posted 02 August 2007 - 09:23 PM

ROFL @ 125 members currently viewing topic.

xD

This blows though. At least we have BioShock, Halo 3, Assassin's Creed and other games to play between now and April 08.

uNi
  • uNi

    Cyclop 9

  • Moderator
  • Joined: 14 May 2004
  • None

#122

Posted 02 August 2007 - 09:23 PM

It's comprehensible, the game is damn huge, and it's they're doing it on two consoles at the same time. I'll have a better game and more time to buy a console. icon14.gif

dfrawley888
  • dfrawley888

    Homeboy

  • BUSTED!
  • Joined: 29 Jul 2007

#123

Posted 02 August 2007 - 09:24 PM

QUOTE (Ja750 @ Aug 2 2007, 22:22)
QUOTE (starion @ Aug 2 2007, 22:16)
ALL GTA GAMES ARE FOR OCTOBAH!!!  
anuj_cop.gif

GTA london was released in april tounge.gif moto_whistle.gif

Yeah but that was an expansion

nlitement
  • nlitement

    Pare mou mia pipa

  • Members
  • Joined: 14 May 2005

#124

Posted 02 August 2007 - 09:24 PM

QUOTE (PSNr @ Aug 3 2007, 00:18)
QUOTE (nlitement @ Aug 3 2007, 00:12)
Haha, little cry babies. Consider the fact that people now have time to save money for whatever console they're buying.. I enjoy seeing console babies cry over this. Serves your ass right for being the arrogant console players you are.  devil.gif

If owning a console makes us arrogant, then why are you saving for a console? It will make you arrogant.

I know, I'll become arrogant when they're cheaper. tounge.gif Okay, I was just trolling a bit, but in all seriousness, 9 months delay = you guys still have time to get your girlfriend pregnant (I doubt you have any, though >_>) and give birth to a child whom you can then show GTA IV! RRRAH rah.gif

PSNr
  • PSNr

    A Ped in IV

  • Awaiting Authorisation
  • Joined: 13 Jul 2007

#125

Posted 02 August 2007 - 09:24 PM

Rockstar, I need a new trailer RIGHT NOW! mad.gif

GTAThomas
  • GTAThomas

    Soldier

  • Members
  • Joined: 27 Oct 2005

#126

Posted 02 August 2007 - 09:24 PM

This game better be f*cking epic.

Starion
  • Starion

    hmm..

  • Andolini Mafia Family
  • Joined: 14 Feb 2005

#127

Posted 02 August 2007 - 09:24 PM

QUOTE (Ja750 @ Aug 2 2007, 22:22)
QUOTE (starion @ Aug 2 2007, 22:16)
ALL GTA GAMES ARE FOR OCTOBAH!!! 
anuj_cop.gif

GTA london was released in april tounge.gif moto_whistle.gif

user posted image


suicidal.gif

flipped
  • flipped

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 02 Aug 2007

#128

Posted 02 August 2007 - 09:24 PM

I am p*ssed off at the fact it is a 6 month wait but I am also thinkin what a stupid business move it is for take 2,
i mean they r goin to lose the buzz they have built up on the internet and throughout the world. Postponing it for that long may destroy
its launch, i mean its half a year away. Pain in the arse. Take it there will be no new information for months as well. Tht'll destroy www.gta4.net lol!!!

OysterBarron
  • OysterBarron

    You need a Pearl necklace? Hit me up ;)

  • Zaibatsu
  • Joined: 17 Dec 2004
  • United-Kingdom

#129

Posted 02 August 2007 - 09:25 PM

QUOTE (fitbikesbmx @ Aug 2 2007, 21:21)
I just don't see how Rockstar could dismiss claims of a GTA IV delay back in June and now delay it SIX months, if it were a few weeks I would be ok, but SIX months, FFS.
Another thing is why does the official take two and rockstar site not have any info, you would think it would be released there first?  dontgetit.gif

thats exactly what im pissed about god damn it i hate it
user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image

TonyResta
  • TonyResta

    Tony Resta

  • Members
  • Joined: 01 Mar 2006

#130

Posted 02 August 2007 - 09:25 PM

QUOTE (dfrawley888 @ Aug 2 2007, 21:24)
QUOTE (Ja750 @ Aug 2 2007, 22:22)
QUOTE (starion @ Aug 2 2007, 22:16)
ALL GTA GAMES ARE FOR OCTOBAH!!!  
anuj_cop.gif

GTA london was released in april tounge.gif moto_whistle.gif

Yeah but that was an expansion

Still GTA, it has Grand Theft Auto in the name didn't it.

rasomaso
  • rasomaso

    ...when you die you're just getting rid of that old body.

