Quantcast

Jump to content

» «
Photo

Tried out sketchup

5 replies to this topic
Junky911
  • Junky911

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 02 May 2005

#1

Posted 05 May 2005 - 12:08 AM

Its pretty hard, took me a while to get used to it...

Heres a real simple gun, based on usy/mac and imagination blink.gif suicidal.gif

http://img.photobuck...4racer/Gun2.jpg

http://img.photobuck...4racer/Gun1.jpg

Don't bother saying they it is crap coz I know it confused.gif

Suction Testicle Man
  • Suction Testicle Man

    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

  • Moderator
  • Joined: 27 Sep 2002
  • None

#2

Posted 05 May 2005 - 12:30 AM Edited by Suction Testicle Man, 05 May 2005 - 12:30 AM.

It's not bad, but I recommend Zmod for modelling guns, any day...

Btw, wtf is Grim?

I see him now.

<3D

Mercie
  • Mercie

    .

  • Feroci
  • Joined: 28 Nov 2004

#3

Posted 05 May 2005 - 01:15 AM

usy ===> uzi ===> uz1. At least as far as I know. A lot of people all them uzi's because the ones look like an "I".

GRIM!
  • GRIM!

    Blue prints is for pussys!

  • BUSTED!
  • Joined: 11 Feb 2005

#4

Posted 05 May 2005 - 01:33 AM

QUOTE (Mercie @ May 5 2005, 01:15)
usy ===> uzi ===> uz1. At least as far as I know. A lot of people all them uzi's because the ones look like an "I".

Theres many UZI's theres the most famous UZI smg then UZI mini, uzi micro and the uzi pistol they are allso called the UZI family

Junky911
  • Junky911

    Player Hater

  • Members
  • Joined: 02 May 2005

#5

Posted 05 May 2005 - 06:27 AM Edited by Junky911, 05 May 2005 - 06:31 AM.

QUOTE (Suction Testicle Man @ May 5 2005, 00:30)
It's not bad, but I recommend Zmod for modelling guns, any day...

Btw, wtf is Grim?

I see him now.

<3D

Yes but I simply find ZMod soooooo hard...its just waaaaay too complicated unless someone comes up with a real simple tutorial suicidal.gif which covers just enough to edit/create guns. Its just every time I try to use Zmod something goes wrong, I load a background with he bitmap format and it doesnt come up, I load a file from the 'official' tutorial and its empty blink.gif confused.gif

But hey thats just me rolleyes.gif

GRIM!
  • GRIM!

    Blue prints is for pussys!

  • BUSTED!
  • Joined: 11 Feb 2005

#6

Posted 06 May 2005 - 09:58 PM

QUOTE (Junky911 @ May 5 2005, 06:27)
QUOTE (Suction Testicle Man @ May 5 2005, 00:30)
It's not bad, but I recommend Zmod for modelling guns, any day...

Btw, wtf is Grim?

I see him now.

<3D

Yes but I simply find ZMod soooooo hard...its just waaaaay too complicated unless someone comes up with a real simple tutorial suicidal.gif which covers just enough to edit/create guns. Its just every time I try to use Zmod something goes wrong, I load a background with he bitmap format and it doesnt come up, I load a file from the 'official' tutorial and its empty blink.gif confused.gif

But hey thats just me rolleyes.gif

i had problems with zmod too it sux for modeling sketchup OWNS!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users