  • Members
  • Joined: 20 May 2007

#131

Posted 02 August 2007 - 09:25 PM

More than 120 replies and 7 pages in 1 hour. This is sad. cry.gif rahkstar2.gif

suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif suicidal.gif

And 120 people reading this. *sigh*

jws7
  • jws7

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 10 Apr 2007

#132

Posted 02 August 2007 - 09:25 PM

I may be being thick, but doesn't the release say:

"from the fourth quarter of fiscal 2007 to fiscal 2008" ?

Now if Q4 2007 ends on Oct 31st, doest that then mean that fiscal 2008 starts on Nov 1st?

If so, could the game still be out by Christmas? Maybe its not as bad a delay as you think?


TEoS
  • TEoS

    Prepare for trouble...

  • The Precinct
  • Joined: 13 Jul 2004
  • None

#133

Posted 02 August 2007 - 09:25 PM

what are we gonna do WHAT ARE WE GONNA DO WHAT ARE WE GONNA DO WHAT ARE WE GONNA DO WHAT ARE WE GONNA DO

Starion
  • Starion

    hmm..

  • Andolini Mafia Family
  • Joined: 14 Feb 2005

#134

Posted 02 August 2007 - 09:26 PM

HUGE lol at 7 pages in 3 minutes.

Alfresco
  • Alfresco

    Admit Nothing. Deny Everything. Make Counter Accusations

  • Zaibatsu
  • Joined: 28 Jul 2002
  • None

#135

Posted 02 August 2007 - 09:27 PM

QUOTE (Goodfella. @ Aug 2 2007, 22:23)
If it means a better game, I'm all for it.

Dan the man speaks the truth

Vanilla Shake
  • Vanilla Shake

    <Chris Force Five

  • The Connection
  • Joined: 15 Apr 2006
  • United-States

#136

Posted 02 August 2007 - 09:27 PM

QUOTE (jws7 @ Aug 2 2007, 17:25)
I may be being thick, but doesn't the release say:

"from the fourth quarter of fiscal 2007 to fiscal 2008" ?

Now if Q4 2007 ends on Oct 31st, doest that then mean that fiscal 2008 starts on Nov 1st?

If so, could the game still be out by Christmas? Maybe its not as bad a delay as you think?

It's scheduled to be released in the second quarter of '08.

Soton
  • Soton

    Special Member

  • Members
  • Joined: 26 Mar 2007

#137

Posted 02 August 2007 - 09:27 PM

This delay makes me want to go out and punch kittens.... yes this sounds good right about now, Kitten stomping. I'll be in denial for months now. thanks rockstar, you assholes.

mammasaidknokyouout
  • mammasaidknokyouout

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 01 Jul 2007

#138

Posted 02 August 2007 - 09:27 PM

does the delay mean that the previews and trailers will be delaid also.(this bad news makes me wanna barf8bd.gif

TonyResta
  • TonyResta

    Tony Resta

  • Members
  • Joined: 01 Mar 2006

#139

Posted 02 August 2007 - 09:27 PM

Im gonna have to wait an extra 6 MONTHS for some steak, man, this is unbelievable!!!

JayC
  • JayC

    WWJCD

  • Feroci Racing
  • Joined: 30 Jul 2002

#140

Posted 02 August 2007 - 09:28 PM

AAAAAAAARRRRGHHHG I AM GOING TO KILL MYSELF AND EVERYONE I KNOW AND YOU, YOU F*CKING C*NTS. I HATE YOU ALL

dfrawley888
  • dfrawley888

    Homeboy

  • BUSTED!
  • Joined: 29 Jul 2007

#141

Posted 02 August 2007 - 09:28 PM

I guess we can always play 5 minutes to vegas or whatever it's called

IceCreamMan
  • IceCreamMan

    Chicago

  • Members
  • Joined: 30 Aug 2006

#142

Posted 02 August 2007 - 09:28 PM

Well since rahkstar2.gif plan on making three trailers in total why not make one more. confused.gif

P.S - I kinda knew it was going to be held back.
cry.gif

jws7
  • jws7

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 10 Apr 2007

#143

Posted 02 August 2007 - 09:28 PM

QUOTE (Vanilla Shake @ Aug 2 2007, 22:27)
QUOTE (jws7 @ Aug 2 2007, 17:25)
I may be being thick, but doesn't the release say:

"from the fourth quarter of fiscal 2007 to fiscal 2008" ?

Now if Q4 2007 ends on Oct 31st, doest that then mean that fiscal 2008 starts on Nov 1st?

If so, could the game still be out by Christmas? Maybe its not as bad a delay as you think?

It's scheduled to be released in the second quarter of '08.

i'm sorry i couldn't see that in the release? where does it say the second quarter?

K4miL
  • K4miL

    let's rock!

  • Members
  • Joined: 16 Sep 2006

#144

Posted 02 August 2007 - 09:28 PM

CHECK THE livestream!

Starion
  • Starion

    hmm..

  • Andolini Mafia Family
  • Joined: 14 Feb 2005

#145

Posted 02 August 2007 - 09:29 PM

user posted image



AAAAH



Starion threatens Sam Houser with a rusty screwdriver for a sooner release

Goodfella.
  • Goodfella.

    Your friendly neighborhood Goodfella

  • The Precinct
  • Joined: 24 Oct 2002

#146

Posted 02 August 2007 - 09:29 PM

QUOTE (TEoS @ Aug 2 2007, 21:25)
what are we gonna do WHAT ARE WE GONNA DO WHAT ARE WE GONNA DO WHAT ARE WE GONNA DO WHAT ARE WE GONNA DO

Yer ma?

r* u assholes i h8 u die.gif

Seriously, c'mon, it's not the end of the world.

PSNr
  • PSNr

    A Ped in IV

  • Awaiting Authorisation
  • Joined: 13 Jul 2007

#147

Posted 02 August 2007 - 09:29 PM

QUOTE (nlitement @ Aug 3 2007, 00:24)
QUOTE (PSNr @ Aug 3 2007, 00:18)
QUOTE (nlitement @ Aug 3 2007, 00:12)
Haha, little cry babies. Consider the fact that people now have time to save money for whatever console they're buying.. I enjoy seeing console babies cry over this. Serves your ass right for being the arrogant console players you are.  devil.gif

If owning a console makes us arrogant, then why are you saving for a console? It will make you arrogant.

I know, I'll become arrogant when they're cheaper. tounge.gif Okay, I was just trolling a bit, but in all seriousness, 9 months delay = you guys still have time to get your girlfriend pregnant (I doubt you have any, though >_>) and give birth to a child whom you can then show GTA IV! RRRAH rah.gif

How old are you? Seriously.

archiebunker
  • archiebunker

    Working Class Hero

  • Members
  • Joined: 08 Apr 2007

#148

Posted 02 August 2007 - 09:29 PM

Just as well, I'm having trouble saving up for a console before October.

There's something oddly comforting about video game delays. It sucks for the short-term, but it's comforting to know makers are taking their game seriously. I'd hate to have a rushed GTA IV.

OysterBarron
  • OysterBarron

    You need a Pearl necklace? Hit me up ;)

  • Zaibatsu
  • Joined: 17 Dec 2004
  • United-Kingdom

#149

Posted 02 August 2007 - 09:29 PM

QUOTE (JayC @ Aug 2 2007, 21:28)
AAAAAAAARRRRGHHHG I AM GOING TO KILL MYSELF AND EVERYONE I KNOW AND YOU, YOU F*CKING C*NTS. I HATE YOU ALL

i love u

Soraz
  • Soraz

    Rat

  • Members
  • Joined: 06 Apr 2007

#150

Posted 02 August 2007 - 09:29 PM

...Rockstar Games better be happy i don't live in the same country as them...why do thee torment me so?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users